Champions League 2013-2014
Moderator: mods
Re: Champions League 2013-2014
Zijn jullie ook allemaal zeker van een kaartje?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Of gewoon Edinburgh? Uurtje rijden naar Glasgow.Marillion schreef:Vliegen op Manchester of Liverpool is ook haalbare kaart hoor Thijs. Moet je wel rekenen op 3,5uur autorijden maar dat is natuurlijk prima te doen.
Edinburgh was ook snel weg bij Easyjet.Ferry schreef:Of gewoon Edinburgh? Uurtje rijden naar Glasgow.Marillion schreef:Vliegen op Manchester of Liverpool is ook haalbare kaart hoor Thijs. Moet je wel rekenen op 3,5uur autorijden maar dat is natuurlijk prima te doen.
Is de Luton-route nog gelukt Thijs?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Champions League 2013-2014
Nou Camp en Celtic Park hebben grote uitvakken; met een EU kaart kom je daar denk ik wel tussen.Zeux schreef:Zijn jullie ook allemaal zeker van een kaartje?
Syl! Ga je ook naar de wedstrijd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- SylvievdVaart
Nou en of, Cees! :-)
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Hebben jullie dan weer een seizoenskaart?SylvievdVaart schreef:Nou en of, Cees! :-)
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Gezelligheid!SylvievdVaart schreef:Nou en of, Cees! :-)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik moet kaarten voor celtic hebben. Dat weekend ervoor zit ik al in leeds... Dus dat wordt even verlengen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik hoop van wel voor Lucas & Syl, want als je via dit circuit de kaarten voor één van de twee wedstrijden tegen Barcelona op de kop moet tikken dan wordt het toch wel echt te gek voor woorden...Yopi schreef:Hebben jullie dan weer een seizoenskaart?SylvievdVaart schreef:Nou en of, Cees! :-)
Als je erop geilt, we hebben op twee teams na het zwaarst mogelijke scenario geloot.
http://infostradalive.com/post/59692329 ... as-in-easy
En nog een mooie analyse op het coeffienten en plaatsingssysteem van de CL:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23680545
http://infostradalive.com/post/59692329 ... as-in-easy
En nog een mooie analyse op het coeffienten en plaatsingssysteem van de CL:
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23680545
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wat een geweldige poule! De juiste blend tussen prachtige tegenstanders en 'een kansje op ronde 2'.
Nu nog effe kaartjes voor Parkhead en Camp Nou ritselen.

wimpey schreef:Wat een geweldige poule! De juiste blend tussen prachtige tegenstanders en 'een kansje op ronde 2'.
Mooie wedstrijden volstrekt kansloos , Celtic heeft sinds het Glasgow Rangers syndroom een geweldig efltal.

-
Een elftal met Boerrigter en Virgil van Dijk?Celtic heeft sinds het Glasgow Rangers syndroom een geweldig efltal.
Ajax zal het lastig krijgen met de inzet van Celtic, Ajax heeft het al lastig met de inzet van niveau-ADO.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hoe groot zijn de uitvakken van Barcelona en Celtic?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Neil Lennon heeft er zin in!
Capaciteit van de uitvakken weet ik niet precies. Wel fors. Maar bij Barcelona kom je sowieso wel binnen in een Spaans vak tegen een normale prijs.
Capaciteit van de uitvakken weet ik niet precies. Wel fors. Maar bij Barcelona kom je sowieso wel binnen in een Spaans vak tegen een normale prijs.
Nil volentibus arduum
-
Heb nog een ongelofelijk billige vlucht gevonden: Brussel-Manchester 30 euro retour via Ryanair.
Muheheheheh...Nog nog huurauto regelen en voor 100 euro pp zijn we klaar.
Muheheheheh...Nog nog huurauto regelen en voor 100 euro pp zijn we klaar.

Vraag me af of die twee aan spelen toekomen. In vergelijking met Ajax heeft Celtic een mooier stadion (Paradise), beter publiek en een elftal dat het vorig jaar toch echt beter heeft gedaan dan wij. Ik bewonder je optimisme.Demosthenes schreef:Een elftal met Boerrigter en Virgil van Dijk?Celtic heeft sinds het Glasgow Rangers syndroom een geweldig efltal.
Ajax zal het lastig krijgen met de inzet van Celtic, Ajax heeft het al lastig met de inzet van niveau-ADO.
Klopt, maar als wij tegen Celtic hadden mogen spelen hadden we gehakt van ze gemaakt. Stel lompe houthakkers.
-
Het is niet mijn optimisme, daarvoor ken ik Celtic onvoldoende, het gaat om het optimisme bij de supporters en dat Celtic in een categorie spelers vist die Ajax juist loost of waar Ajax geen interesse in heeft.Dubbel schreef:Vraag me af of die twee aan spelen toekomen. In vergelijking met Ajax heeft Celtic een mooier stadion (Paradise), beter publiek en een elftal dat het vorig jaar toch echt beter heeft gedaan dan wij. Ik bewonder je optimisme.Demosthenes schreef:Een elftal met Boerrigter en Virgil van Dijk?Celtic heeft sinds het Glasgow Rangers syndroom een geweldig efltal.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Neil Lennon ziet het net zo positief in:

De supporters van Celtic zijn enthousiast geworden dat ze door het aantrekken van Boerrigter wederom, net als in 2010, welgeteld één speler op het WK zullen hebben rondlopen.Demosthenes schreef:Het is niet mijn optimisme, daarvoor ken ik Celtic onvoldoende, het gaat om het optimisme bij de supporters en dat Celtic in een categorie spelers vist die Ajax juist loost of waar Ajax geen interesse in heeft.

Toen was het Vennegoor, nu denken ze dat Oranje op de flanken met Robben & Boerrigter zal spelen.

-
Seizoenkaarthouders kunnen vandaag nog hun eigen plek terugkopen. Wel ongeveer 20% duurder dan voor de loting.
En terecht. Hadden ze maar blind moeten kopen.
Cruijff schreef:En terecht. Hadden ze maar blind moeten kopen.
Gaat er niet om... Ik hoopte (hoop nog steeds) een andere plek te kunnen vinden. Nu zit ik nog steeds te twijfelen of ik mijn eigen (vrijwel sfeerloze) plek voor inmiddels 165 euro moet doen, of wachten en de risico nemen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -