Auxerre - AFC AJAX 03-11-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

Re: Auxerre - AFC AJAX 03-11-2010

Bericht door Lionel » za nov 06, 2010 6:57 pm

wimpey schreef: Jol kan ik niet veel kwalijk nemen. Beginopstelling deugde niet, kan een keer gebeuren. Dat 'positiespel' krijg je er met De Zeeuw, Enoh, Urby en de Jong natuurlijk nooit in. Daarvoor schort er teveel aan. Onder de streep missen we gewoon, in iedere linie, kwaliteit. Maar dat we van dit kwaliteitsarme Auxerre verliezen, doet wel pijn.
Waarom kan je Jol niet veel kwalijk nemen? Het is toch triest dat we na bijna anderhalf jaar tegen een ploeg als Auxerre nog steeds niet durven te voetballen. En ook al spelen sommige spelers heel erg slecht, dan nog mag je toch meer verwachten qua organisatie, looppatronen e.d.. Het is toch ook Jol die Enoh in een soort van 4-4-2 aan de rechterkant neerzet?
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Re: Auxerre - AFC AJAX 03-11-2010

Bericht door elliquido » zo nov 07, 2010 10:11 pm

El Clavo schreef:Werder - Twente een wereldpot? Mwahaha :drecul.gif: Twente speelde alleen lafjes op de counter, meer niet. Kom op zeg. Ik snap die adorering van Twente niet, echt niet.
Wat ik bedoelde was dat ik een heerlijke voetbalpot zag. gewoon, lekker voetballen, passie, positieve emotie.
dan was de woensdag erna echt een anti climax.; zowel als resultaat als wedstrijd.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Plaats reactie