HIj stak wel mooi z'n koppie de huiskamer binnen, dat moet gezegd.Ride schreef:Klopt... kreeg een tikje op mijn schouder dat ik omhoog moest kijken en zie zo die Wijnaldum in beeld
Met z'n hartje.

K.
Moderator: mods
HIj stak wel mooi z'n koppie de huiskamer binnen, dat moet gezegd.Ride schreef:Klopt... kreeg een tikje op mijn schouder dat ik omhoog moest kijken en zie zo die Wijnaldum in beeld
Ik vond het ook echt een mooi moment. De goal viel ook net in het nieuws van Langs de Lijn, dus de mensen met de radiootjes wisten nog van niks. Oftewel: ineens op het scherm een aanval van Feyenoord (het geroezemoes begon) en toen BAM, 1-0, PSV achter, titel in eigen hand, JAAAAAAA!!!Kowalczyk schreef: HIj stak wel mooi z'n koppie de huiskamer binnen, dat moet gezegd.
Met z'n hartje.![]()
K.
Kowalczyk schreef: HIj stak wel mooi z'n koppie de huiskamer binnen, dat moet gezegd.
Met z'n hartje.![]()
K.
Thijs schreef:
Ik vond het ook echt een mooi moment. De goal viel ook net in het nieuws van Langs de Lijn, dus de mensen met de radiootjes wisten nog van niks. Oftewel: ineens op het scherm een aanval van Feyenoord (het geroezemoes begon) en toen BAM, 1-0, PSV achter, titel in eigen hand, JAAAAAAA!!!
Het had wel iets magisch, op de een of andere manier.
Alsof ik ook werkelijk blij ben dat Feyenoord scoort, die club zelf kan me namelijk geen moer interesseren. Veel succes verder met hun gepruts in de marge.
Telesport schreef:KNVB past regels rond tv-beelden aan
ZEIST - De clubs in het betaald voetbal mogen tijdens hun wedstrijden geen beelden van andere duels op een groot beeldscherm vertonen. De voetbalbond KNVB heeft de regels hiervoor aangepast.
Afgelopen seizoen werden tijdens de wedstrijd van Ajax tegen Excelsior spelmomenten in de ArenA vertoond van het duel tussen Feyenoord en PSV. De aanklager betaald voetbal stelde daarop een onderzoek in, maar seponeerde de zaak omdat er geen reglementaire basis was om dit te verbieden. Door de wijziging van de regels is die grond er nu wel.