Ze speelden tegen Madrid zonder publiekCruijff schreef:Legia zelf staat mogelijk ook nog een straf te wachten.
Loting Europa League
Moderator: mods
Re: Loting Europa League
Gaan we er een wedje op leggen welke van de twee clubs doorgaat?InnerHarbour schreef:Legia gaat gewoon door, derde worden met 4 punten in een groep met Madrid, Dortmund en Porto is gewoon goed en dan heb je geen moeite met een stel faalhazen uit Amsterdam.
- InnerHarbour
Geen probleem,Cruijff schreef:Gaan we er een wedje op leggen welke van de twee clubs doorgaat?

YNWA
Met Wizzair kun je vrij goed koop van Eindhoven naar Warschau Chopin vliegen en ook weer terug.
Zullen we er twee pints van maken?InnerHarbour schreef:Geen probleem,Cruijff schreef:Gaan we er een wedje op leggen welke van de twee clubs doorgaat?een pint voor de winnaar in O'Reilly's in de Paleisstraat. Moet 25 of 26 februari worden (Leicester-Liverpool) weten we zodra het schema van Sky bekend is.
-
Jullie durven...echte weddenschappen gaan om kratten!
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- InnerHarbour
Er is hier toch al lang vastgesteld dat ik een homo ben die op grote mannen valt.Andriy Demchenko schreef:Jullie durven...echte weddenschappen gaan om kratten!

YNWA
-
Nooit geweten dat Rene van der Gijp Liverpoolfan was.InnerHarbour schreef:Er is hier toch al lang vastgesteld dat ik een homo ben die op grote mannen valt.Andriy Demchenko schreef:Jullie durven...echte weddenschappen gaan om kratten!

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
- InnerHarbour
-
Same here, Warschau ga ik aan mij voorbij laten gaan.Thijs schreef:Ook een prestatie om de meeste tegengoals in de geschiedenis van de CL-groepsfases te krijgen: 24.
Maar idd een kloteloting, al weet ik niet of ze supporters mee mogen nemen. Ik heb iig geen zin om daar steeds achterom te moeten kijken.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- InnerHarbour
Oh, ik kom 25 februari rond half 4 wel mijn 2 pints ophalen AC, Liverpool speelt op maandagavond en daar heb ik geen zin in om daarna nog naar huis te gaan.InnerHarbour schreef:Geen probleem,Cruijff schreef:Gaan we er een wedje op leggen welke van de twee clubs doorgaat?een pint voor de winnaar in O'Reilly's in de Paleisstraat. Moet 25 of 26 februari worden (Leicester-Liverpool) weten we zodra het schema van Sky bekend is.

YNWA
Ehmm, ik denk dat die twee heren wel een punt hebben hè IH. Jarenlang dronk ik mijn bier per meter.
Andriy Demchenko schreef:Jullie durven...echte weddenschappen gaan om kratten!
Zullen we de inzet maar wat verhogen?Sandro_Calaaabro schreef:Precies, of meters bier.
Tof plan. Ben je al eerder in Krakau geweest?Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.
- InnerHarbour
Los daarvan je was, bent neem ik aan, over confident dat je dit gaat winnen en zei, 'het is jouw geld', toch?
Maar 2 pints is prima, dan drinken we bij winst van mijn persoontje
er eerst twee van jou, dan 1 van mij, dan weer 1 van jou, 1 van mij en dan kijken we wel waar 't schip strandt.
Enige nadeel is dat ook Lionel/Rishi maar even moet aanhaken aangezien hij ook nog een weddenschap heeft in te lossen en zo gezellig is die gozer niet.

Maar 2 pints is prima, dan drinken we bij winst van mijn persoontje

Enige nadeel is dat ook Lionel/Rishi maar even moet aanhaken aangezien hij ook nog een weddenschap heeft in te lossen en zo gezellig is die gozer niet.

- InnerHarbour
Pffff met IH en Cruijff tegelijk wat drinken... dat trek ik niet hoor
IK GELOOF!!!!!!
Vergeet de zoutmijn in Wielickza (vlakbij Krakau) niet, met ondergrondse kerken en al. Heel bijzonder. Misschien wel het mooiste van alles in Polen.Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.
Laatst gewijzigd door Wouter op wo dec 14, 2016 9:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Gesproken als een echte Barcelona aanhanger.Lionel schreef:Pffff met IH en Cruijff tegelijk wat drinken... dat trek ik niet hoor

YNWA
Ik ga voor Marcelina Zawadzka.Wouter schreef:Vergeet de zoutmijn in Wielickza (vlakbij Krakau) niet, met ondergrondse kerken en al. Heel bijzonder. Misschien wel het mooiste van alles in Polen.Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.
IK GELOOF!!!!!!
-
Misschien is Lodz dan een beter idee, ligt tussen Auschwitz en Warschau in. (Ja, een maat van me probeert me zo gek te krijgen; maar ik denk nog steeds dat ik m oversla).Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.
Voor de thuiswedstrijd is het kaartje i.e.g. binnen.
Dit filmpje beweert dat het sowieso een ontzettend mooi land is.Wouter schreef:Vergeet de zoutmijn in Wielickza (vlakbij Krakau) niet, met ondergrondse kerken en al. Heel bijzonder. Misschien wel het mooiste van alles in Polen.Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.

Poland is beautiful
https://www.youtube.com/watch?v=Qbu_FRg8vuU
Tot en met vandaag (of morgen?) krijgen seizoenkaarthouders 10% korting bij het aanschaffen van 1 of 2 kaartjes voor de thuiswedstrijd.
Aangezien het als een risicowedstrijd wordt beschouwd is het regime vrij streng, 2 kaarten per scc. Voor een aantal Scandinavische voetbalvrienden zoek ik 4 kaarten. Hopelijk kan iemand mij een handje onderweg helpen met 2 of 4 tickets of bijvoorbeeld met een barcode.
Kratje Hertog Jan of een zelf te kiezen vergoeding als je ons uit de brand helpt!

Aangezien het als een risicowedstrijd wordt beschouwd is het regime vrij streng, 2 kaarten per scc. Voor een aantal Scandinavische voetbalvrienden zoek ik 4 kaarten. Hopelijk kan iemand mij een handje onderweg helpen met 2 of 4 tickets of bijvoorbeeld met een barcode.
Kratje Hertog Jan of een zelf te kiezen vergoeding als je ons uit de brand helpt!

Misschien gaat Thijs haar ook wel bezoeken...Lionel schreef:Ik ga voor Marcelina Zawadzka.Wouter schreef:Vergeet de zoutmijn in Wielickza (vlakbij Krakau) niet, met ondergrondse kerken en al. Heel bijzonder. Misschien wel het mooiste van alles in Polen.Thijs schreef:Na een nachtje slapen zitten we er toch over na te denken, maar dan met een verblijf in Krakau. Bezoek aan Auschwitz, en dan rijden we gewoon op en neer naar Warschau en zijn we daar zo kort mogelijk. Alleen is die omwisselprocedure altijd zo irritant waarbij je gebonden bent aan bepaalde tijden en je er smiddags al moet zijn.