AC Milan - Ajax 11-12-2013

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

wimpey

Re: AC Milan - Ajax 11-12-2013

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 9:34 am

Zuidema schreef: Hier gaan zowel De Boer als de ploeg compleet nat.
Eens. Collectief verzaakt. In de wellicht belangrijkste pot in hun jonge carrières tot dusver (waar een compleet andere druk op stond dan op de pot tegen Barca) zakte Ajax eigenlijk collectief door z'n hoeven. Rhijn, Denswil, Blind, Bojan, Fischer, Hoesen, Sig waren m.i. absoluut CL-onwaardig gisteren. FdB ook. Collectief clueless, ze wisten het gewoon niet... Cillessen kan niet be- / veroordeeld worden. :smallgrin.gif:

Schöne, Poulsen en Serero waren redelijk. De laatste 2 hadden ook meer moeten brengen, je speelt niet tegen ADO of NAC he. Moisander was behoorlijk, Klaassen de beste. Met de specifieke kwaliteiten van Siem, Boily en Veltman had je een betere kans gehad om het Milan-bolwerk te slechten.

Stel ik ben scout van Bayern, dan beoordeel ik Ajax-spelers o.b.v. deze pot. Want een pot met deze druk erop is de norm bij Bayern. Dan zou ik Pep, Sammer en Uli vertellen dat ze Klaassen nadrukkelijk in het oog moeten houden. En dat Moisander als backup voor Dante (Badstuber is immers fysiek kwetsbaar) zou kunnen dienen. En dat de rest van de Ajax-spelers op topniveau, stand nu, totaal oninteressant is. Chokers, volgers, te weinig weerbaar, te weinig inventiviteit en klasse.

Ajax moet wat aan die flanken doen in Januari. Slechts Schöne stichtte vanaf daar wat gevaar voor rust, de rest was statist. Huur een John bijv. Spits en halfposities blijven ook een probleem. Serero had het CL-niveau gister niet, Ajax had gister geen alternatief. En Ajax heeft ook geen CL-spits...

Voor CL-niveau is het gewoon te weinig. Weer kampioen worden en hopelijk leren van een aantal EL-examens. We blijven een club die het moeten hebben van ontwikkeling. Spelers en trainen steken van deze ervaring hopelijk weer wat op...

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » do dec 12, 2013 9:40 am

Even nog wat verder borduren.

Ajax kon het nog niet omzetten, toen het 11 tegen 10 werd, en het originele strijdplan dus de deur uit kon. Iets snel omzetten is misschien het moeilijkste wat er is. Want iedereen moet naar dezelfde nieuwe golflengte. De vleugelverdedigers hadden voorzetten vanaf de achterlijn moeten geven, maar daarvoor moet de buitenspeler wat naar binnen (om ruimte te maken), moet de speler precies op maat worden aangespeeld, en moet een middenvelder de positie van de vleugelverdediger overnemen. Dat zijn al minimaal vier spelers die elkaar blindelings aanvoelen. Als je daar een week op traint is dat heel anders dan als je het in het veld om moet zetten. Dat laatste vergt hele snelle communicatie, en die is op ervaring gebaseerd. En die hebben ze nog niet.

Een steekpass, a la Litmanen, is wat mij betreft de grootste kunst van topvoetbal. Maar ook daar moet je een elftal op afstellen. Als dat niet gebeurt, zoals bij andere teams waar hij speelde, is Litmanen ook tovenaar-af.

Anyway. Laat die jonkies maar lekker ballen. In geen tijden zo van Ajax genoten; van de snelle vooruitgang en ingeslagen richting. De automatismes komen nog wel. En dan gaat Milaan wel voor de bijl.

Arthur

Bericht door Arthur » do dec 12, 2013 9:45 am

wimpey schreef:Voor CL-niveau is het gewoon te weinig.
Dat is wel weer een beetje opportunistisch. Het is jammer dat Ajax altijd zo'n lange opstartfase heeft in een seizoen, want die wedstrijd in Glasgow win je normaal gesproken altijd als je je niveau haalt. En dan waren we dus door geweest.
Als Veltman of Boilesen er was geweest zodat Blind op het middenveld had kunnen spelen, was het gisteren wellicht heel anders gelopen.
Bij zo'n klein verschil tussen winst en verlies is het wat overdreven om te concluderen dat het niveau te hoog gegrepen was.

