Loting Europa League
Moderator: mods
Re: Loting Europa League
Vergis je niet in deze tegenstander zou ik iedereen maar vooral AJAX mee willen geven ...
Blij met de punten ...
Die boilesen zal nu wel gemotiveerd zijn...
Mooie loting, een uittrip met op papier weinig supportersproblemen.
Mooie stad, goed te rijden, moeten we maar eens mee gaan pakken...
Mooie loting, een uittrip met op papier weinig supportersproblemen.
Mooie stad, goed te rijden, moeten we maar eens mee gaan pakken...
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Lyon kan in de tussentijd al weer opgeruimd zijn tegen een ander team. Moesten die in de 1/8e niet tegen AS Roma?Marillion schreef: Als ik overigens één prijs zou mogen kiezen win ik liever de EL omdat dat minder vaak gebeurd. Maar goed, als je ziet hoe een ploeg als Lyon AZ helemaal kleurenblind speelt moeten we ons maar niet te snel rijk willen rekenen.
En kleurenblind is trouwens niet helemaal waar. Het is dat Tim Krul ruim de helft van de schoten die op hem worden gelost doorlaat.... maar in Alkmaar had AZ eigenlijk gewoon de 1-0, de 2-0 en daarna de 3-0 erin moeten schieten voordat ze een ontzettende kutgoal weggaven aan Lyon.
Die Boilesen is wel overdreven blij voor iemand die in de 89e minuut mocht invallen gisteravond...
http://www.nu.nl/109359/video/eerste-re ... -ajax.html
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Ze hoeven die twee wedstrijden tegen Legia maar te kijken en hun zelfvertrouwen groeit.wimpey schreef:Ik neem aan dat FCK ook denkt: die kunnen we hebben.
YNWA
Louis van Gaal zou zeggen JUICHEN!!beelzebub schreef:Die Boilesen is wel overdreven blij voor iemand die in de 89e minuut mocht invallen gisteravond...

Maar Boilesen mocht in de 89e minuut invallen?

Kopenhagen heeft in de CL twee keer gelijkgespeeld tegen Porto en twee keer gewonnen van Club Brugge. Ik denk inderdaad niet dat ze vanmiddag in paniek zijn geschoten.
Nil volentibus arduum
-
Kampioen gaat (voor het laatst) komend seizoen ook rechtstreeks naar de CL.beelzebub schreef:De EL winnen is op dit moment de kortste en enige weg naar directe plaatsing in de CL volgend jaar voor een Nederlandse ploeg.Gaizka1985 schreef:Tegen die tijd weten we waarschijnlijk ook hoe reëel de kansen op de titel zijn, kampioen worden blijft natuurlijk het belangrijkste doel aangezien het winnen van de EL wat mij betreft een onmogelijke opgave is.
Maar Ajax gaat dit toernooi natuurlijk nooit winnen, kwart- of halve finale zou een hele knappe prestatie zijn!
Wat nou man?Gaizka1985 schreef:Kampioen gaat (voor het laatst) komend seizoen ook rechtstreeks naar de CL.beelzebub schreef: De EL winnen is op dit moment de kortste en enige weg naar directe plaatsing in de CL volgend jaar voor een Nederlandse ploeg.
Maar Ajax gaat dit toernooi natuurlijk nooit winnen, kwart- of halve finale zou een hele knappe prestatie zijn!

Heb jij nog nooit wat geleerd van bepaalde James Bond films?

-
Ik ben optimist als het Ajax betreft, maar ook realist.
Stel je kan deze groep nog 1 jaar bij elkaar houden, Neres blijkt een aanwinst te zijn en je kan nog 1 of 2 goede versterkingen halen, dan is er wellicht iets mogelijk. Met deze groep geloof ik er persoonlijk niet in.
Stel je kan deze groep nog 1 jaar bij elkaar houden, Neres blijkt een aanwinst te zijn en je kan nog 1 of 2 goede versterkingen halen, dan is er wellicht iets mogelijk. Met deze groep geloof ik er persoonlijk niet in.
Als Neres een echte versterking blijkt, dan zou hij dat ook meteen in de huidige EL campagne in optima forma kunnen laten zien.
En versterkingen in het huidige Ajax elftal doorvoeren heb je zo geregeld als je bijvoorbeeld vanaf heden onder meer Traoré er uit knikkert.

