Het is zo'n lieve zestigerMr. Ajax schreef:Dat jullie nog ingaan op het provocatieve gebrabbel van die demente ouwe man met zijn om aandacht-smekende tiener gedragstrekjes...

Maar de reden dat ik in deze casus op hem in ga is dat hij tevens de stem verwoordt van een aantal bekende AT posters die meegaan in 1. Dat Real af en toe een beetje aanzette, puur gelul en 2. Dat die goal terecht afgekeurd is.
Wegens de door Marillion en Thijs opgesomde redenen vind ik dat de VAR gisteravond echt slecht gebruikt is. Als je de momenten bij Utrecht - PSV zag en de discussie daarover en nu is de allereerste actie in de CL deze.... dan gaat er nog echt een gediscussieerd worden over de VAR. Mogelijk nog veel steviger over de normale arbiter die een menselijke fout kan maken.
In Spanje gaan in (lang niet alleen de Catalaanse) media verhalen rond over complottheorieën over Real, dat vaak al op andere manieren bevoordeeld is. Ik had ook het idee dat omdat dinsdagavond de VAR nergens nodig is geweest, hij extra op zijn stoeltje zat te wippen om zich nu bij een moment te profileren.