Ajax - Anderlecht 17-12-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - Anderlecht 17-12-2009
Vind ik ook. Zeker omdat zij ook moeten aanvallen. Maar het ligt er een beetje aan wie allemaal rust krijgen. Ik zou Luis lekker rust geven.. Niet eens in de selectie opnemen..
Begin maar met Rommedahl als rechtsbuiten.
Begin maar met Rommedahl als rechtsbuiten.
IK GELOOF!!!!!!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 9:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Klopt. En ook maar volhouden dat 'ie Suarez tegen psv niet gezien heeft....Thijs schreef:Die Aad de Mos loopt me toch week in week uit een partij slap geouwehoer te verkondigen, ongelofelijk. "Ajax heeft een punt nodig om zich te kwalificeren". Kijk, dat je er een stompzinnige mening op na houdt moet je zelf weten, maar heb wel je feitenkennis op orde.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik begrijp dat er ongeveer 35.000 kaarten zijn verkocht. Toch niet slecht. Ik heb wel zin om Ajax tegen Anderlecht in een officiele wedstrijd te zien voetballen. Een veel leuker affiche dan Ajax - Timisoara.
Ik kan me trouwens vaag herinneren ergens midden jaren '90 tijdens een Amsterdam 700 nog wat toernooi Ajax - Anderlecht te hebben gezien, vanaf vak T in het OS. En als mijn geheugen me niet in de steek laat verloren we met 2-3 (maar geen idee meer wie er scoorden).
Ik kan me trouwens vaag herinneren ergens midden jaren '90 tijdens een Amsterdam 700 nog wat toernooi Ajax - Anderlecht te hebben gezien, vanaf vak T in het OS. En als mijn geheugen me niet in de steek laat verloren we met 2-3 (maar geen idee meer wie er scoorden).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
Als AJAX niet wint hoop ik dat de Uefa een onderzoek insteld naar deze wedstrijd.
Succes. Geschiedenis wijst uit dat als twee ploegen genoeg hebben aan een gelijkspel dat de kans dan vrij groot is dat het ook gelijk wordt.brigade zuid schreef:Als AJAX niet wint hoop ik dat de Uefa een onderzoek insteld naar deze wedstrijd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
We hebben er wat nieuwe mogelijke tegenstanders bij. Naast Liverpool, Kazan, Atletico en Liverpool zijn daar nu bijgekomen: FC Kopenhagen, Hertha BSC, Fulham, Panathinaikos, Club Brugge en Athletic Bilbao.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Brrrrr Kopenhagen brrrr

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Fulham is leuk. Mag je naar Londen maar dan een keertje niet naar Arsenal maar een mooi traditioneel Engels stadion.
Eigenlijk zijn het supportertechnisch gezien allemaal wel aardige tripjes. Al is Rubin Kazan wel voor het enigzins avontuurlijk ingestelde type.
Eigenlijk zijn het supportertechnisch gezien allemaal wel aardige tripjes. Al is Rubin Kazan wel voor het enigzins avontuurlijk ingestelde type.

Nil volentibus arduum
Salon remise willen de Belgen 

Hoop dat Ajax wat andere spelers de kans geeft, we moeten er zondag staan. Ajax verloor in de duels ná een Europa League-speelronde al twaalf punten.
Laatst gewijzigd door sander op do dec 17, 2009 1:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Andere spelers de kans geeft? Daar is geen sprake van, dan had Jol Castillion, Eriksen, Josefzoon en Zeegelaar wel meegenomen. Dit is gewoon een ordinaire etalage met overbodige spelers.
Mag toch hopen dat dit na de winterstop verandert.
Mag toch hopen dat dit na de winterstop verandert.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Oleguer kan best een keer starten, net als Sulejmani en Rommedahl. Hoop ook eerder op Aissati dan de Jong. Maar idd geen jeugdspelers en dat vind ik echt zonde. En waarom Kennedy mee is??
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Dat was niet in het kader van het Amsterdam 700-zoveel toernooi (want dat toernooi bestond toen al niet meer), maar een op zichzelf staande vriendschappelijke wedstrijd ter afsluiting van de Open Dag. 10 augustus 1994.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me trouwens vaag herinneren ergens midden jaren '90 tijdens een Amsterdam 700 nog wat toernooi Ajax - Anderlecht te hebben gezien, vanaf vak T in het OS. En als mijn geheugen me niet in de steek laat verloren we met 2-3 (maar geen idee meer wie er scoorden).
Dat wist ik ook niet meer, ik heb 'm opgezocht in 100 Jaar Ajax. De uitslag: ik twijfelde tussen 2-2 en 2-3 verlies. Jij had 'm goed: 2-3 voor Anderlecht. Even het Officiële Ajax Jaarboek 1994-1995 erbij pakken...
Scoreverloop:
0-1 Preko (19')
0-2 Weber (31')
1-2 Kanu (49')
2-2 Van Vossen (74')
2-3 Suray (83')
Opstellingen:
AJAX: Van der Sar; Reiziger, Blind, Van den Brom (46. Oulida), Kreek; Seedorf (46. Kanu), Litmanen, Davids; Finidi (76. Kluivert), R. de Boer (46. Van Vossen), Overmars.
Anderlecht: De Wilde; Crasson (46. Asare), Rutjes, Suray, Doll; Walem, Weber (60. Bosman), Emmers, Haagdoren; Degryse, Preko.
K.
Still alive...
Zo, de eerste paarswitten zijn gesignaleerd. Al hebben de meesten vooral zwart aan. 
Het dak was vannacht dicht en een blik op de dakgoot leert dat deze zeker nog een meter sneeuw kan hebben voordat het wordt afgelast. Ik ga het uitzicht missen in 2010.
@Ko: Van die wedstrijd staat in dit openingstopic nog een verslagje: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 66&start=0

Het dak was vannacht dicht en een blik op de dakgoot leert dat deze zeker nog een meter sneeuw kan hebben voordat het wordt afgelast. Ik ga het uitzicht missen in 2010.

