Zijn daar nog beelden van?Thijs schreef:Nu.nlVier wedstrijden schorsing voor Trost
Uitgegeven: 4 februari 2010 15:30
Laatst gewijzigd: 4 februari 2010 15:30
ZEIST - De KNVB heeft René Trost een zware straf opgelegd. De assistent-trainer van Roda JC is door de voetbalbond voor vijf wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, geschorst.
Trost ging woensdag in de met 4-0 verloren uitwedstrijd tegen Ajax uit zijn dak tegen scheidsrechter Bas Nijhuis.
Nijhuis gaf Ajax een tweede strafschop, tot woede van de bank van Roda JC.
Trost, die naar de tribune werd gestuurd, kon door zijn collega's maar moelijk tot bedaren worden gebracht. Verzorger Norbert Keulen van Roda JC kreeg door de KNVB een schorsing van één duel opgelegd.
Haha, vind het nog meevallen, die straf. Bizárrrr hoe hij tekeer ging.
Ajax-Roda JC 3-2-2010
Moderator: mods
Re: Ajax-Roda JC 3-2-2010
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Volgens mij ging er aan de tweede penal ook hands vooraf van de Jong. Dus daar had de scheids eigenlijk al moeten fluiten. Maargoed...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
En dit vind ik nu forumvervuiling en een beetje zielig gedoe. Maar ja.MVH schreef:Weer pagina's lang gezwets over die penalty's, en natuurlijk is het weer een zeikende psv'er. Ik discussieer misschien niet vaak mee, maar lees wel graag mee. En dit leest niet lekker. Kunnen die forumvervuilers uit Eindhoven niet een keer tegen elkaar gaan huilen op een eigen forum?
Voor iemand met zo'n slechte smaak -tenslotte geldt dat voor een PSV-liefhebber toch?- vind ik Base in ieder geval een redelijke poging doen om met argumenten te komen.
Dat laatste kan ik jou in ieder geval niet op betrappen

Voor het overige....iedere club krijgt de scheids die hij verdient.
Het was niet best, maar de beslissingen waren op zich te begrijpen, al zou ik als Roda supporter er niet blij mee zijn.
Vorige week waren wij niet blij, maar het verlies hadden we wel over onszelf uitgeroepen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Ik zou alle PSV-ers dan maar gewoon bannen van dit forum als zij hun mening al niet eens meer mogen posten omdat dat nie in de lijn ligt van sommige Ajacieden hier.
Flauwekul... laat iedereen lekker mee discussieren over of het nu wel of niet een penal is. Alsof de Ajaxsupporters hier nooit uit hun nek lopen zwetsen.
En dan kan je wel roepen dat bezoekers zich hier maar moeten gedragen (zoals ik ergens las). Als je hun mening niet accepteert. Weer ze dan van het forum.
Flauwekul... laat iedereen lekker mee discussieren over of het nu wel of niet een penal is. Alsof de Ajaxsupporters hier nooit uit hun nek lopen zwetsen.
En dan kan je wel roepen dat bezoekers zich hier maar moeten gedragen (zoals ik ergens las). Als je hun mening niet accepteert. Weer ze dan van het forum.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Niets bannen. Onze PSV'ers horen er gewoon bij. 

Het stinkt aan alle kanten!
Die NEC-ers daarentegen....... 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Iedereen is bezoeker, en iedereen moet zich hier normaal gedragen.
Salvador Dali
Salvador Dali
5 wedstrijden belachelijk 

Die zware schorsing voor Trost is wat mij betreft absoluut belachelijk. Ok, hij ging aardig door het lint. Maar als je kijkt wat je als speler moet doen om aan 5 wedstrijden te komen dan staat dit toch compleet niet in verhouding? Ik weet natuurlijk niet wat hij heeft geroepen maar hij heeft 'm in ieder geval niet aangeraakt.
Doe zoiets gewoon met 1 wedstrijd af en dan is ook prima duidelijk dat hij te ver is gegaan.
Doe zoiets gewoon met 1 wedstrijd af en dan is ook prima duidelijk dat hij te ver is gegaan.
Nil volentibus arduum
Maar Luuk, vorig jaar was jij nog van mening dat Ajax best de UEFA-cup kon winnen. En dan nu dit?LucaS schreef:Als ik zie wat voor brandhout Ajax heeft, op Suarez, Eriksen en Zoek na, dan is het een wonder dat we derde staan.

Het stinkt aan alle kanten!
Tja, de UEFA cup/Euro league is kwa niveau niet meer wat het geweest is. 

Nil volentibus arduum
Even terugkomend op die schorsing van Trost voor 5 wedstrijden.
Ik had het er gisterenavond nog met een vriend van mij over dat ik de rol van die verzorger nog wel erger vond. Die man zit op de bank als medicus en zijn taak is dan ook puur een medische. Als je ziet hoe zo'n man tekeer gaat en zijn emoties niet de baas is heeft hij mijns inziens ook niets te zoeken daar. Je mag van zo iemand verwachten dat hij zonder emoties een oordeel kan vellen. Stel deze man moet een beslissing nemen om bijvoorbeeld Hadouir een pijnstiller te geven waardoor hij die ene hele belangrijke wedstrijd voor Roda kan spelen, maar ja er is wel kans op blijvend letsel. Wat beslist zo'n man dan? Kijk hij eerst naar de sportieve belangen of zet hij de gezondheid voorop zoals het zou moeten??
Als ik Roda was zou ik zo'n man toch eens goed evalueren. En ik snap de emotie van Trost maar ook hij geeft een totaal verkeerd beeld af aan zijn spelers. Die man laat in één actie zien totaal ongeschikt te zijn als hoofdcoach. En die 5 wedstrijden?? wat voegt een assistent trainer nu eigenlijk toe op de bank? Heeft behalve Trost niemand schade van.
Ik had het er gisterenavond nog met een vriend van mij over dat ik de rol van die verzorger nog wel erger vond. Die man zit op de bank als medicus en zijn taak is dan ook puur een medische. Als je ziet hoe zo'n man tekeer gaat en zijn emoties niet de baas is heeft hij mijns inziens ook niets te zoeken daar. Je mag van zo iemand verwachten dat hij zonder emoties een oordeel kan vellen. Stel deze man moet een beslissing nemen om bijvoorbeeld Hadouir een pijnstiller te geven waardoor hij die ene hele belangrijke wedstrijd voor Roda kan spelen, maar ja er is wel kans op blijvend letsel. Wat beslist zo'n man dan? Kijk hij eerst naar de sportieve belangen of zet hij de gezondheid voorop zoals het zou moeten??
Als ik Roda was zou ik zo'n man toch eens goed evalueren. En ik snap de emotie van Trost maar ook hij geeft een totaal verkeerd beeld af aan zijn spelers. Die man laat in één actie zien totaal ongeschikt te zijn als hoofdcoach. En die 5 wedstrijden?? wat voegt een assistent trainer nu eigenlijk toe op de bank? Heeft behalve Trost niemand schade van.
Is 1995 echt zolang geleden??
Of hij wat toevoegt doet er niet toe als het gaat over de strafmaat. IK vind het een volstrekt overdreven maatregel als je een assistent die verbaal te keer gaat tegen een scheidsrechter een schorsing van 5 wedstrijden geeft terwijl spelers regelmatig met vergelijkbare of zelfs kwalijkere zaken wegkomen.
Ik ben het overigens wel met je eens dat het voor een club een droevig schouwspel is als je personeel daar als een groepje dorpsidioten langs de lijn staat te schreeuwen en te brallen. Je dient, zeker als coach, gewoon rustig te blijven zodat je de wedstrijd kunt analyseren en eventueel kunt ingrijpen. Dat de club een maatregel tegen dit gedrag zou nemen zou ik daarom ook wel snappen.
(En welkom op AT trouwens!
)
Ik ben het overigens wel met je eens dat het voor een club een droevig schouwspel is als je personeel daar als een groepje dorpsidioten langs de lijn staat te schreeuwen en te brallen. Je dient, zeker als coach, gewoon rustig te blijven zodat je de wedstrijd kunt analyseren en eventueel kunt ingrijpen. Dat de club een maatregel tegen dit gedrag zou nemen zou ik daarom ook wel snappen.
(En welkom op AT trouwens!

Nil volentibus arduum
Dank je Marillion
Maar volgens mij zijn wij het gewoon eens hoor. Ik vind ook dat 5 wedstrijden niet had gehoeven omdat hij vooral zichzelf en zijn club (imago)schade toebrengt. Daarnaast zal ik het ook goed begrijpen als Roda maatregelen neemt. Ik zie half AT al op zijn kop staan als 5 man Danny Blind moet tegenhouden omdat die anders de scheidsrechter aanvliegt.
(Hoewel een meerderheid hier op AT het er dan gewoon op zou gooien dat ie (weer eens) een stuk in zijn kraag had
)

Maar volgens mij zijn wij het gewoon eens hoor. Ik vind ook dat 5 wedstrijden niet had gehoeven omdat hij vooral zichzelf en zijn club (imago)schade toebrengt. Daarnaast zal ik het ook goed begrijpen als Roda maatregelen neemt. Ik zie half AT al op zijn kop staan als 5 man Danny Blind moet tegenhouden omdat die anders de scheidsrechter aanvliegt.
(Hoewel een meerderheid hier op AT het er dan gewoon op zou gooien dat ie (weer eens) een stuk in zijn kraag had

Is 1995 echt zolang geleden??
De verzorger is wat anders dan de clubarts. In mijn ogen doet de verzorger het water en de spons, taped wat al dan niet functioneel, tape is niet om scheenbeschermers omhoog te houden), beetje masseren etc.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Klopt, veel meer dan een eventuele blessure verzorgen hoeft die man tijdens de wedstrijd niet te doen. Maar ook dan zou ik als club liever niet hebben dat hij zich als een clown gedraagt. Je vertegenwoordigt wel de club als je daar aanwezig bent. Ik zou me dood schamen als het mijn club was en er stond iemand zo uit zijn plaat te gaan.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Verbaal te keer gaat? Als hij niet werd tegengehouden had hij Nijhuis aangevlogen. Alleen al zo te keer gaan in het amteur voetbal kost je een wedstrijdje of 10 met daarnaast een grote kans dat je nergens meer aan de bak komt als trainer.Marillion schreef:Of hij wat toevoegt doet er niet toe als het gaat over de strafmaat. IK vind het een volstrekt overdreven maatregel als je een assistent die verbaal te keer gaat tegen een scheidsrechter een schorsing van 5 wedstrijden geeft terwijl spelers regelmatig met vergelijkbare of zelfs kwalijkere zaken wegkomen.
(En welkom op AT trouwens!)
Prima maatregel! Het liefst voorgoed verbannen zo'n mafkees.
Eens.Al denk ik dat ie niks had gedaan als men hem had losgelaten ...
Blij met de punten ...
Ik wil nog wel eens zien of hij hem aanraakt als ze hem niet tegenhouden. Dit gedrag zie je wel vaker. Ook bij spelers die bijvoorbeeld kwaad zijn over een kaart of een andere onterechte beslissing. Dan lopen ze er heel driftig naar toe om vervolgens op 5cm van die man te stoppen en dan te beginnen met schelden.
Overigens praat ik het niet goed hoor. Maar laten we alles wel even in perspectief blijven zien. Feit is dat hij hem, zei het nogal uitbundig, alleen maar verbaal heeft aangevallen. Als je daar dan zulke zware straffen op wilt leggen zul je consequent moeten zijn en dan moet je diezelfde maatregelen dus ook toepassen wanneer spelers heftig protesteren. Maar dat gebeurd dan weer niet.
Ik ben op zich best voor zo'n regel hoor. Kijk maar eens hoe het bij rugby gaat. Allemaal grote sterke kerels maar er is altijd respect voor de arbitrage. Alleen dan moet je niet de assistent van Roda aan de hoogste boom ophangen om vervolgens bij andere situaties niet in te grijpen.
Overigens praat ik het niet goed hoor. Maar laten we alles wel even in perspectief blijven zien. Feit is dat hij hem, zei het nogal uitbundig, alleen maar verbaal heeft aangevallen. Als je daar dan zulke zware straffen op wilt leggen zul je consequent moeten zijn en dan moet je diezelfde maatregelen dus ook toepassen wanneer spelers heftig protesteren. Maar dat gebeurd dan weer niet.
Ik ben op zich best voor zo'n regel hoor. Kijk maar eens hoe het bij rugby gaat. Allemaal grote sterke kerels maar er is altijd respect voor de arbitrage. Alleen dan moet je niet de assistent van Roda aan de hoogste boom ophangen om vervolgens bij andere situaties niet in te grijpen.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Niet om het een of ander, maar hij heeft de vierde official met beide handen geduwd, waardoor hij bijna achterover viel. Dat is alleen niet uitgezonden, heb het zelf tijdens de wedstrijd op m'n schermpje kunnen zien. Er was dus wel degelijk 'fysiek contact', denk dat die vier wedstrijden daar vooral op gebaseerd zijn. Zal ook ongetwijfeld in het rapport staan wat door het arbitrale kwartet naar de KNVB is gestuurd.
Pas nadat hij die 4e official had geduwd kwam Nijhuis aangerend en die wilde hij toen ook aanvliegen. (vanaf dat moment zien we pas het fragment in Studio Sport en op de Youtube-filmpjes)
Pas nadat hij die 4e official had geduwd kwam Nijhuis aangerend en die wilde hij toen ook aanvliegen. (vanaf dat moment zien we pas het fragment in Studio Sport en op de Youtube-filmpjes)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik heb die beelden gezien maar die vent moeten ze gewoon ontslaan! WAT een debiel zeg.
IK GELOOF!!!!!!
Dat moet je niet onderschatten hoor! In het recente verleden won Barca bijv. de CL dankzij z'n assistent.Rijkaard schreef: wat voegt een assistent trainer nu eigenlijk toe op de bank?

Niet tijdens de wedstrijd wimpey. 

Salvador Dali
Salvador Dali