En versterkingen in het huidige Ajax elftal doorvoeren heb je zo geregeld als je bijvoorbeeld vanaf heden onder meer Traoré er uit knikkert.
-
Maar jij denkt dus dat Ajax over 2 wedstrijden kan winnen van bijvoorbeeld Lyon of Man Utd in een knock out fase?
- Giacomo Puccini
Veltman geschorst voor de eerste ontmoeting is alvast een voordeel. Veel zal afhangen van hoe snel Neres en Kluivert zich ontwikkelen, wil je kans kunnen maken op de volgende ronde. Ik denk dat ze in Kopenhagen zich rijk rekenen als ze de beelden terugzien van Ajax-Legia, het was niet veel.
Ajax!
-
Ik vind het allemaal mooi kut. Zou dolgraag naar Kopenhagen gaan maar krijg dat agendatechnisch gewoon niet voor elkaar...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
In drie dagen al bijna alle 52.000 kaarten verkocht!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Oh jee, successupporter alert. Dat wordt kansloos kaartjes halen mocht Ajax de kwartfinales bereiken...
Van de andere kant... Je hebt veel minder lege plekken dan tijdens 'uitverkochte' competitiewedstrijden. Dit zijn de echte liefhebbers haha.
Van de andere kant... Je hebt veel minder lege plekken dan tijdens 'uitverkochte' competitiewedstrijden. Dit zijn de echte liefhebbers haha.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Serieus? Ik las gisteren over 25.000, is dan de rest in een dag weg? Of is het een typo?Thijs schreef:In drie dagen al bijna alle 52.000 kaarten verkocht!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee geen typo, het is echt al bijna uitverkocht. Nog een paar vakken waar kaarten te krijgen zijn, maar niks meer naast elkaar.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Tete pakte in Warschau dom rood.Giacomo Puccini schreef:Veltman geschorst voor de eerste ontmoeting is alvast een voordeel.
FCK pakt niet voor niets 8 punten tegen Brugge en Porto. Ze hebben veel lengte en we weten nog hoe Ajax er loeihard af ging tegen de kop- en duelkracht van Rostov.
Ik vind Ajax wel in ontwikkeling (positief), maar echt veel soeps is het voetballend nog niet. Mij lijkt FCK favoriet tegen Ajax.
Bizar hoe snel het uitverkocht is zeg. Heb je ook al een update over de verkoop voor de wedstrijd daar?
-
- AT Toto winner 15/16
Mijn voorkeur:
1. Genk
2. United
3. Schalke
Liever niet:
Lyon
1. Genk
2. United
3. Schalke
Liever niet:
Lyon
Anderlecht zou ook leuk zijn. Een mooie klassieke Nederland België ontmoeting.
Lyon lijkt me de sterkste. Celta liever niet omdat we die al hebben gehad. Besiktas ligt gevoelig maar daar hoeven we volgens mij niet bang voor te zijn.
Lyon lijkt me de sterkste. Celta liever niet omdat we die al hebben gehad. Besiktas ligt gevoelig maar daar hoeven we volgens mij niet bang voor te zijn.
Nil volentibus arduum
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Doet mij maar een directe buur..
Geen Lyon,UTD of Celta.
Geen Lyon,UTD of Celta.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Ja dat zou wat zijn.Marillion schreef: Besiktas ligt gevoelig maar daar hoeven we volgens mij niet bang voor te zijn.

Overigens kan je ook beter die Duitsers van Schalke niet treffen.
YNWA
Ik heb wel zin om tegen die Turken te spelen. Inderdaad echt een goede leerschool en sportief haalbaar.
Nil volentibus arduum