@Ko: Van die wedstrijd staat in dit openingstopic nog een verslagje: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 66&start=0
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ajax heeft wel ihkv Amsterdam zevenhonderdzoveel tegen Anderlecht gespeeld, maar dat was 1977 of 1978 ofzo.
I think I lost my fucking headache
Kowalczyk schreef:Dat was niet in het kader van het Amsterdam 700-zoveel toernooi (want dat toernooi bestond toen al niet meer), maar een op zichzelf staande vriendschappelijke wedstrijd ter afsluiting van de Open Dag. 10 augustus 1994.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik kan me trouwens vaag herinneren ergens midden jaren '90 tijdens een Amsterdam 700 nog wat toernooi Ajax - Anderlecht te hebben gezien, vanaf vak T in het OS. En als mijn geheugen me niet in de steek laat verloren we met 2-3 (maar geen idee meer wie er scoorden).
Dat wist ik ook niet meer, ik heb 'm opgezocht in 100 Jaar Ajax. De uitslag: ik twijfelde tussen 2-2 en 2-3 verlies. Jij had 'm goed: 2-3 voor Anderlecht. Even het Officiële Ajax Jaarboek 1994-1995 erbij pakken...
Scoreverloop:
0-1 Preko (19')
0-2 Weber (31')
1-2 Kanu (49')
2-2 Van Vossen (74')
2-3 Suray (83')
Opstellingen:
AJAX: Van der Sar; Reiziger, Blind, Van den Brom (46. Oulida), Kreek; Seedorf (46. Kanu), Litmanen, Davids; Finidi (76. Kluivert), R. de Boer (46. Van Vossen), Overmars.
Anderlecht: De Wilde; Crasson (46. Asare), Rutjes, Suray, Doll; Walem, Weber (60. Bosman), Emmers, Haagdoren; Degryse, Preko.
K.
Hebben we die wedstrijd verloren, met die spelers?

Ik verwacht weinig van de wedstrijd van vanavond. Ajax zou wel gek zijn om voluit te gaan.
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Contacteer:
Niet met je eens. Ik vind het, met het oog op de loting, erg belangrijk om de groep te winnen. Het zou dom en onnodig zijn om géén eerste te worden, want Ajax was toch wel heel afgetekend de beste ploeg in deze groep, eigenlijk.joey schreef:Ajax zou wel gek zijn om voluit te gaan.
K.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Volgens mij kwamen de bussen inderdaad bij het stadion aan, ze zijn luid zingend de metro ingegaan naar de stad.beelzebub schreef:Zo, de eerste paarswitten zijn gesignaleerd. Al hebben de meesten vooral zwart aan.
Het dak was vannacht dicht en een blik op de dakgoot leert dat deze zeker nog een meter sneeuw kan hebben voordat het wordt afgelast. Ik ga het uitzicht missen in 2010.![]()
Er zijn 36.000 kaarten verkocht voor vanavond, maar of iedereen ook op tijd bij het stadion kan komen is nog maar de vraag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Kowalczyk
- Contacteer:
Ik ben net langs het Damrak gefietst: overal paars-wit. Ze zijn met velen. Sfeertje leek erg goed. Gemoedelijk.Thijs schreef:Volgens mij kwamen de bussen inderdaad bij het stadion aan, ze zijn luid zingend de metro ingegaan naar de stad.
K.
Still alive...
Om dan zondag te verliezen en de laatste kans op CL-voetbal te verspelen? Je weet toch waar de prioriteiten van Ajax liggen?Kowalczyk schreef:Niet met je eens. Ik vind het, met het oog op de loting, erg belangrijk om de groep te winnen. Het zou dom en onnodig zijn om géén eerste te worden, want Ajax was toch wel heel afgetekend de beste ploeg in deze groep, eigenlijk.joey schreef:Ajax zou wel gek zijn om voluit te gaan.
K.
Het stinkt aan alle kanten!
Ajax is niet zo ver om vandaag rustig te doen en dan zondag te gaan knallen..
IK GELOOF!!!!!!
Benieuwd of iemand een sneeuw- of ijsbal het stadion in weet te smokkelen vanavond. Koude ballen als je dat gewoon in je broekzak doet.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Gewoon er voor gaan, geeft de minste kans op blessures .. en of het Zondag door gaat ? .. Er komt nog meer sneeuw en zeer strenge vorst ..
Laatst gewijzigd door 999 op do dec 17, 2009 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Half uurtje van tevoren aankomen moet vanavond toch wel genoeg zijn?