Het is te hopen dat de lessen van gisteren worden opgepakt en dat we niet uit de flow van de laatste weken raken.
Dan kan het nog best een mooi seizoen worden met weer een titel en wat mooie wedstrijden in de EL.

Hopelijk wordt Sigi van de winter verkocht zodat De Boer hem niet meer kan opstellen. Daarnaast moet De Boer het geduld wat hij constant predikt ook zelf toe passen en niet zo'n waardeloos plan B uit gaan voeren waarmee je de tegenstander precies in de kaart speelt.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 9:49 am

Monkey Tonk schreef: De vleugelverdedigers hadden voorzetten vanaf de achterlijn moeten geven, maar daarvoor moet de buitenspeler wat naar binnen (om ruimte te maken), moet de speler precies op maat worden aangespeeld, en moet een middenvelder de positie van de vleugelverdediger overnemen.
De backs moeten dan natuurlijk 'hoog' spelen. Niet ter hoogte van de middenlijn. Het was allemaal zó doorzichtig. Apathisch bijna. Milan was ook met 9 man op de been gebleven.

Het naieve commentaar van FdB en Blind na afloop sprak boekdelen: fail to prepare, prepare to fail. Oneerlijk, anti-voetbal, wij hebben het goed gedaan. Wanneer ik bij mijn baas met zulke smoesje kom aankakken om te verklaren waarom ik een opdracht niet heb binnengehaald, dan heb ik een probleem. Zwelgen in zelfmedelijden brengt je in de topsport niet verder. Ik heb geen enkel medelijden met onze ploeg. Ze hebben het gewoon zelf verneukt, klaar uit.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 9:54 am

Arthur schreef:
wimpey schreef:Voor CL-niveau is het gewoon te weinig.
Dat is wel weer een beetje opportunistisch. Het is jammer dat Ajax altijd zo'n lange opstartfase heeft in een seizoen, want die wedstrijd in Glasgow win je normaal gesproken altijd als je je niveau haalt. En dan waren we dus door geweest.
M.a.w.: het is gewoon net te weinig. In een pot op leven en dood tegen 10 man bracht Ajax te weinig. Te weinig spelers hadden de klasse, de awareness om tegen dit Milan (geen Europese eliteploeg) op te kunnen.

Betekent dat Ajax in ontwikkeling is en stappen heeft gemaakt. Maar er nog lang niet is. En een uitgelezen kans heeft laten liggen.

Le T.

Bericht door Le T. » do dec 12, 2013 9:54 am

Chokers, volgers, te weinig weerbaar, te weinig inventiviteit en klasse.
Maak daar maar enkelvoud van. Onze trainer zal wel weer zijn eigen onzekerheid hebben willen overbluffen met geniale tactische vondsten, maar dit sloeg werkelijk hélemaal nergens op. Prutswerk van een bange tactische onbenul. Na 3 jaar van doorgaans tranentrekkend traag en voorzichtig rondovoetbal had hij het door toeval eindelijk een beetje lopen dankzij de individuele inbreng van spelers die wél zien hoe je een kans uitspeelt, en dan speel je tegen 10 man van een grote tegenstander in crisis, het moment waarop het systeem maximaal zou moeten renderen, en dan gaat hij ineens kick and rush spelen...
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 12, 2013 9:57 am

Duarte is de back-up voor de halfpositie en eventueel linksback.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 12, 2013 10:04 am

wimpey schreef:
Zuidema schreef: Hier gaan zowel De Boer als de ploeg compleet nat.
Eens. Collectief verzaakt. In de wellicht belangrijkste pot in hun jonge carrières tot dusver (waar een compleet andere druk op stond dan op de pot tegen Barca) zakte Ajax eigenlijk collectief door z'n hoeven. Rhijn, Denswil, Blind, Bojan, Fischer, Hoesen, Sig waren m.i. absoluut CL-onwaardig gisteren. FdB ook. Collectief clueless, ze wisten het gewoon niet... Cillessen kan niet be- / veroordeeld worden. :smallgrin.gif:

Schöne, Poulsen en Serero waren redelijk. De laatste 2 hadden ook meer moeten brengen, je speelt niet tegen ADO of NAC he. Moisander was behoorlijk, Klaassen de beste. Met de specifieke kwaliteiten van Siem, Boily en Veltman had je een betere kans gehad om het Milan-bolwerk te slechten.

Stel ik ben scout van Bayern, dan beoordeel ik Ajax-spelers o.b.v. deze pot. Want een pot met deze druk erop is de norm bij Bayern. Dan zou ik Pep, Sammer en Uli vertellen dat ze Klaassen nadrukkelijk in het oog moeten houden. En dat Moisander als backup voor Dante (Badstuber is immers fysiek kwetsbaar) zou kunnen dienen. En dat de rest van de Ajax-spelers op topniveau, stand nu, totaal oninteressant is. Chokers, volgers, te weinig weerbaar, te weinig inventiviteit en klasse.

Ajax moet wat aan die flanken doen in Januari. Slechts Schöne stichtte vanaf daar wat gevaar voor rust, de rest was statist. Huur een John bijv. Spits en halfposities blijven ook een probleem. Serero had het CL-niveau gister niet, Ajax had gister geen alternatief. En Ajax heeft ook geen CL-spits...

Voor CL-niveau is het gewoon te weinig. Weer kampioen worden en hopelijk leren van een aantal EL-examens. We blijven een club die het moeten hebben van ontwikkeling. Spelers en trainen steken van deze ervaring hopelijk weer wat op...
Vond Blind en Denswil goed trouwens. Ik denk dat die twee een hoop geleerd hebben van Balotelli. Zo'n spits kom je maar een paar keer in je carriere tegen, die is gewoon wereldtop. Ik vind dat Denswil en Blind daar een aardig antwoord op hadden. Dat Webb in de Mario-show trapt.... tja... dat is jammer.

De aanval had een collectieve snipperdag genomen. Of je moet tot de conclusie komen dat verdedigers bij AC Milan niet zo makkelijk te passeren zijn. Snap niet waarom De Boer geen echte flankspeler durfde op te stellen. Die Constant vond ik niet bijster goed en daar had De Sa misschien nog iets van kunnen maken. Nu maakten we het Milan wel erg makkelijk met 3 spitsen (Hoessen, Hoorn en Sig) die met pisballetjes bediend werden.
Whitey on the moon.

Monkey Tonk

Q

Bericht door Monkey Tonk » do dec 12, 2013 10:05 am

wimpey schreef:
Monkey Tonk schreef: De vleugelverdedigers hadden voorzetten vanaf de achterlijn moeten geven, maar daarvoor moet de buitenspeler wat naar binnen (om ruimte te maken), moet de speler precies op maat worden aangespeeld, en moet een middenvelder de positie van de vleugelverdediger overnemen.
De backs moeten dan natuurlijk 'hoog' spelen. Niet ter hoogte van de middenlijn. Het was allemaal zó doorzichtig. Apathisch bijna. Milan was ook met 9 man op de been gebleven.

Het naieve commentaar van FdB en Blind na afloop sprak boekdelen: fail to prepare, prepare to fail. Oneerlijk, anti-voetbal, wij hebben het goed gedaan. Wanneer ik bij mijn baas met zulke smoesje kom aankakken om te verklaren waarom ik een opdracht niet heb binnengehaald, dan heb ik een probleem. Zwelgen in zelfmedelijden brengt je in de topsport niet verder. Ik heb geen enkel medelijden met onze ploeg. Ze hebben het gewoon zelf verneukt, klaar uit.
Veel te negatief. Het gaat om de groei waar de ploeg in zit. Een gemiddelde leeftijd van 22 jaar... De Boer heeft ten eerste een verantwoordelijkheid naar zijn team om de positieve benadering en groepsbeleving te handhaven en beschermen. Wat maakt het uit wat hij tegen de pers zegt? Die moeten het toch op het veld niet doen? (De pers is in ieder geval niet zijn werkgever, dus je vergelijking klopt voor geen meter).

