Heerenveen - Ajax 13-02-2010
Moderator: mods
Re: Heerenveen - Ajax 13-02-2010
Inderdaad. Wel angstaanjagend hoor zo een vent! Aardig gebouwd ook... brrrrrrrrrrrr
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hij kan alleen niet voetballen...
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Hij raakte ook de enkel van Rommedal, en als dat een beetje verkeerd was uitgevallen ...Rishi schreef:Ik vond de tackle wel meevallen... Bak Nielsen.. die moeten ze schorsen voor 4 wedstrijden n.a.v. trap op de enkel van Pantelic.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Belachelijk alleen al gezien zijn strafblad. Ik had minimaal 4 wedstrijden verwacht.Ajaciedjuh schreef:Grindheim krijgt slechts 2 wedstrijden aan zijn broek. Zo ban je dit soort belachelijke tackles nooit uit.
- Jinne
- Site Admin
Normaal lees ik ze niet, maar ik kwam het toevallig tegen op een ander forum. Erg slordig dat zelfs de naam van een eigen speler continu fout wordt gespeld en van Grindheim wordt zelfs een sprookjeschrijver.english.ajax.nl (gedeelte daarvan)
It took some time before Ajax was home-free. “We let Herenveen stay in the game for longer
than was necessary”, said Jol. Especially since Herenveen player Grimm was sent off the field with a red card fifteen minutes before the end, after charging Rommendahl. It still took until extra time for the second goal to come. Luis Suarez took credit for this one, reacting swiftly to a rebound from a blocked shot from Eriksen, who was in fine form. This marks his 100th goal in official matches with FC Groningen and Ajax. And after 23 rounds of play, he remains one for one. But more importantly: Ajax finally had a much needed away win, and keeps the pressure on Twente and PSV.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Zo zeg, inderdaad. Ik lees het normaal ook nooit, maar ik ga het wel even aankaarten. Hoort toch niet echt bij een club als Ajax. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!