Staat volgens mij al vast, eerst thuis.Mano schreef:liever eerst uit of thuis?
Dat is ander voordeel van de groepswinnaars, die mogen 2e wedstrijd thuis spelen begreep ik.
Moderator: mods
Staat volgens mij al vast, eerst thuis.Mano schreef:liever eerst uit of thuis?
Lekker programma!elliquido schreef:klein voordeel
real speelt tegen atletico op 10-2 en tegen Barcelona op 3-3
Thijs schreef:5 maart!
Vliegtickets nu al over de kop, wij vliegen via Valencia en dan met een huurauto.
Zo dat is niet mals.elliquido schreef:wij mogen ervoor uit naar Heracles en thuis tegen pec
Of dat Madrid het op halve kracht af kon.Ajax Rules schreef:Toen ik de wedstrijd in mijn agenda zette, kwam 'Ajax' goed op papier maar begaf mijn pen het terwijl ik 'Madrid' aan het opschrijven was. Symboliek? Madrid weggevaagd?
Dit derde Ajax is nog 'onderweg naar groot worden' en hoopt vurig dat een aantal zeer belangrijke jongens iets langer bij de groep blijven, anders is het snel weer opnieuw opbouwen geblazen.Monkey Tonk schreef:Een echt goed Ajax heeft volgens mij nog nooit van Real Madrid verloren. Het eerste Grote Ajax hield een balletje hoog in Bernabeu, het tweede Grote Ajax kreeg daar volgens mij een staande ovatie, en nu is het derde Grote Ajax aan zet.
Overheersen, zo heet zoiets.Gaizka1985 schreef:Ik heb die samenvatting vanmiddag weer eens terug gekeken, 3 ballen op de lat, 2 ten onrechte afgekeurde doelpunten en dan alsnog met 2-0 winnen in een uitwedstrijd tegen Madrid. Wat speelde Ajax toen bizar goed!
Madrid was toen niet zoveel, dat moet je niet vergeten.Cruijff schreef:Overheersen, zo heet zoiets.Gaizka1985 schreef:Ik heb die samenvatting vanmiddag weer eens terug gekeken, 3 ballen op de lat, 2 ten onrechte afgekeurde doelpunten en dan alsnog met 2-0 winnen in een uitwedstrijd tegen Madrid. Wat speelde Ajax toen bizar goed!![]()
Qua namen wel een indrukwekkend lijstje speler.Yopii schreef: Madrid was toen niet zoveel, dat moet je niet vergeten.
Daar kun je de klok op gelijk zetten. Ik hoef de naam van de poster niet eens te lezen. Dat zeg je nu ook over Bayern. Het zou je eens overkomen om te zeggen dat Ajax fantastisch is. Geniet nou maar van dit Ajax, want zoveel kwaliteit op het veld gaan we niet snel weer meemaken.Yopii schreef:Madrid was toen niet zoveel, dat moet je niet vergeten.Cruijff schreef:Overheersen, zo heet zoiets.Gaizka1985 schreef:Ik heb die samenvatting vanmiddag weer eens terug gekeken, 3 ballen op de lat, 2 ten onrechte afgekeurde doelpunten en dan alsnog met 2-0 winnen in een uitwedstrijd tegen Madrid. Wat speelde Ajax toen bizar goed!![]()
Pm ze maar, of zet ze hier neer. Altijd leuk.Cruijff schreef:Yopii is idd wel héél errug negatief geworden.
Glas halfvol, halfleeg of moet het instituut de AFC Ajax als een volstrekt leeg glas worden beschouwd door een (voormalige) aanhanger van diezelfde club?![]()
MT kheb vannacht nog drie prachtige Ajax video's gezien.. denk dat je ze alle drie schitterend zult vinden maar weet niet hoeveel tijd je hebt?
Zou er een verband zijn? Vd Beek is meer de dienende speler die meters maakt. En middenvelder is.LucaS schreef:Jammer alleen dat Neres niet de voorkeur van ten Hag heeft. Sinds hij dreigde met een vertrek krijgt vd Beek de voorkeur