Hoe durft ie dat hier te zeggen ...SylvievdVaart schreef:Luuk roept hier dat Suarez waardeloos was vandaag, en dat het dus blijkbaar best kan, Suarez shit en toch een goede overwinning halen.

Moderator: mods
Hoe durft ie dat hier te zeggen ...SylvievdVaart schreef:Luuk roept hier dat Suarez waardeloos was vandaag, en dat het dus blijkbaar best kan, Suarez shit en toch een goede overwinning halen.
Zeg dat wel. Die ouwe pakt niets.Jöhnk schreef:Tja, wat moet je anders. Suarez was door.mattie schreef:blom goeie wedstrijd gefloten. Echter de 2e rode kaart in de 90 min... Dat noemt men een wedstrijd aanvoelen. Had absoluut niet gehoeven.
Jammer wel, want ik had die fossiel graag nog een paar weken zien aanprutsen.
Zal wel iets met intelligentie te maken hebben.joey schreef: Wat die laatste rode kaart betreft: waarom liet dat uilskuiken van veertig Suarez niet lopen? Bij die stand ga je toch niet solliciteren naar rood?![]()
Vond ze persoonlijk van het niveau ADO en Willem II die we een paar weken terug op bezoek hadden. Die Leerdam bijv. zou daar prima passen. Bahia weet na 5 jaar HCE nog altijd niet hoe je een spits bespeelt. De keeper is de slechtste in de HCE, lijkt me. Wijnaldum en Slory is niveau Excelsior.joey schreef: Zoals Wimpey zegt: F. valt altijd plezierig tegen. Echt, wat een waardeloze ploeg.
Voorin was het sowieso soms flink behelpen vandaag. Er ging wel heel erg veel mis voorin. Passing en combineren, positie kiezen, balaanname, acties, afmaken. Pantelic is nou wel genoegzaam bekend, maar Suarez was ook niet echt op dreef. En hij vermijdt inderdaad Pantelic. Die is duidelijk geen vriendje van hem, wat het aanvalsspel direct erg narrow minded maakt. Erg vervelende kwestie, kan ons nog wel eens punten gaan kosten. En op links met Sulejmani en Urby was het qua voetbal vaak ook niet al te best, helaas. Ondanks een prima doelpunt van Urby.999 schreef:Hoe durft ie dat hier te zeggen ...SylvievdVaart schreef:Luuk roept hier dat Suarez waardeloos was vandaag, en dat het dus blijkbaar best kan, Suarez shit en toch een goede overwinning halen.
elliquido schreef:http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... 0/1067.php
blom heeft het gedaan natuurlijk (ook al stond het toen al 1-0)
Geen flauw idee. Al moet ik wel zeggen dat F. het in de tweede helft opzichtig liet zitten. Maar toen was het kwaad al geschied. Ik denk ook niet dat ze de kwaliteit hebben om Ajax lang bij te benen.wimpey schreef:Waar hééft die man het over? Over wíe heeft ie het?
Nou als de scheids dat constateert kan de aanklager niks doenBlom: 'Babovic met zijn elleboog naar het gezicht van Vertonghen'1 november '09 15:49 door Steven Koelma
Voor rust moest Feyenoord in de Klassieker met Ajax al verder met tien man. Stefan Babovic kreeg vlak na de openingstreffer van Ajacied Demy de Zeeuw direct rood na het geven van een elleboogstoot aan Jan Vertonghen. Na afloop van de wedstrijd (5-1) stond arbiter Kevin Blom nog steeds achter zijn beslissing.
"Babovic gaat met zijn elleboog naar het gezicht van Vertonghen", laat Blom weten aan ELF Voetbal. "In mijn oortje zei mijn assistent ook dat het een rode kaart was." De Feyenoorders bleken het volkomen eens te zijn met de leidsman. "Ik kreeg geen protesten van de speler en na afloop gaf Mario Been mij gewoon een hand", verklaart de scheidsrechter.
Feyenoord leek de rust in te gaan met een 1-0 achterstand, Babovic maakte de schade een minuut na de treffer van de Amsterdammers alleen nog maar erger. "Ik vraag me af waarom hij (Babovic, red.) dat deed. Het was er de wedstrijd helemaal niet na", klinkt Blom.
Eerder in de wedstrijd was er ook een situatie waarbij de Servische middenvelder was betrokken. Dit keer was hij het 'slachtoffer'. Babovic ging naar de grond na een duel met Luis Suárez. De actie van de Uruguayaan had wel wat weg van een slaande actie, maar Blom oordeelde anders. "Suárez maakte zich breed, maar het was geen slaande beweging", legt de leidsman uit.
Neeeeeeeeeeeee, scheidsrechters moeten gewoon de regels volgen, en niet de wedstrijd gaan aanvoelen. Dat leidt alleen maar tot willekeur en onduidelijkheid.mattie schreef: blom goeie wedstrijd gefloten. Echter de 2e rode kaart in de 90 min... Dat noemt men een wedstrijd aanvoelen. Had absoluut niet gehoeven. Geel en een penalty klaar...
Echt niet jol is niet gek.. Heeft ook AZ uit gezien. Het zal mij niet verbazen als suljemani samen met suarez volgende week speelt. 2 zeer bewegenlijke spelers tegen over Wisgerhof en Douglas. Valt wat te halen tegen over die 2...GangstaRiB schreef:
Slechste man van het veld: PANTELIC, gevolgd door Sulejmani.
Beste man van het veld: De Zeeuw.
Echt... metPantelic in de spits gaan we van Twente verliezen. Die gozer maakt Ajax ZO ONTZETTEND STATISCH. Gek wordt je ervan.
Suarez heeft ook een pesthekel aan Pantelic. Suarez deed er de laatste 20 minuten niks meer voor, want hij zag alleen maar Patenlic prutsen.
Boabdil schreef:Ik heb toch wel het sterke vermoeden dat die laatste actie waar de feyenoord doelman rood kreeg, een schwalbe was van Suarez.
Jij bent echt niet goed wijs.Suarez: is sterk gedaald in mijn achting, ik las voor de wedstrijd dat ie tegen fnoord nog nooit gescoord heeft en verdomd vandaag presteerd ie het gewoon om zn slechtse wedstrijd van het jaar te spelen.. tegen fnoord! Misschien is het voor iedereen beter om na dit seizoen afscheid van elkaar te nemen.