Dat de Boer en Bergkamp de sleutel voor de 11-tegen-10 wedstrijd schuldig bleven is verder niet zo'n wonder. Voor hen was het een terugkeer naar 2000. Ook toen had Italie het 'gedaan'. Wel grappig dat dit meteen volgt op de goal van dit weekend tegen NAC, die de heren trainers ook niet onbekend zal zijn voorgekomen. Het Ajax-van-Cruijff speelde Italiaanse ploegen wel stuk. Maar dat is het ideaal; niet de maatstaf.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 10:09 am

GangstaRiB schreef: Vond Blind en Denswil goed trouwens.
Grapjas. Denswil was opbouwend dramatisch. Blind en Van Rhijn hebben aanval-ondersteunend een bijdrage van 0,0 gehad.

Creatieve inbreng bij de afbraak van 10 Milanezen van die 3 was nihil.

999

Bericht door 999 » do dec 12, 2013 10:14 am

wimpey schreef:
Grapjas. Denswil was opbouwend dramatisch. Blind en Van Rhijn hebben aanval-ondersteunend een bijdrage van 0,0 gehad.

Ach, laten we Blind maar weer eens van stal halen.Hoe deed je super-talent Fischer het Willem :) ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 10:18 am

999 schreef: Ach, laten we Blind maar weer eens van stal halen.Hoe deed je super-talent Fischer het Willem :) ..
Lezen is niet echt je ding he:
wimpey schreef: Eens. Collectief verzaakt. In de wellicht belangrijkste pot in hun jonge carrières tot dusver (waar een compleet andere druk op stond dan op de pot tegen Barca) zakte Ajax eigenlijk collectief door z'n hoeven. Rhijn, Denswil, Blind, Bojan, Fischer, Hoesen, Sig waren m.i. absoluut CL-onwaardig gisteren. FdB ook. Collectief clueless, ze wisten het gewoon niet...
Sorry voor enige vorm van kritiek op de grote Daley Blind. Hét symbool van verzet tegen de junta van JC e.c.

Onze eigen Nelson, Che: hoe waag ik het om ook maar het geringste spoortje van kritiek op dit supertalent te uiten! :hypocrite.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 12, 2013 10:19 am

wimpey schreef:

Moisander? Die deed toch precies hetzelfde? Ik vond Moisander bijvoorbeeld erg onrustig overkomen.

Ik weet niet wat we van Denswil mogen verwachten. Zijn primaire taak deed hij uitstekend. Als van hem verwacht wordt dat hij alle ballen op een stropdas kan afleveren, moeten we misschien nog even een tijd wachten. Of De Boer had één van de 4 eruit moeten halen en een Duarte of De Sa moeten inbrengen.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 12, 2013 10:22 am

Ik snapte niet waarom hij De Sa niet inbracht.
IK GELOOF!!!!!!

Arthur

Bericht door Arthur » do dec 12, 2013 10:26 am

Waarschijnlijk omdat die niet kan voetballen, maar goed, dat geldt voor Sigi ook.

Lionel

Bericht door Lionel » do dec 12, 2013 10:28 am

Klopt. Maar had hem het veld maar breed laten houden en die Constant op snelheid opzoeken.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Re: Q

Bericht door wimpey » do dec 12, 2013 10:29 am

Monkey Tonk schreef: Veel te negatief. Het gaat om de groei waar de ploeg in zit. Een gemiddelde leeftijd van 22 jaar...
Dat riedeltje hoor en lees ik jaarlijks. Ik ben het ook wel deels met je eens: Ajax maakt stapjes, spelers ontwikkelen zich. Dat zien ze elders ook: Eriksen en Vertonghen staken er bovenuit en zijn weg. Klaassen straks ook. En dan begint het proces weer opnieuw: stapjes maken, ontwikkelen...

Een kans als die van gisteren komt niet ieder seizoen voorbij. Tegen 10 man (van een niet meer dan redelijk Milan) bakten we er niets van. Ploeg grotendeels clueless, trainer clueless.

Wanneer het 0-0 was gebleven na een goede pot: soit. Maar het vrijwel collectieve gestumper is hard te verteren. Ze wisten het niet, ze zagen het niet. En een ventje van 20 (Klaassen dus) stak er met kop en schouders bovenuit. Hij wist wel wat en hoe, zag het en zette het om.

