PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Moderator: mods
Re: PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Zlatan komt erin... nu gaat het nog spannend worden! alles of niets voor Paok
Goed doorzetten van Suarez. Het is vanavond min of meer Suarez de koning omringd met middelmaat.
Waar zouden we zijn zonder Suarez? Hij doet het bijna in zijn eentje.
De volgende ronde zal het 300% beter moeten. Ik hoop dat de heren dat begrijpen.
De volgende ronde zal het 300% beter moeten. Ik hoop dat de heren dat begrijpen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Dan hebben we er El H. erbij!joey schreef:Waar zouden we zijn zonder Suarez? Hij doet het bijna in zijn eentje.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ajax had het thuis al moeten afmaken. Ze gaven die rampzalige Grieken onnodig het vertrouwen dat er wat te halen valt.
Bij Suarez moet ik altijd denken over de wijze woorden van Cruijff: Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek
Als we de volgende ronde halen (ik ben ff heel voorzichtig) moet het met Mounir erbij en eventueel Enoh, en iets meer ritme wel beter gaan.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat was sarcasme? Dat heb ik dan blijkbaar gemist.Ajaciedjuh schreef:Ik ben er wel aan toe (zeker als ik dit voetbal zie), maar ..... zoiets heet sarcasme.Oscarito schreef:De klasse van Suarez en de onkunde van PAOK doen deze wedstrijd in enkele minuten kantelen in het voordeel van Ajax.
Ben benieuwd wie de volgende tegenstander wordt maar zoals ze nu tegen PAOK spelen vrees ik voor jullie dat ze er uit vliegen.
Je bent net terug van een lange vakantie?Ajaciedjuh schreef:We krijgen ruimte ..... tijd voor Rommedahl.
Over sarcasme gesproken: http://www.youtube.com/watch?v=DF7MroTLDfU

Waar ik nu zo kwaad om kan worden. Als we straks een sterkere ploeg loten dan kan het ineens wel. Voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat we dan wel even gaan winnen maar dikke kans dat het elftal dan in ieder geval een stuk beter speelt.joey schreef: De volgende ronde zal het 300% beter moeten. Ik hoop dat de heren dat begrijpen.
Wanneer is eigenlijk duidelijk welke ploeg we krijgen? Vrijdag?
Nil volentibus arduum
De loting is inderdaad vrijdag, Marillion.
Anita. Kutturf!
Anita, ontzettende debiel.
- Jinne
- Site Admin
Zo wordt het nog 3-3.
Tering he!
Tering he!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- martijn401
- Ajaciedjuh
Gaan we het nog onnodig moeilijk krijgen. Ongelooflijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Als deze erin gaat hoeft PAOK nog maar 1 te scoren. Ze kunnen de wedstrijd echt niet normaal uitspelen. Kutpaupers.
Die Steek, hij doet het toch maar weer.
- Ajaciedjuh
Sulejmani dramatisch de 2e helft (1ste was ook al niet veel).
Stekelenburg

Stekelenburg

Stekelinho bedankt!
De .......hufter....generaal schreef:Anita, ontzettende debiel.
Maar Steek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
- martijn401
Weet iemand welke ploegen we eventueel kunnen loten in de volgende ronde?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, haha.WP_LeGeNd schreef:Bij Suarez moet ik altijd denken over de wijze woorden van Cruijff: Voor een slechte voetballer heeft hij een hele goede techniek. Maar voor een goede voetballer heeft hij juist een slechte techniek

Maar Cruijff bedoelde het anders. Hij bedoelde dat techniek functioneel moet zijn. En de techniek van Suarez is weliswaar vaak niet oogstrelend, maar juist weer wel heel effectief.
Ha, gestopt!

Maar wat een gekleuter van Anita weer. Ajax komt vanavond ongelooflijk goed weg. Tenminste, we hopen dan maar dat Ajax goed weg komt.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 04, 2010 9:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Die kabouter heeft precies de juiste hoogte om Steek na de wedstrijd goed te bedanken. 

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!