Oh ja, toen had ie er ook af gemoeten. Sowieso vond ik Blom niet bijzonder sterk fluiten, zeer wispelturig en inconsequent.Kowalczyk schreef:Dat was inderdaad de eerste keer dat Bahia eraf had gemoeten, maar later had dat nog eens gemoeten: hij duwde Sulejmani, kreeg daar geel voor en duwde Sulejmani meteen nog een keer, pal voor de neus van Blom, en niet een béétje, maar een echte douw. Als die Blom ballen had gehad, had 'ie Bahia ter plekke zijn tweede geel gegeven. Inrukken.Chris schreef:Blom had wel een grote misser trouwens: De dikke elleboogstoot van Bahia bij Suarez. Mag toch hopen dat de KNVB hier werk van maakt.. Werd niet bestraft door blom. In de herhalingen (vier verschillende standen, grensrechter?) bleek dat echt een bewussie was.
Maar goed: ik ben wel blij dat dat niet gebeurd is, want Bahia staat in mijn Coach van het Jaar-elftalAls 'ie rood had gekregen, had dat mij een smak aftrekpunten gekost. Nu mocht 'ie blijven, scoorde hij en dat leverde me 8 punten op. Haha.
K.
Feyenoord - Ajax 19-09-2010
Moderator: mods
Re: Feyenoord - Ajax 19-09-2010
Chris a.k.a Giiser
Ik vond het niet zo gek dat hij die elleboog niet zag. Het is bij dat soort duels bijzonder lastig om in één keer te zien of er iets gebeurd. In het stadion had ik ook niets in de gaten.
Dat incident rondom de wissel van Sulejmani vond ik eerlijk gezegd prima zo. Geel was terecht. Meteen een tweede kaart had ik wel heel zwaar gevonden. Je kan strikt volgens de regels misschien wel meteen twee keer geel geven. Maar als je dat doet dan moet je de hele wedstrijd zo strikt zijn en dan eindig je dus met 8 tegen 8. Op zich ben ik er wel voor om strakker te fluiten maar dan wel overal en altijd.
Dat incident rondom de wissel van Sulejmani vond ik eerlijk gezegd prima zo. Geel was terecht. Meteen een tweede kaart had ik wel heel zwaar gevonden. Je kan strikt volgens de regels misschien wel meteen twee keer geel geven. Maar als je dat doet dan moet je de hele wedstrijd zo strikt zijn en dan eindig je dus met 8 tegen 8. Op zich ben ik er wel voor om strakker te fluiten maar dan wel overal en altijd.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
Van der Wiel Man Of the Match wat mij betreft. Lekker de boel opgenaaid, 90 minuten lang. Ik mag heel graag kijken naar deze speler. Sierlijk. Een mannetje hoor.
Geen wedstrijd om over naar huis te schrijven. Wel 3 punten, en daar gaat het om. Op de laatste tien minuten na heb ik geen moment het gevoel gehad dat er voor Feyenoord iets in zat. Sulejmani vind ik een verbetering ten opzichte van Emanuelson. Er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar als hij zo blijft doorgaan dan komt hij er wel.
Geen wedstrijd om over naar huis te schrijven. Wel 3 punten, en daar gaat het om. Op de laatste tien minuten na heb ik geen moment het gevoel gehad dat er voor Feyenoord iets in zat. Sulejmani vind ik een verbetering ten opzichte van Emanuelson. Er is nog veel voor verbetering vatbaar, maar als hij zo blijft doorgaan dan komt hij er wel.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar da's bij Ajax al een langere tijd zo. Nu met Hamdaoui erbij hoop dat je er meer variatie inkomt...GangstaRiB schreef:Heb niks van de wedstrijd gezien, moest zelf voetballen. Ik hoopte op een overwinning en ik verwachte geen goed voetbal. Ajax heeft natuurlijk een tik gekregen na woensdag, dat kan niet anders. Verder is gebleken dat alle impulsen van Suarez moeten komen. Volgende week vrees ik een stuk meer. Twente 'voetbalt' namelijk, in tegenstelling tot Ajax dat zich beroept op Suarez.....

