Ajax - Willem II 17-10-2009
Moderator: mods
Re: Ajax - Willem II 17-10-2009
Ajax = Jol, Wimpey. Jol bepaalt alles.
(Steeds dezelfde fout inderdaad.)
(Steeds dezelfde fout inderdaad.)
Het stinkt aan alle kanten!
Mijn enige hoop wat betreft Pantelic is Wimpey... Het zou mij echt verbazen als hij toch blijkt te kunnen voetballen.
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Mijn enige hoop wat betreft Pantelic is Wimpey... Het zou mij echt verbazen als hij toch blijkt te kunnen voetballen.

Pantelic kan echt wel voetballen. Atouba echt niet.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik besefte vanavond ineens dat het helemaal geen makkie wordt, tegen Willem II. Onze redder in nood, Suarez, moet immers woensdagnacht nog aan de bak tegen de met scheermessen op de schoenen gewapende Argentijnen met als inzet wie er direct naar het WK gaat: Uruguay of Argentinië. Als hij al niet voor weken uitgeschakeld wordt door een door die Gauchos veroorzaakte blessure, dan heeft hij nog altijd op zaterdagavond een jetlag.
Dus die Pantelic kan maar beter een goeie speler zijn Wimpey! Hij zal het tegen Willem II moeten doen!
Dus die Pantelic kan maar beter een goeie speler zijn Wimpey! Hij zal het tegen Willem II moeten doen!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Vraag me af hoeveel punten we hebben laten liggen wanneer Suarez niet mee deed.Volgens mij bijna niks ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik besefte vanavond ineens dat het helemaal geen makkie wordt, tegen Willem II. Onze redder in nood, Suarez, moet immers woensdagnacht nog aan de bak tegen de met scheermessen op de schoenen gewapende Argentijnen met als inzet wie er direct naar het WK gaat: Uruguay of Argentinië. Als hij al niet voor weken uitgeschakeld wordt door een door die Gauchos veroorzaakte blessure, dan heeft hij nog altijd op zaterdagavond een jetlag.
Blij met de punten ...
- AT Toto winner 09/10
Hij heeft totnogtoe dan ook alles gespeeld dit seizoen alleen tegen AGOVV stond ie niet in de basis; niet bepaald Ajax finest hour). En dit seizoen zijn we meer dan ooit afhankelijk van wat ie doet.
- AT Toto winner 09/10
Had ie trouwens voorafgaand aan die 0-0 thuis tegen Sparta ook niet een interland gespeeld?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wil je beweren dat het zonder Suarez beter zou gaan?999 schreef:Vraag me af hoeveel punten we hebben laten liggen wanneer Suarez niet mee deed.Volgens mij bijna niks ..Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik besefte vanavond ineens dat het helemaal geen makkie wordt, tegen Willem II. Onze redder in nood, Suarez, moet immers woensdagnacht nog aan de bak tegen de met scheermessen op de schoenen gewapende Argentijnen met als inzet wie er direct naar het WK gaat: Uruguay of Argentinië. Als hij al niet voor weken uitgeschakeld wordt door een door die Gauchos veroorzaakte blessure, dan heeft hij nog altijd op zaterdagavond een jetlag.

Dat betwijfel ik, maar het is wel een mooi tegengeluid tegen de mythe hier dat Ajax niets is zonder Suarez.
I think I lost my fucking headache
- peter
Mythe? Ach, ga er maar vanuit dat Ajax zonder Suarez verdomd moeilijk tot scoren komt. Tegen Roda hadden we bijvoorbeeld ook gewoon verloren zonder Suarez.
Dan had er iemand anders gestaan en hadden de andere spelers ook eens wat anders bedacht dan de bal aan Suarez geven. Ik sluit niet uit dat het dan beter gegaan zou zijn.
- peter
Maar natuurlijk. Als we daar gewoon Kennedy of Cvitanich hadden geposteerd, dan was het vast beter geweest. Geloof wat je wil geloven, hoor.
Uiteraard, dat doe jij ook neem ik aan.
- peter
Zeker weten. Ik vind Suarez by far de beste speler die we hebben en vind het volslagen lachwekkend dat jij niet uitsluit dat je met een Kennedy of een Cvitanich tot betere resultaten kan komen.
Dat kan, gelukkig geef ik er wel een argument voor.
Je weet het nooit. Edward Linskens 'schoot' ooit PSV naar de finale van de EC 1. Zo kunnen waardeloze spelers opeens een hoofdrol spelen. Maar de kans op succes voor Ajax is een paar keer groter met Suarez dan zonder Suarez en met Cvitanich of Kennedy in zijn plaats.LucaS schreef:Dan had er iemand anders gestaan en hadden de andere spelers ook eens wat anders bedacht dan de bal aan Suarez geven. Ik sluit niet uit dat het dan beter gegaan zou zijn.
Nogmaals, als Suarez niet meespeelt moeten spelers ook eens wat anders dan de bal inlveren bij Suarez die zich vervolgens 9 van de 10 keer doodloopt.
- peter
Moet je dat ook kunnen. En van de 10 ballen die je aan Cvitanich of Kennedy geeft zijn er ook 10 verloren.
-
- AT Toto winner 15/16
AJAX zonder Suarez is pure armoede.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Brr, Danilo. Nee danku, die heeft het volgens mij echt niet in zich om het eerste te halen.
En van Kerlon moeten we ook nog maar even wachten of hij het wel écht lang vol kan houden.
En van Kerlon moeten we ook nog maar even wachten of hij het wel écht lang vol kan houden.
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 4:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft wel talent, alleen komt tekort. Is een aardige voetballer maar erg middelmatig in zijn doen.
Daniel schreef:Hij heeft wel talent, alleen komt tekort. Is een aardige voetballer maar erg middelmatig in zijn doen.
Wat is het nou? Heeft hij talent en is hij een aardige voetballer, of komt hij tekort en is hij middelmatig in zijn doen?

Duidelijk gevalletje van helemaal niet, vind ik.
Tegenwoordig worden jeugdspelers al afgeschreven voordat ze een minuut in het eerste hebben gespeeld.