Het kan nog....dat ben ik vanzelfsprekend met je eens. Maar 0-3? Nee, dat denk ik niet.Beloki schreef:Ajax heeft de betere spelers. PAOK speelde wanhopig toevalsvoetbal. Salpi kreeg een stijve nek van al die veel te harde peren van achteruit. Ajax wint er inderdaad 7 uit 10 van PAOK, daarom zijn ze ook nog altijd topfavoriet voor mij.
Ajax - PAOK Saloniki 28-07-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - PAOK Saloniki 28-07-2010
Daar is toch een blokkeringsdingetje voor... ?Laat die NEC knakker even naar zijn eigen topic gaan anders, dit leest nogal irritant...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 10/11
Juist. En het is natuurlijk ook wel typerend voor het Ajax van de laatste 12 jaar om je keurig te laten uitschakelen door een club als PAOK. Ik geef ons 50% kans, niet meer.Jöhnk schreef:Maar dat is dus niet zo. Je komt in een andere situatie terecht, en ik zie spelers die daar slecht op reageren.Beloki schreef:Als ze wat scherper waren stonden ze bij rust met 3-0 voor. Dan wisselt PAOK wat, speel je de wedstrijd uit en is de return een formaliteit. Dat dus.
Nu gelooft PAOK er vol in, je speelt uit, je zal moeten komen, etc. Over 10 wedstrijden wint Ajax 7 keer, maar er is nu nog maar 1 wedstrijd over waarin het moet gebeuren.
De wedstrijd is inmiddels ruim een uur geleden afgelopen. Tijd om de ergste emoties wat onder controle te hebben. Bij deze het vriendelijke verzoek om persoonlijke discussies verder te beperken of via pm te voeren. Dan kunnen we het hier gewoon over de wedstrijd hebben.
Nil volentibus arduum
Je zou hopen dat zo'n knopje niet nodig zou zijn. Ik hoef niemand te blokkeren, ik vraag gewoon om te stoppen met dat negatieve gezeur wat niets met deze wedstrijd te maken heeft.banjavi schreef:Daar is toch een blokkeringsdingetje voor... ?Laat die NEC knakker even naar zijn eigen topic gaan anders, dit leest nogal irritant...
Ik leg (vooruit... op mijn manier) uit waarom ik Ajax niet zo geweldig vond als dat anderen dat vinden... maar dat schijnt niet te mogen...
Sorry
Sorry

Natuurlijk mag dat wel. Maar anderen mogen de (in mijn ogen) volstrekt bizarre opmerking dat Ajax met dit voetbal niet bij de eerste vier gaat eindigen, ook aanvechten.banjavi schreef:Ik leg (vooruit... op mijn manier) uit waarom ik Ajax niet zo geweldig vond als dat anderen dat vinden... maar dat schijnt niet te mogen...
Sorry
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Eerste helft was zomeravondvoetbal. Pas door het juichen van Ajax merkte je dat er iets op het spel stond. PAOK speelde zonder enige overtuiging. En verder kunnen ze er ook niet veel van. Ajax had het eigenlijk heel gemakkelijk, het kon zonder veel tegenstand combineren. En dan hielp die keeper bij het doelpunt ook nog een handje (letterlijk). Achteraf is het wel doodzonde dat meneer Sulejmani zo zelfzuchtig was om de bal bij die ene aanval niet breed te leggen op de geheel vrijstaande Suarez, want dat was vast en zeker een doelpunt geweest.
Tweede helft heb ik niet gezien, want ik kreeg bezoek. Om elf uur de TT aangezet. Ik viel van mijn stoel. Hoe kun je het zo verknoeien? Het lijkt wel alsof er een vloek rust op de VCL.
En dan straks naar de heksenketel, haha. Als Ajax niet blokkeert (wat kan gebeuren, zie voorgaande VCL's) gaat Ajax gewoon door. Ajax gaat daar op zeker scoren, want de verdediging van PAOK is heel matig.
Tweede helft heb ik niet gezien, want ik kreeg bezoek. Om elf uur de TT aangezet. Ik viel van mijn stoel. Hoe kun je het zo verknoeien? Het lijkt wel alsof er een vloek rust op de VCL.
En dan straks naar de heksenketel, haha. Als Ajax niet blokkeert (wat kan gebeuren, zie voorgaande VCL's) gaat Ajax gewoon door. Ajax gaat daar op zeker scoren, want de verdediging van PAOK is heel matig.
Laatst gewijzigd door joey op wo jul 28, 2010 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
En nu met z'n alleen naar de NEC-topic. Daar is het veel gezelliger! (En er is nog geen boze Marillion gesignaleerd)
Edit: Reactie op beloki
Helemaal waar...
En die top 4 was inderdaad wat sarcastich bedoelt... maar dat had ik wel duidelijk gemaakt met het (flauwe) grapje dat NEC ging stunten... maar daar wordt voor het gemak overheen gelezen of niet begrepen.
Ik zal er op letten volgende keer... als ajax verloren heeft. Dan ga ik zelf wel aan de drank... en reageer ik maar niet.
Hoe weten sommigen trouwens dat ik in het NEC draadje zo loop te zeuren? :)... wat moeten jullie daar ? :)
Helemaal waar...
En die top 4 was inderdaad wat sarcastich bedoelt... maar dat had ik wel duidelijk gemaakt met het (flauwe) grapje dat NEC ging stunten... maar daar wordt voor het gemak overheen gelezen of niet begrepen.
Ik zal er op letten volgende keer... als ajax verloren heeft. Dan ga ik zelf wel aan de drank... en reageer ik maar niet.
Hoe weten sommigen trouwens dat ik in het NEC draadje zo loop te zeuren? :)... wat moeten jullie daar ? :)
Laatst gewijzigd door Banjavi op wo jul 28, 2010 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat Banjavi toch lekker met rust. Hij kijkt er anders tegenaan, mag dat? 

- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ja dat mag wel, maar hou het dan bij deze wedstrijd. Nu wordt het een hele discussie over het niveau van Ajax en hoe ze het komend seizoen gaan doen. (okay, komt ook door de antwoorden, maar toch)banjavi schreef:Ik leg (vooruit... op mijn manier) uit waarom ik Ajax niet zo geweldig vond als dat anderen dat vinden... maar dat schijnt niet te mogen...
Sorry
On topic. Aardige 1e helft, slecht dat Miralem tot 2 maal toe zelf probeert te schieten waarbij afleggen op Suarez misschien beter was geweest. Doordat Ajax de 2e helft een tandje lager speelde en Enoh die doelpuntenmaker gewoon bij hem weg laat lopen maak je het jezelf lastig. Volgens mij dacht Enoh dat die aangever er niet uit zou komen, maar toen die er wel uit kwam zette hij (veel te laat) snel weer aan. Jammerlijk dom doelpunt. Ook zonde van dat Blattertje op het eind.
Wordt een lastige return. Die lui staan er om bekend op de nul te kunnen spelen. Ajax zal moeten. Ik hoop dat ze het halen en ergens denk ik ook dat het lukt met een lastige 0-1. Maar dan moeten ze niet inkakken zoals vandaag in de 2e helft.
Op naar de vierde ster!
Dat probeerden ze vandaag ook. God wat ging ze dat slecht af.Pride of Amsterdam schreef:
Wordt een lastige return. Die lui staan er om bekend op de nul te kunnen spelen.
Laatst gewijzigd door Beloki op wo jul 28, 2010 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Die Ivic schoot die bal verdomd goed in. Dat moet ook gezegd.
-
- AT Toto winner 10/11
Wat is jouw inziens het idee van een forum-discussie? Volgens mij is het juist de bedoeling dat we elkaars meningen bestoken. Anders wordt het ook zo saai.joey schreef:Laat Banjavi toch lekker met rust. Hij kijkt er anders tegenaan, mag dat?
Het kan wel iets minder op de man.
Banjavi is gewoon teleurgesteld. Hij is door al zijn bezoekjes hier Ajacied geworden.

Banjavi is gewoon teleurgesteld. Hij is door al zijn bezoekjes hier Ajacied geworden.

Ja, maar dan heb je het ook over een Servisch international.... (uit 2004....)joey schreef:Die Ivic schoot die bal verdomd goed in. Dat moet ook gezegd.
Dat PAOK kan er echt geen klote van.
Ik vond het vooral onuitstaanbaar. Hoe durft 'ie...joey schreef:Die Ivic schoot die bal verdomd goed in. Dat moet ook gezegd.

Maar het is waar. Uitstekend afgemaakt natuurlijk. Had één van onze aanvallers z'n vizier maar zo op scherp gehad. Dan was er nu niets aan de hand geweest.
PAOK zal in de thuiswedstrijd volledig op de nul gaan spelen en speculeren op een enkele counter. Hopelijk maken we daar snel een doelpunt. Hoe zit dat eigenlijk met spelers die we eventueel in de komende week contracteren? Mogen we die nog opstellen in de return of zijn we daar nu te laat voor? Ik zou een goed aanspeelpunt wel prettig vinden.
Nil volentibus arduum
Ging die bal van Ivic niet via de voet van Vertonghen?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ja, maar dat is wel het echte werk, hè? Die ene kans erin jassen. Vergelijk dat eens met het treurige gepruts van Ajax voor het doel.Feest schreef:Ja, maar dan heb je het ook over een Servisch international.... (uit 2004....)joey schreef:Die Ivic schoot die bal verdomd goed in. Dat moet ook gezegd.
Dat PAOK kan er echt geen klote van.
Verder met je eens. Ze kunnen héél weinig. Deli kreeg trouwens gelijk. Die keeper ging lelijk in de fout. Zou hij zich uit schaamte hebben laten vervangen?

Net als Slavia en Kopenhagen.Feest schreef:Dat PAOK kan er echt geen klote van.
Ajax zal het wel weer verkloten.
Net thuis, alles is hier wel zo'n beetje gezegd.
Nog één ding: geef Demy a.u.b. nog even een paar weken vakantie, wat liep die jonger erbij...
Nog één ding: geef Demy a.u.b. nog even een paar weken vakantie, wat liep die jonger erbij...
Diego Armando de Nascimento Eriksen viel ook lekker gedreven in...
-
- AT Toto winner 10/11
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het aantal goede wedstrijden dat ik hem heb zien spelen is op de vingers van één hand te tellen. Ik vind hem persoonlijk 4 van de 5 keer waardeloos als invaller. Hij heeft absoluut talent, dat zie je bij vlagen wel, maar tot nu toe voegt hij bar weinig toe in Ajax 1.Feest schreef:Diego Armando de Nascimento Eriksen viel ook lekker gedreven in...
Dat is ook zo. Talent en prestaties zijn twee verschillende zaken.