Weer op zoek naar een Interim coach..
Leuk om te zien dat Ooijer meteen Van der Wiel uit het strijdgewoel haalde.Scherrer schreef:Je zegt dat Van der Wiel begon met ruzie zoeken, wat dus onzin is. Wijnaldum begon door hem aan te vliegen en de dug-out in de gooien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het is maar hoe je het bekijkt. Strikt genomen begon Van der Wiel met het spelbederf door die bal vast te houden en af te schermen.Je zegt dat Van der Wiel begon met ruzie zoeken, wat dus onzin is. Wijnaldum begon door hem aan te vliegen en de dug-out in de gooien.
Maar goed, dat was mijn belangrijkste punt ook helemaal niet. Ik vond dat Ajax zichzelf uit de wedstrijd haalde door in het laatste kwartier vooral bezig te zijn met tijdrekken en opstootjes. Als ze gewoon door hadden gevoetbald was het waarschijnlijk 0-3 of 0-4 geworden, en had Ajax zich een aantal gele kaarten bespaard. Nu kon Feyenoord op het eind zelfs nog hopen op de gelijkmaker, wat gezien het spelbeeld van de eerste 75 minuten ongelooflijk was.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ben ik met Wouter eens. VdWiel had gewoon weg moeten lopen, dan was er niets aan de hand geweest. Blom had eigenlijk beide spelers geel moeten geven maar dat durfde hij niet.
Verder was het een matige wedstrijd waarbij Ajax natuurlijk na een uur spelen gewoon op 0-4 had moeten staan. Dan praat je toch anders over zo'n wedstrijd. Overigens liet Steek zich wel weer makkelijk in de luren leggen.
Verder was het een matige wedstrijd waarbij Ajax natuurlijk na een uur spelen gewoon op 0-4 had moeten staan. Dan praat je toch anders over zo'n wedstrijd. Overigens liet Steek zich wel weer makkelijk in de luren leggen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Heb stukje van de 1e plus de hele 2e helft gezien en verbaas me over alle negativiteit hierzo. Ik vond het meer dan aardig gaan vandaag. Feyenoord eigenlijk helemaal gek gespeeld. Had zomaar 5-0 kunnen zijn. Heb ook genoten van Luis en Mounir. Die spelen samen de hele Eredivisie overhoop.
Dat zegt Blom vandaag ook in het AD, hij gaf de kaart niet omdat hij (met zoveel woorden) vond dat Wijnaldum hem een kaart probeerde aan te smeren.Scherrer schreef:Ja, dat is wel de meest belachelijk regel die er bestaat. Daarmee kan je je tegenstander die op geel staat namelijk altijd als je dat zo uitkomt een rode kaart aannaaien. Gelukkig heeft Blom ook lak aan die regel.SylvievdVaart schreef:Blom had daar volgens de reglementen beide spelers een gele kaart moeten geven.
Salvador Dali
Salvador Dali
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Nog even twee leuke momentjes.
In de eerste helft leeft de kuip helemaal op als na een corner van Ajax de bal toevallig bij Bruins halverwege op eigen helft terecht komt. Dat enthousiasme als een speler 10 meter ruimte heeft, prachtig. Ze zagen natuurlijk niet dat Ajax ondertussen alweer 4 man terug had, heerlijk.
Momentje 2. Een gedeelte van de primaten achter het doel hadden pas na een minuut ongeveer door dat ook de 2e goal werd afgekeurd, priceless!
En dan natuurlijk die telesurstelling na afloop in hun igen, ja dan is het nog mooier om Ajax supporter te zijn.
In de eerste helft leeft de kuip helemaal op als na een corner van Ajax de bal toevallig bij Bruins halverwege op eigen helft terecht komt. Dat enthousiasme als een speler 10 meter ruimte heeft, prachtig. Ze zagen natuurlijk niet dat Ajax ondertussen alweer 4 man terug had, heerlijk.
Momentje 2. Een gedeelte van de primaten achter het doel hadden pas na een minuut ongeveer door dat ook de 2e goal werd afgekeurd, priceless!
En dan natuurlijk die telesurstelling na afloop in hun igen, ja dan is het nog mooier om Ajax supporter te zijn.
Hoogtepunt was dat Twente en Pisvee weer de punten hebben laten liggen 

