Na zo'n afgang, die de hele wereld overgaat, zullen ze zeker gebrand zijn op revanche.Trab schreef: ↑wo okt 20, 2021 3:43 pmZe zullen wel volle bak druk zetten denk ik. Maar goed, als we daar onderuit kunnen spelen hebben we ook daar gewoon kans om te winnen. Gisteren was het een beetje halfbakken drukzetten wat ze deden. Dat is altijd funest tegen Ajax.Monkey Tonk schreef:Vorm van de dag. We weten waar Ajax toe in staat is als alles meezit, maar de echte graadmeter is hoe je voor de dag komt als de wind in de rug van de tegenstander waait. Als ik een zekere 'Index' mag geloven, dan zou ik een gelijkspel van Ajax bij Dortmund hoger inschatten dan de winst van gisteravond. (Wat dat betreft ben ik benieuwd of de bookmakers Dortmund als thuisfavoriet zien. Als dat niet zo is, dan zou Dortmund al 'winnen' bij een gelijkspel). In maart van 1973 won Ajax met 4-0 van Bayern, na een 0-0 ruststand. De uitwedstrijd ging met 1-2 verloren.Yopii schreef: ↑wo okt 20, 2021 2:34 pmZo denken supporters toch? Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt. Totaal subjectief.![]()
Zij zien andere kansen dan wij zien.![]()
W
Dit lijkt me iets objectiever. Verliezen kan gebeuren, maar de manier waarop BVB gisteren verloor, belooft niet veel goeds voor de rest van het seizoen voor die ploeg.
Ajax held serve. That's all. Als Dortmund ook drie punten pakt, dan moeten we de laatste twee wedstrijden nog steeds winnen.
We hebben 3 matchpoints de komende 3 wedstrijden. 1x winnen en we zijn door. Laten we hopen dat de eerste meteen verzilverd wordt!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vorm van de dag. Dortmund is echt niet zo slecht als ze gister waren. Het is normaal om teams te beoordelen op hun beste prestaties, en te vergeten dat de mooiste overwinningen over de hoogte van het plafond gaan. Belangrijk, maar net zo belangrijk is het vermogen om een negatieve situatie te kunnen controleren dmv ervaring en intelligentie. Dan weet je echt waar je staat en dat je voor elk examen kunt slagen. Daarom is de returnwedstrijd voor mij interessanter, als graadmeter, dan de roze wolk van 4-0. (Voor gisteravnd stond mijn Power Index op 5-1 voor Ajax. Over twee weken speelt Dortmund op zo'n voordelig hellend vlak).