Wat zijn we toch diep gezonken.Rishi schreef:Liever Cvitanich dan Pantelic... Cvita werkt zich rot en maakt ruimte voor Suarez. Pantelic is nog niet fit genoeg om te beginnen. Laat Ajax maar lekker op de counter spelen.

Moderator: mods
Wat zijn we toch diep gezonken.Rishi schreef:Liever Cvitanich dan Pantelic... Cvita werkt zich rot en maakt ruimte voor Suarez. Pantelic is nog niet fit genoeg om te beginnen. Laat Ajax maar lekker op de counter spelen.
En Ajax hoort het liefst dominant te spelen.Ajax Rules schreef:Belgen spelen juist het liefst vanuit hun minderwaardigheidscomplex. Dat is bekend.
Laat ze maar een beetje het spel maken, dan weet je iig 100% zeker dat je gaat winnen.
Eensjoey schreef:Wat zijn we toch diep gezonken.Rishi schreef:Liever Cvitanich dan Pantelic... Cvita werkt zich rot en maakt ruimte voor Suarez. Pantelic is nog niet fit genoeg om te beginnen. Laat Ajax maar lekker op de counter spelen.
Ook eens, op zichzelf.LucaS schreef:Eensjoey schreef:Wat zijn we toch diep gezonken.
Als het goed gaat, ga ik niet negatief doen.joey schreef:Dat zeg je elk jaar rond deze tijd, Ko.
Welbeschouwd heel normaal allemaal. Dat dit vorig seizoen niet het geval was, zegt genoeg over de technische staf die er toen zat. Ik heb altijd gezegd dat Jol ongetwijfeld meer uit deze groep zou halen dan Van Basten. Dat kán haast niet anders.Ajax Rules schreef:De verdediging staat beter, Ajax is conditioneel sterker (zie uitzending van VI gisteravond), de meeste spelers staan op hun beste plek en er is nu een aantal weken een vaste opstelling.
Precies, en daarom heb je - op basis van de laatste tijd - amper een andere keus dan optimisme.joey schreef:Verder is er nog weinig over te zeggen.
Vind ik ook, ik bedoel mochten ze donderdag verliezen dan is het allemaal leuk en aardig maar dan verlies je de twee wedstrijden die er het meest toe doen gewoon; Psv en Anderlecht.joey schreef:Welbeschouwd heel normaal allemaal. Dat dit vorig seizoen niet het geval was, zegt genoeg over de technische staf die er toen zat. Ik heb altijd gezegd dat Jol ongetwijfeld meer uit deze groep zou halen dan Van Basten. Dat kán haast niet anders.Ajax Rules schreef:De verdediging staat beter, Ajax is conditioneel sterker (zie uitzending van VI gisteravond), de meeste spelers staan op hun beste plek en er is nu een aantal weken een vaste opstelling.
Verder is er nog weinig over te zeggen.
Heb je gelijk in, ik doel eigenlijk meer op een stukje prestige.Bertje schreef:Die wedstrijden doen er toch alleen het meest toe als je daardoor het kampioenschap of Europese overwintering misloopt?