Champions League 2013-2014
Moderator: mods
Re: Champions League 2013-2014
heeft iemand een idee wanneer de uitwedstrijden in de verkoop gaan ?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heb je een vak uit de categorie 404-407 en/of 420-423 of een goedkoper vak?elliquido schreef:nou , gelukt
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
Ah, dus toch gewoon alle vakken.
Uitwedstrijd tegen Real zal deze week wel bekend worden, Celtic zal nog wel even duren.
Uitwedstrijd tegen Real zal deze week wel bekend worden, Celtic zal nog wel even duren.
u bedoelt barcelona ... ik begrijp je verwarring na jaren realThijs schreef:Ah, dus toch gewoon alle vakken.

-
Haha WTF, typte ik dat echt.
Barcelona bedoel ik natuurlijk.
Barcelona bedoel ik natuurlijk.
-
Ik vlieg naar Reus op woensdagochtend van Eindhoven. En terug vanaf Girona om 6u sochtends.
Rechtstreeks uit de kroeg naar het vliegveld, doortrekken, oldschool HEUHEUHEUHUUUEEEEJJJ...
Overigens zijn de ticketproblemen voorbij, iedereen kan nu gewoon PP's bestellen.
Rechtstreeks uit de kroeg naar het vliegveld, doortrekken, oldschool HEUHEUHEUHUUUEEEEJJJ...

Overigens zijn de ticketproblemen voorbij, iedereen kan nu gewoon PP's bestellen.
Kunnen we ons nog terugtrekken uit die hele Champions League? Het zijn de enige momenten dat men in het buitenland iets hoort van Ajax en zoals het er nu voor staat worden we de risee van het seizoen. Misschien betaald Doyen wel een flink bedrag om met hun bedrijfsteam onze plek in te nemen en dan kunnen wij rustig bouwen aan een nieuw elftal.
-
Kom op, we gaan toch juist Europees presteren, plan-JC!Dubbel schreef:Kunnen we ons nog terugtrekken uit die hele Champions League? Het zijn de enige momenten dat men in het buitenland iets hoort van Ajax en zoals het er nu voor staat worden we de risee van het seizoen. Misschien betaald Doyen wel een flink bedrag om met hun bedrijfsteam onze plek in te nemen en dan kunnen wij rustig bouwen aan een nieuw team.

Rustig bouwen aan een nieuw team, dat is Ajax al decennia lang niet gelukt, de korte opleving onder LvG na, dat zal Ajax ook nu niet lukken, tenzij er allerlei financiële regels veranderen, maar die verandering is in het nadeel van de grote clubs en die verandering blijft dan ook uit.
Milan uit, als Milan geplaatst is en de wedstrijden tegen "Celtic-met Boerrigter" moeten toch punten op kunnen leveren? De tweede ronde zou volgens mij met Alderweireld en Eriksen ook niet haalbaar zijn geweest.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Tja Demo het is hard gegaan. Drie maanden geleden waren we voor de 3e keer kampioen in een mooi uit shirt, gingen in de CL overwinteren, hadden eindelijk de langverwachte Meleg binnen, hoorden Eriksen zeggen dat hij zou blijven als er geen goede club (lees: geen club die de hoofdprijs betaald) kwam, Toby later ook, contracteerden we de Ronaldo van zwart Africa, supertalent Maher kwam eraan, pompten al onze jeugdlichtingen vol met supertalenten, haalden we met Bojan een klasbak binnen, hadden twee keepers van formaat en ik zal nog wel een aantal dingen vergeten. Het was een mooie tijd :)Demosthenes schreef:Kom op, we gaan toch juist Europees presteren, plan-JC!![]()
Rustig bouwen aan een nieuw team, dat is Ajax al decennia lang niet gelukt, de korte opleving onder LvG na, dat zal Ajax ook nu niet lukken, tenzij er allerlei financiële regels veranderen, maar die verandering is in het nadeel van de grote clubs en die verandering blijft dan ook uit.
Milan uit, als Milan geplaatst is en de wedstrijden tegen "Celtic-met Boerrigter" moeten toch punten op kunnen leveren? De tweede ronde zou volgens mij met Alderweireld en Eriksen ook niet haalbaar zijn geweest.
Zes weken terug zag je al wel dat dit grotendeels gebakken lucht was en sindsdien is het verval enorm met als dieptepunt vandaag de huurpogingen van John en Labyad.
Terugtrekken is natuurlijk onzin en je kunt evenmin de A1 sturen omdat het geld kost maar ik zie ons eerder thuis van PEC verliezen dan winnen van Celtic, Barca of Milan en dat is uiterst naadje ook al omdat ik denk dat we met Toby en Chris wel kans op de 2e plek maken.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Yes, Passepartout geregeld dank zij PoA! 

Mooi om het optimisme van jou en anderen te zien. Daar kan ik nog wat van leren.El Clavo schreef:Yes, Passepartout geregeld dank zij PoA!

Wat verwacht jij van Ajax in deze poule?
- Daily Blind
Haha ik had exact het zelfde vandaag toen ik op mijn kaart twee passepartout haalde voor een collega. Als een kind zo blij..Dubbel schreef:Mooi om het optimisme van jou en anderen te zien. Daar kan ik nog wat van leren.El Clavo schreef:Yes, Passepartout geregeld dank zij PoA!![]()
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Weinig, maar 3 mooie tegenstanders, 3 volle uitvakken, heerlijk! As we mazzel hebben worden we 3e.Dubbel schreef:Mooi om het optimisme van jou en anderen te zien. Daar kan ik nog wat van leren.El Clavo schreef:Yes, Passepartout geregeld dank zij PoA!![]()
Met name de confrontatie met Celtic is toch gewoon top? Geweldige sfeer en met hun kunnen we ook gewoon strijden om de derde plaats.
Meer zal er niet in zitten. Messi wil ik wel eens live aan het werk zien al moet ik zeggen dat ik wel bang ben voor een echt pak slaag. Milan interesseert me niet zoveel. Dat verliezen we normaal gesproken ook. Zal iets meer bescheiden zijn in vergelijking met Barcelona maar er valt voor de liefhebber ook weer minder te genieten.
Tja, we gaan geen potten breken. Maar dat is los van de transferperiode. Wat dát betreft zijn we wel weer wat ongelukkig met de loting. Als je andere poules ziet. Daar kunnen we ook voor plek twee spelen als het straks een beetje beter in elkaar steekt. Maar goed, daar koop je niks voor. De titel zal wederom het belangrijkste doel zijn dit seizoen.
Meer zal er niet in zitten. Messi wil ik wel eens live aan het werk zien al moet ik zeggen dat ik wel bang ben voor een echt pak slaag. Milan interesseert me niet zoveel. Dat verliezen we normaal gesproken ook. Zal iets meer bescheiden zijn in vergelijking met Barcelona maar er valt voor de liefhebber ook weer minder te genieten.
Tja, we gaan geen potten breken. Maar dat is los van de transferperiode. Wat dát betreft zijn we wel weer wat ongelukkig met de loting. Als je andere poules ziet. Daar kunnen we ook voor plek twee spelen als het straks een beetje beter in elkaar steekt. Maar goed, daar koop je niks voor. De titel zal wederom het belangrijkste doel zijn dit seizoen.
Nil volentibus arduum
Milan is normaal gesproken sterker, maar niet zoveel sterker dat Celtic of wij geen punten van ze kunnen pakken.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Klopt, maar veel kans op meer dan de derde plaats geef ik ons daarom niet. Over twee wedstrijden zullen ze zowel Ajax als Celtic verslaan. Maar er kan best een keer een incidentje tussen zitten.
Vergelijk het met PSV. In Eindhoven hadden ze met een beetje geluk kunnen stunten. Maar over twee wedstrijden was natuurlijk zonneklaar dat Milan de betere was.
Vergelijk het met PSV. In Eindhoven hadden ze met een beetje geluk kunnen stunten. Maar over twee wedstrijden was natuurlijk zonneklaar dat Milan de betere was.
Nil volentibus arduum
-
Man, Celtic uit, dat moet toch gewoon fantastisch worden. Ik heb nog geen seconde nagedacht of we voetballend goed genoeg zijn, eigenlijk.
Maar check dit filmpje eens, gefilmd door een Barcelona-supporter uit het uitvak tijdens Celtic - Barcelona vorig jaar. Dit wordt dus ook ons zicht. 2-1 werd het trouwens. http://www.youtube.com/watch?v=8sf711rNtc4
En deze: http://www.youtube.com/watch?v=YbjccPaO4K0
Godverdomme zeg wat een heerlijke sfeer. Hele dag daar in de pub hangen, in het donker naar het stadion lopen (HEUHEUHUEHUEJJJ!), met een paar duizend Ajacieden in het vak, en dan deze shit voorgeschoteld krijgen. Ik hoop gewoon dat het 4-4 wordt, dat lijkt me nog genialer dan met 0-1 winnen.
Oh man, dat wordt dus echt oneindig veel leuker dan op de 46e ring van Camp Nou naar een slachting kijken terwijl er wat suffe nootjes-vretende Spanjolen met hun wijvenstem wat 'ole ole' staan te bleren.
Ik ga het allebei meemaken, dat wel.
Maar check dit filmpje eens, gefilmd door een Barcelona-supporter uit het uitvak tijdens Celtic - Barcelona vorig jaar. Dit wordt dus ook ons zicht. 2-1 werd het trouwens. http://www.youtube.com/watch?v=8sf711rNtc4
Godverdomme zeg wat een heerlijke sfeer. Hele dag daar in de pub hangen, in het donker naar het stadion lopen (HEUHEUHUEHUEJJJ!), met een paar duizend Ajacieden in het vak, en dan deze shit voorgeschoteld krijgen. Ik hoop gewoon dat het 4-4 wordt, dat lijkt me nog genialer dan met 0-1 winnen.
Oh man, dat wordt dus echt oneindig veel leuker dan op de 46e ring van Camp Nou naar een slachting kijken terwijl er wat suffe nootjes-vretende Spanjolen met hun wijvenstem wat 'ole ole' staan te bleren.

Als jij ff 2 kaarten regelt kom ik hard meejuigen in glasgow 

Hoe kom je nou uiteindelijk in Glasgow (ben ik toch nieuwsgierig)?Thijs schreef:Man, Celtic uit, dat moet toch gewoon fantastisch worden. Ik heb nog geen seconde nagedacht of we voetballend goed genoeg zijn, eigenlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik sta 2x vlak bij je, Thijssie!Thijs schreef:Man, Celtic uit, dat moet toch gewoon fantastisch worden. Ik heb nog geen seconde nagedacht of we voetballend goed genoeg zijn, eigenlijk.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
En zo is het. Misschien hebben sommige mensen andere belevingen bij dit soort wedstrijden. Ik maak mezelf geen illusies dat we sinds de wederopstanding van El Salvador opeens wel de CL kunnen gaan winnen. Ik hoop gewoon op mooie tegenstanders en die hebben we dit jaar eindelijk nu.