Tja, het zou nog zeker kunnen. Hopen op een gelijkspel is denk ik het beste..Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.
Bij ADO zit gewoon alles mee.
ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011
Moderator: mods
Re: ADO Den Haag - Ajax 20-03-2011
IK GELOOF!!!!!!
En dat is het erge.. straks is het gat weer kleiner, krijgen we toch weer hoop en de week erop wordt de titel voor de derde keer dit seizoen verspeelt.Rishi schreef:Tja, het zou nog zeker kunnen. Hopen op een gelijkspel is denk ik het beste..Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.
Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...
Ach, dan zien we voor het eerst in 7 jaar tijd tenminste weer eens een schaal in de Arena...
Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.
Nee, niet mee eens, het ligt aan Ajax zelf.
We hebben zogenaamd een gemakkelijk programma. Maar zo spelend als de laatste drie wedstrijden is alles lastig.
Het stinkt aan alle kanten!
Vorig jaar al meegemaakt bij NAC. Is geen aanrader kan ik je vertellen. Maar toch alsnog liever dan PSV kampioen. Die krijgen dan namelijk ook een complex. Zijn we niet de enige meer.M schreef:Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...
PSV kampioen kan ik niet aan... dan maar Twente.T82 schreef:Vorig jaar al meegemaakt bij NAC. Is geen aanrader kan ik je vertellen. Maar toch alsnog liever dan PSV kampioen. Die krijgen dan namelijk ook een complex. Zijn we niet de enige meer.M schreef:Liever psv kampioen dan dat twente die schaal hier komt ophalen trouwens., dat is inderdaad een nachtmerrie scenario...
Desnoods verliezen we de laatste wedstrijd als zelfs de 2e plek niet haalbaar is. Nemen wij wel die beker... alweer...
Vakkie 129
Tuurlijk ligt het aan AJAX zelf.Al die jaren ligt het aan AJAX zelf, aan de spelers nog het meest.Verliezen kan ALTIJD, maar de manier waarop.Ik ben het met de Boer wel een beetje eens, al was zijn ingeving om Chivanitch van stal te halen natuurlijk van de zotte, maar dan nog.Hoeveelste keer is dat nu dat deze selectie het zo laat afweten ?.Steeds als het er op aan komt zijn ze niet thuis, fysiek niet, mentaal niet, maar ook kwa voetbalintelligentie niet.joey schreef:Feest schreef:Wat een doemdenken en negativiteit. Na Twente - PSV is het gat weer kleiner en moet ik het nog zien.
Nee, niet mee eens, het ligt aan Ajax zelf.
We hebben zogenaamd een gemakkelijk programma. Maar zo spelend als de laatste drie wedstrijden is alles lastig.
Steeds hetzelfde liedje jaar in jaar uit.En dat voor het grootste gedeelte ook nog eens met dezelfde spelers.
Wat teksten van Alderweireld in de T. vandaag.
Weer geem keiharde zelfkritiek, nee wijzen naar andere dat het dan wel goed zou hebben gekomen.Gemakshalve vergetend dat we met Suarez ook geen kampioen zijn geworden.Alderweireld schreef:„We missen ze”, kon Toby Alderweireld na afloop ook niet om Suarez en Emanuelson heen. „Urby had kwaliteiten die we nu niet meer in de selectie hebben, om over Luis maar te zwijgen. Die besliste duels in zijn eentje, scoorde altijd en overal”, zei de Belg. „Je kunt het nooit bewijzen, maar met hen denk ik dat we kampioen waren geworden.”
Praten in algemeen heden inplaats van zelf het boetekleed aantrekken.
ZelfbeklagAlderweireld schreef:Alderweireld schakelde direct terug naar de harde realiteit. „Ik had ook het vertrouwen dat we met dit team ver konden geraken . Maar dan moet je op de beslissende momenten wel meer ballen tonen.”
En dat hoor je bijna van elke speler bij dit AJAX op het moment dat men weer de mist in gaat ..Alderweireld schreef: „We verdienden de voorsprong”, aldus Alderweireld. „Dan hadden we wat makkelijker kunnen voetballen.”
Blij met de punten ...
En zeiekn over Suarez en Emanuelson (of all people) moet ie ook niet. PSV is Afellay en Reis kwijtgeraakt en Twente speelt vaker zonder dan met Ruiz
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Natuurlijk is een Ajax met Maarten, Urby, Suarez (en zelfs El H.
) een veel beter team, maar het is vooral ook een jong team. Daarbij hoort wisselvalligheid. Ik vind het nog steeds een onnodige en onterechte nederlaag gisteren.
Gezien het wedstrijdbeeld, kansen, had Ajax gewoon moeten winnen. Maar nogmaals, de kansen benutten en het gestuntel in de verdediging is ook (gebrek) 'kwaliteit'.