Het gaat niet om leeftijd, het gaat om een gebrek aan van alles waardoor het gisteren mis ging. En dat irriteert me, want Milan was rijp voor de sloop. We slaagden er niet in ze uit hun zone weg te lokken, ze te verrassen. Heel teleurstellend. Juist die intelligentie zag ik de laatste weken wél en gisteren, op het moment supreme, niet. Enkel bij Klaassen en Moisander. Dan is de conclusie m.i. eenduidig en makkelijk...

Lionel

Re: Q

Bericht door Lionel » do dec 12, 2013 10:32 am

wimpey schreef:
Monkey Tonk schreef: Veel te negatief. Het gaat om de groei waar de ploeg in zit. Een gemiddelde leeftijd van 22 jaar...
Dat riedeltje hoor en lees ik jaarlijks. Ik ben het ook wel deels met je eens: Ajax maakt stapjes, spelers ontwikkelen zich. Dat zien ze elders ook: Eriksen en Vertonghen staken er bovenuit en zijn weg. Klaassen straks ook. En dan begint het proces weer opnieuw: stapjes maken, ontwikkelen...

Een kans als die van gisteren komt niet ieder seizoen voorbij. Tegen 10 man (van een niet meer dan redelijk Milan) bakten we er niets van. Ploeg grotendeels clueless, trainer clueless.

Wanneer het 0-0 was gebleven na een goede pot: soit. Maar het vrijwel collectieve gestumper is hard te verteren. Ze wisten het niet, ze zagen het niet. En een ventje van 20 (Klaassen dus) stak er met kop en schouders bovenuit. Hij wist wel wat en hoe, zag het en zette het om.

Het gaat niet om leeftijd, het gaat om een gebrek aan van alles waardoor het gisteren mis ging. En dat irriteert me, want Milan was rijp voor de sloop. We slaagden er niet in ze uit hun zone weg te lokken, ze te verrassen. Heel teleurstellend. Juist die intelligentie zag ik de laatste weken wél en gisteren, op het moment supreme, niet. Enkel bij Klaassen en Moisander. Dan is de conclusie m.i. eenduidig en makkelijk...
We komen gewoon tekort. Niet erg. Ajax miste 3 basisspelers. Dat is iets teveel voor Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 12, 2013 10:34 am

Klaassen speelde erg goed inderdaad. Als die jongen op doel schiet is het altijd binnen de palen. Die omhaal in de laatste minuut was ook niet slecht. Vergelijk dat met die vuurpijlen van Fischer.......
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » do dec 12, 2013 10:42 am

wimpey schreef:
999 schreef: Ach, laten we Blind maar weer eens van stal halen.Hoe deed je super-talent Fischer het Willem :) ..
Lezen is niet echt je ding he:
wimpey schreef: Eens. Collectief verzaakt. In de wellicht belangrijkste pot in hun jonge carrières tot dusver (waar een compleet andere druk op stond dan op de pot tegen Barca) zakte Ajax eigenlijk collectief door z'n hoeven. Rhijn, Denswil, Blind, Bojan, Fischer, Hoesen, Sig waren m.i. absoluut CL-onwaardig gisteren. FdB ook. Collectief clueless, ze wisten het gewoon niet...
Sorry voor enige vorm van kritiek op de grote Daley Blind. Hét symbool van verzet tegen de junta van JC e.c.

Onze eigen Nelson, Che: hoe waag ik het om ook maar het geringste spoortje van kritiek op dit supertalent te uiten! :hypocrite.gif:

Oh jawel, maar het is steeds hetzelfde liedje bij je.Het hele team inclusief de trainer zakt door zijn hoeven en dan krijgen we weer tig pagina's van dat Blind ( of Blind zit er weer bij ) ruk was.Keer op keer.Waarom datzelfde niet over Fischer, Hoessen enz.

Overigens, volgens mij moest AJAX gisteren winnen.Waarom dan zo defensief ( 5 verdedigers ) aan deze wedstrijd beginnen ?.Dat de backs moeten opkomen langs de zijkanten loopt al wedstrijden lang niet.Juist met Blind mid-mid was AJAX toch de goede weg ingeslagen.Juist met Kolbein er naast.De Boer maakte gisteravond weer de fout om het weer te veranderen, defensief een extra-slot op de deur.Met een Poulsen ( die jij een van de betere vond/vind ) die ALLEEN maar de bal-achteruit plaats.Regelmatig stond Poulsen met zijn gezicht naar onze keeper toe, hoefde gewoon maar door te draaien.Vergeet het maar, risicoloos balletje terug.

Klopt, de voorzetten van Blind en van Rhijn kwamen niet door.Maar dan nog op wie moesten die voorzetten dan komen.V.d. Hoorn en Kolbein hadden zowiezo de laatste 10 minuten al problemen om hun duels te winnen.Op Bojan ( anderhalve meter groot ? ).AJAX speelde gewoon de Milanezen in de kaart meet een veels te laag tempo, een voorhoede die veel te statisch is enz.En dan ga je daar hoge ballen naar toe pompen ?.

Wat je gisteravond zag was weer ouderweds.Gewoon een ' matig " elftal wat voor hun zestien gaat hangen, en dan heeft AJAX na drie jaar de Boer ook nog steeds niet de wapens om het aan gort te spelen.

Daarnaast, en misschien is dat wel de grootste fout.Als je nu een bank had gehad wat AJAX waardig zou zijn geweest, dan had je zeker in de achterhoede gewoon door kunnen schuiven met b.v. ene van de Hoorn.En de rest intakt kunnen laten zoals we de laatste wedstrijden aan het spelen waren.Je weet wel, de laatste wedstrijden waar beetje bij beetje te zien is dat het weer de goede kant in gaat ...

V.d. Hoorn zien invallen Wimpey, zeg nu zelf was/is toch een aanfluiting om hem te zien spelen ...
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do dec 12, 2013 10:46 am

Ik kan nog wel enigzins begrijpen dat je voorzichtig begint omdat je ook niet tegen een tegendoelpunt wilt oplopen. Dan gaat Milan namelijk precies hetzelfde spelen als dat ze met 10 man kwamen te staan. Echter, de beslissingen ná de rode kaart waren teleurstellend van FdB. Je mistte een hoop dynamiek.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » do dec 12, 2013 10:52 am

GangstaRiB schreef:Ik kan nog wel enigzins begrijpen dat je voorzichtig begint omdat je ook niet tegen een tegendoelpunt wilt oplopen. Dan gaat Milan namelijk precies hetzelfde spelen als dat ze met 10 man kwamen te staan. Echter, de beslissingen ná de rode kaart waren teleurstellend van FdB. Je mistte een hoop dynamiek.
Punt is dat Poulsen bij elke bal behandeling eerst naar achteren denkt, terwijl Blind naar voren denkt.Poulsen haalt het baltempo omlaag.Dat zag je gisteren keer op keer bij Poulsen.
Blij met de punten ...

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do dec 12, 2013 11:24 am

In essentie ontbreekt eigenlijk maar 1 ding: een spits met Torinstinct. We missen een goalgetter. Dat zullen Sigh, Hoesen en Bojan nooit worden; Siem ook niet trouwens.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Arthur

Bericht door Arthur » do dec 12, 2013 11:26 am

Sigi heeft best Torinstinct, maar daar heb je weinig in als je geen kansen creëert.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do dec 12, 2013 11:33 am

Zoals we gisteren in de 2e helft speelden gingen we geen doelpunt maken. Het was veel te makkelijk om dit te verdedigen. Ajax verloor zich in het moment en gaf zich over aan de spanning. Gevolg was kansloos voetbal in een trechter. Zonde dat we daarmee de mist in gingen.

Belangrijkste winst? Misschien wel dat we teleurgesteld zijn dat we ons niet voor de volgende ronde hebben geplaatst. Vooraf had iedereen blind getekend voor de 3e plek. Nu zijn we eigenlijk een beetje ontevreden dat het niet de 2e plaats is geworden. Dat is een goed teken. Iets wat overigens vooral te danken is aan de laatste weken. Het is nog altijd niet zo heel lang geleden dat het een stuk slechter ging.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie