VOLDEMORT

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Toppie

Re: VOLDEMORT

Bericht door Toppie » ma mei 26, 2025 1:25 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
ma mei 26, 2025 1:10 pm
Yopii schreef:https://www.ajaxshowtime.com/opinie/van ... en-gesteld

Oké, PSV blij, Ajax blij, iedereen blij. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Doelstelling gehaald, wat wil je nog meer?

Hoe kijken jullie er nu tegenaan? Ik betrap mezelf erop dat ik snel over de teleurstelling heen ben. De dag waarop we verloren van NEC was de HEL, toen ging alles mis en was al duidelijk dat het kampioenschap waarschijlijk verloren was. Daarna ging het zoals verwacht, helaas.

Vreemd eigenlijk, soms zorgt de objectief grootste teleurstelling niet eens voor de grootste klap. Neem de verloren CL-finale van 1996: toen waren we dus héél dicht bij de vijfde. Toch denk ik er maar zelden aan. Die wedstrijd tegen De Graafschap daarentegen, of die halve finale tegen de Spurs... :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Voor mij kwam de klap bij de 2-2 in Groningen. Met bloed, zweet en tranen staan we 1-2 voor, 98e minuut, we lijken hem over de streep te trekken en je bent ergens al bezig met gedachtes over een kolkende JCA tegen Twente en dat je hem dan tóch nog over de streep trekt. Maar toen die 2-2 viel en Wijndal daarna nog een beste schotpoging om zeep hielp zat ik stuk; omdat we het toen niet meer in eigen hand hadden. Daarna vooral de media genegeerd en die nu langzaamaan weer naar aan het lezen. Het voelt nu eigenlijk - uit zelfbescherming - als struisvogelpolitiek. Niet aan denken en niet aan herinnerd worden, dan gaat het wel. Maar als iemand erover begint komt vooral het chagrijn weer boven.
Helemaal het zelfde gevoel , alleen die ballen lat en paal Sparta had die 2 extra punten het kampioenschap over de streep kunnen trekken.

999

Bericht door 999 » ma mei 26, 2025 1:32 pm

Yopii schreef:
ma mei 26, 2025 8:23 am
https://www.ajaxshowtime.com/opinie/van ... en-gesteld

Oké, PSV blij, Ajax blij, iedereen blij. :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:

Hoe kijken jullie er nu tegenaan? Ik betrap mezelf erop dat ik snel over de teleurstelling heen ben. De dag waarop we verloren van NEC was de HEL, toen ging alles mis en was al duidelijk dat het kampioenschap waarschijlijk verloren was. Daarna ging het zoals verwacht, helaas.

Vreemd eigenlijk, soms zorgt de objectief grootste teleurstelling niet eens voor de grootste klap. Neem de verloren CL-finale van 1996: toen waren we dus héél dicht bij de vijfde. Toch denk ik er maar zelden aan. Die wedstrijd tegen De Graafschap daarentegen, of die halve finale tegen de Spurs... :blush.gif: :blush.gif: :blush.gif:
Voor mij, Fucking Sparta thuis, 55-60 minuten afwachtend voetbal , Sparta thuis hé ... Met dieje droeftoeter (Stein) als trainer ... Daar had Farioli ballen moeten tonen ,en er voor moeten zorgen dat we Sparta thuis vanaf minuut een bij de strot hadden gepakt, dan was de volgende thuis wedstrijd tegen Nec ook heel anders verlopen . Ben ik van overtuigd ..
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 27, 2025 11:45 am

999 schreef:
ma mei 26, 2025 1:32 pm
Yopii schreef:
ma mei 26, 2025 8:23 am
https://www.ajaxshowtime.com/opinie/van ... en-gesteld

Voor mij, Fucking Sparta thuis, 55-60 minuten afwachtend voetbal , Sparta thuis hé ... Met dieje droeftoeter (Stein) als trainer ... Daar had Farioli ballen moeten tonen ,en er voor moeten zorgen dat we Sparta thuis vanaf minuut een bij de strot hadden gepakt, dan was de volgende thuis wedstrijd tegen Nec ook heel anders verlopen . Ben ik van overtuigd ..
+1
IK GELOOF!!!!!!

elliquido

Bericht door elliquido » di mei 27, 2025 12:35 pm

+1000
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo mei 28, 2025 6:40 am

Wellicht, maar ik voorspel dat in de komende jaren er nog met weemoed terug gedacht gaat worden aan afgelopen seizoen waar Ajax een serieuze titelkandidaat was.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Arthur

Bericht door Arthur » wo mei 28, 2025 7:45 am

Cluijffert schreef:Wellicht, maar ik voorspel dat in de komende jaren er nog met weemoed terug gedacht gaat worden aan afgelopen seizoen waar Ajax een serieuze titelkandidaat was.
Precies. Dat gaat vanaf nu weer jaren en veel ontslagen duren.

Plaats reactie