Lekker inhoudelijk, daar kunnen we wat mee.

Leg even uit wat er niet klopt.
Moderator: mods
Lekker inhoudelijk, daar kunnen we wat mee.
Ja echt niet normaal.Er klopt bij AJAX onder EtH geen ruk van, doet alles verkeerd en zijn visie is gebaseerd op toeval.
Zou het prima vinden dat Lille in de Arena 20 meter verder van het doel verdedigt. Da's niet echt wat Fonte en Botman fijn zullen vinden.
Sjaan heeft gewoon nog wat tijd nodig.Jöhnk schreef: ↑vr feb 19, 2021 12:49 pm
(Zie je wel? Als het goed is zeg ik het heus wel. Maar als het slecht is zeg ik het ook. Daar heeft Ajaciedjuh dan weer moeite mee. Die loopt vooraan in de polonaise als Ajax Klaiber koopt of Lang verkoopt terwijl er wordt aangerommeld met Labyad in of achter de spits.)
Jöhnk schreef: ↑vr feb 19, 2021 12:49 pmDat is zo, Duke. Gisteren vond ik het écht goed. Lille heeft geen kans gecreëerd, niet één keer serieus op doel geschoten. Dus eigenlijk konden ze, in tegenspraak met wat ik lees, niet eens winnen.
(Zie je wel? Als het goed is zeg ik het heus wel. Maar als het slecht is zeg ik het ook. Daar heeft Ajaciedjuh dan weer moeite mee. Die loopt vooraan in de polonaise als Ajax Klaiber koopt of Lang verkoopt terwijl er wordt aangerommeld met Labyad in of achter de spits.)
De zuurgraad was er zelfs na Real uit in 2018
Het probleem is dat zulke ploegen wachten op die ene fout. Het is zo moeilijk om foutloos te spelen.
Beetje cru uitgedrukt, maar die penalty sloeg natuurlijk nergens op.ENCULE DE BATARD DE MERDE D’ARBITRE
VA CREVER EN ENFER SALE ENFOIRE DE MERDE
Verschil met 2018/19 is groot. Toen had je Frenkie, die passte als Blind gisteren, corrigeerde als Alvarez en die mannetjes afschudt als Gravenberch. En dat met alle respect voor wat Blind en Alvarez gisteren lieten zien. Frenkie is uniek.
Iedereen is heel blij. Iedereen.
Zelfs met het niveau van december hadden we het kunnen halen in de CL. En we zijn nu stukken beter dan toen.
Eens.
Wat de scheidsrechter betreft: als die bal van Neres onderkant lat erin was gegaan had hij dat doelpunt afgekeurd... Klaassen zou een overtreding hebben gemaakt op de keeper.wimpey schreef: ↑vr feb 19, 2021 2:18 pmIedereen is heel blij. Iedereen.
Sommigen zijn alleen blij. Anderen analyseren ook de wedstrijd. Dat er veel goed ging. Dat er weinig werd gecreëerd. Dat de scheids - mag ook wel eens - ons gunstig gezind was. Dat je met 1-0 had kunnen verliezen.
Feiten zijn belangrijk. Daar kun je immers lering uit trekken. Iemand die enkel de blije geit wil uithangen, moet lekker carnaval gaan vieren of een mobiele après-ski hut huren.
Overwinteren in de CL is wat anders dan kans maken op de titel.Ajax Rules schreef: ↑vr feb 19, 2021 2:21 pmZelfs met het niveau van december hadden we het kunnen halen in de CL. En we zijn nu stukken beter dan toen.
Precies, want de verschillen zijn klein.enne, zonder geluk vaart niemand wel...
Omdat Ajax gewoon goed stond. Lille speelde niet anders dan andere keren, maar dat werkt niet tegen een team als Ajax dat positioneel goed stond en goed vooruit verdedigde.Hoe sterk is Lille echt? Dat is voor mij de hamvraag. Topteams kunnen schakelen, subtoppers niet. Lille leek gisteren verdomd veel op een subtopper, maar waarom staat het dan bovenaan in Frankrijk? Kun je daar in de top meedraaien met alleen maar achteruit leunen? Of was dit een momentopname?
Precies. Waaruit blijkt dat Ten Hag misschien wel heel goed op Lille heeft geanticipeerd. Da's net een andere insteek dan stellen dat Lille het slecht deed en Ajax de ruimte gaf.
Heeft veelal met de opbouw te maken. Timber heeft de vervelende gewoonte om de bal eerst een paar seconden onder zijn voet te houden en vervolgens breed op Martinez of terug op Stekelenburg te spelen. Dat haalt alle snelheid uit de opbouw. De keren dat we wel voetballend erdoor komen is wanneer Blind aan de bal komt. Die speelt wel meteen naar voren en slaat linies over.Monkey Tonk schreef:Ik vond het niveau nog niet zo hoog. Lille had onzettend veel ontzag voor Ajax. Ajax had veel balbezit maar het bleef steken in omsingelingsvoetbal zonder echte openingen. Dan maak je nog die ene fout ook... Breng vanuit hier eerst maar eens de steekpassen terug. Dan wordt het leuk.
Zonder die penalty verlies je met 1-0 (want dan gaat Lille niet op zoek naar een goal), en is het hier een heel ander verhaal. Ajax zag er wel volwassen en ervaren uit. Flitsend was het nog lang niet.
Dit is echt onzin, yopi. Als er een iemand is die constant linies overslaat met directe passes vooruit, dan is het Blind wel.
Ik ben altijd wat kritischer geweest, dus ik ben echt benieuwd.