Inderdaad. Ajax moet nu gewoon een goede serie zetten. Vol op de aanval in Enschede!
IK GELOOF!!!!!!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hahaha, dit kan ik volledig onderschrijven. Mensen vlogen elkaar al juichend in de armen toen Suarez per ongeluk uitgleed toen hij een bal voor wilde zetten. Je rook die angst gewoon door de tv heen, mooi.El Clavo schreef:Nog even twee leuke momentjes.

Dit zijn zulke heerlijke foto's. Vooral die gast met z'n handen in zijn zakken, haha. Belichaamt zo heerlijk het ultieme Feyenoord-gevoel. "Kut. Ik moet in mijn vorige leven wel echt een kampcommandant zijn geweest, dat kan niet anders."
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En die andere rolt nog maar eens een shaggie (tenminste, dat zie ik er in). 

Salvador Dali
Salvador Dali
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Wel een goed initiatief van Feyenoord, zo'n speciaal vak voor mensen met een verstandelijke beperking.
K.
K.
Still alive...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik moet meteen weer aan Theo Reitsma denken... De arme man. Hij wordt een dagje ouder, hij ziet het allemaal niet meer zo goed. In de rust, in de rij voor een kop koffie, hoorde hij pas dat die goal van Feyenoord was afgekeurd en dat de kopbal van Siem de Jong erin zat.El Clavo schreef:Momentje 2. Een gedeelte van de primaten achter het doel hadden pas na een minuut ongeveer door dat ook de 2e goal werd afgekeurd, priceless!

K.
Still alive...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hij lijkt op die marinier uit Full Metal Jacket die zichzelf 'snachts op de wc met z'n 'rifle' van het leven berooft. Wat een vrij logische gedachte zou zijn als je nu Feyenoord-supporter bent.Duke schreef:En die andere rolt nog maar eens een shaggie (tenminste, dat zie ik er in).
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik heb de tweede helft teruggekeken en nog even speciaal op El Hamdaoui gelet. Daarin deed hij het ook in voetballend opzicht gewoon prima, hoor.
Vind ik ook. Alleen hij had moeten scoren na de pass van Lindgren en de pass op Miralem moest beter.
IK GELOOF!!!!!!
- SylvievdVaart
Oh mijn God, wat een paupers daar in het publiek. Heb me wat dat betreft gistermiddag kostelijk vermaakt. Al die gefrustreerde Rotterdam-Zuid koppen 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Bah, ben ik vandaag ziek en niet op mijn werk in Rotterdam!
Ik had de grijns die ik de hele dag op mijn gezicht zou hebben al klaargezet....
Ik had de grijns die ik de hele dag op mijn gezicht zou hebben al klaargezet....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- SylvievdVaart
Jammer, Khraa. Ik leef met je mee!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Erg he? Theo had volgens mij zaterdagavond een beetje doorgezakt, want het drong allemaal niet echt tot hem doorKowalczyk schreef:Ik moet meteen weer aan Theo Reitsma denken... De arme man. Hij wordt een dagje ouder, hij ziet het allemaal niet meer zo goed. In de rust, in de rij voor een kop koffie, hoorde hij pas dat die goal van Feyenoord was afgekeurd en dat de kopbal van Siem de Jong erin zat.El Clavo schreef:Momentje 2. Een gedeelte van de primaten achter het doel hadden pas na een minuut ongeveer door dat ook de 2e goal werd afgekeurd, priceless!![]()
K.

Die man heeft ze al een tijdje niet meer helemaal op een rijtje. Het is me al eerder opgevallen hoe vaak hij er naast zit en dan vervolgens nog een tijd blijft volhouden ook.
Salvador Dali
Salvador Dali