Gezien het wedstrijdbeeld, kansen, had Ajax gewoon moeten winnen. Maar nogmaals, de kansen benutten en het gestuntel in de verdediging is ook (gebrek) 'kwaliteit'.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is AJAX dus niet, een veel beter TEAM.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Op Sportwereld staat ook het filmpje. Ik ben benieuwd of ze dezelfde straf krijgen dan Vertonghen.Sportwereld schreef:Middenvelder ADO: Wij gaan op jodenjacht
Lex Immers (links) naast Charlton Vicento en John van den Brom (uiterst rechts) op de bar in het supportershome van ADO
UPDATE DEN HAAG - ADO Den Haag-speler Lex Immers heeft zich na het thuisduel met Ajax (3-2 zege) van gisteren misdragen in het supportershome. De middenvelder zong daar het in Den Haag populaire "We gaan op jodenjacht." en voegde de Ajacieden een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Verschillende supporters namen het incident op met hun mobiele telefoons.
© anp
De Hagenees liet zijn gezicht in het spelershome zien om de overwinning te vieren. Ook medespeler Charlton Vicento trainer John van den Brom en assistent Maurice Steijn waren van de partij, meldt De Telegraaf.
Immers, die een tatoeage van de Haagse ooievaar op zijn rug heeft en vroeger tot de harde kern van ADO-supporters behoorde, vroeg tijdens het feest om de microfoon. Op de bar zong hij het in Den Haag populaire "We gaan op jodenjacht". Daarna voegde hij Ajacieden een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Vicento danste vrolijk mee.
Vorig jaar werd Ajacied Jan Vertonghen door de KNVB voor één wedstrijd geschorst, omdat hij tijdens de huldiging voor de bekerwinst de microfoon pakte en Feyenoord beledigde.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Immers misdraagt zich een beetje.
Ben wel benieuwd wat de KNVB hier aan doet.
EDIT: zie dat Ajaciedjuh mij net voor was. Ach, hebben jullie tenminste de link naar YouTube.
Ben wel benieuwd wat de KNVB hier aan doet.
EDIT: zie dat Ajaciedjuh mij net voor was. Ach, hebben jullie tenminste de link naar YouTube.
Misschien ligt het aan mij, maar wat mij betreft verdien je voor zijn Hamas-teksten een wat hogere straf dan Vertonghens teksten.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bij 4 wedstrijden of meer zou hij de wedstrijd tegen Twente missen. 

Wat een tuig blijft het toch ook.
Edit: ligt het nou aan mij, of is Charlton Vincento misschien wel de eerste neger die op een bar meerdere keren de Hitlergroet brengt?
Edit: ligt het nou aan mij, of is Charlton Vincento misschien wel de eerste neger die op een bar meerdere keren de Hitlergroet brengt?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Helemaal mee eens, maar ik weet niet hoe het met de strafmaat zit. Maakt het uit hoe grof een provocatie is, of gaat het om de provocatie an sich?Bertje schreef:Misschien ligt het aan mij, maar wat mij betreft verdien je voor zijn Hamas-teksten een wat hogere straf dan Vertonghens teksten.
- Ajaciedjuh
Raar dat alleen een onderzoek naar Immers wordt gedaan.VI schreef:KNVB onderzoekt antisemitisch gezang van Immers
21/03/2011 13:01
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een onderzoek gestart naar Lex Immers. De middenvelder van ADO Den Haag misdroeg zich na afloop van het duel met Ajax (3-2). In het supportershome van de club zong hij haatdragende liederen over de Amsterdammers.
Samen met coach John van den Brom en Charlton Vicento klom de ADO-middenvelder op een tafel waar ze uitgebreid toegezongen werden door de eigen aanhang. Nadat de oefenmeester was vertrokken, bleef Immers staan. Hij was vervolgens de gangmaker van enkele liedjes met een pittige antisemitische tekst.
Diverse filmpjes, gemaakt met mobiele telefoons door ADO-fans, doken maandagochtend her en der op internet op. Ajacied Jan Vertonghen beledigde vorig seizoen na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord de opponent uit Rotterdam met beledigende teksten. De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
-
Alderweireld moet trouwens lekker z'n mond gaan houden want die was tegen Spartak én ADO met afstand de slechtste (nou ja.. samen met VD Wiel dan..) van Ajax. Hij mist Urby en Suarez... tja.. zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij. Er moeten andere mensen opstaan, dat zou Toby ook kunnen zijn..... maar zoals hij speelde tegen ADO... 

Whitey on the moon.
Alderweireld heeft groot gelijk. Nu krijgt de directie een bonus, maar hij kan naar zijn bonus fluiten.
Alle spelers zullen er zo over denken. Behalve Cvitanich misschien.
Alle spelers zullen er zo over denken. Behalve Cvitanich misschien.
Het stinkt aan alle kanten!
Ajaciedjuh schreef:Raar dat alleen een onderzoek naar Immers wordt gedaan.VI schreef:KNVB onderzoekt antisemitisch gezang van Immers
21/03/2011 13:01
De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een onderzoek gestart naar Lex Immers. De middenvelder van ADO Den Haag misdroeg zich na afloop van het duel met Ajax (3-2). In het supportershome van de club zong hij haatdragende liederen over de Amsterdammers.
Samen met coach John van den Brom en Charlton Vicento klom de ADO-middenvelder op een tafel waar ze uitgebreid toegezongen werden door de eigen aanhang. Nadat de oefenmeester was vertrokken, bleef Immers staan. Hij was vervolgens de gangmaker van enkele liedjes met een pittige antisemitische tekst.
Diverse filmpjes, gemaakt met mobiele telefoons door ADO-fans, doken maandagochtend her en der op internet op. Ajacied Jan Vertonghen beledigde vorig seizoen na de gewonnen bekerfinale tegen Feyenoord de opponent uit Rotterdam met beledigende teksten. De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.
Het immers zijn probleem

Er staat : nadat de oefenmeester was vertrokken..
IK GELOOF!!!!!!
De Belgische verdediger moest voor dat vergrijp drie wedstrijden toekijken.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali