Moderator: mods
Inderdaad!!! Wat ben ik ben trots op dit Ajax!Boabdil schreef:Je speelt met een elftal met een leeftijd van 20. Onze centrale verdedigers speelde paar maanden terug of Jupiler leauguE of Colombia.
Dit is echt een geweldige prestatie.
+1.brigade zuid schreef:Ik baal van mezelf dat ik niet euforisch ben. Ik vind dat de wedstrijd waardeloos verlopen is en al die kansen die elke keer maar gemist worden.
De Ligt kon 't toch niet helpen dat de scheids een onterechte penalty gaf?Javiskamp schreef:Dolberg deedhet prima... tweede helft kon hij niks maar das niet zijn schuld... Traore heeft de boel voor in verziekt
Jawel, niet zo inkomen op zo'n moment.Historicus schreef:De Ligt kon 't toch niet helpen dat de scheids een onterechte penalty gaf?Javiskamp schreef:Dolberg deedhet prima... tweede helft kon hij niks maar das niet zijn schuld... Traore heeft de boel voor in verziekt
Bofkont, tegen Schalke ben ik ook al 20 jaar ouder geworden en als ik alle wedstrijden uit het verleden meeneem, ben ik ouder dan Metusalem, die zou 969 jaar oud zijn geworden.Tering.......... ben 20 jaar ouder geworden.
Schalke vergeten?Nog niet eerder was een wedstrijd zo onnodig spannend.
Moest ik ook aan denken, had er drie kunnen makenLeuk dat Giudetti Ajax die dienst bewijst, het zit ze ook niet mee in Rotterdam.
Daarom moet Sanchez nog een paar jaar bij Ajax blijven, want dit kan hij niet maken bij een topclub en positioneel is hij ook niet altijd 100%. Geen probleem, ben blij dat hij voor Ajax heeft gekozen en hij, denk ik, ook. Ik heb geen idee hoeveel wedstrijden hij nu achter elkaar heeft gespeeld: competitie Columbia, die Zuid-Amerikaanse cup en daarna Ajax.Zo'n geintje had hij bij Schalke ook al. Hij grijpt regelmatig geweldig in maar er zijn ook momenten dat hij het volledig kwijt is.
Ongelooflijk trots.Ongelooflijk. Wow, wat trots op ons cluppie.
Wat maakt het uit, Onana is er dankzij Overmars, hulde aan hem.En Sar die spreekt Onana wel uit als een boer, maar ook wel vaderlijk...![]()
Filmpje al 5x gezien..... kille club, wat een warmte.beelzebub schreef:Jongens, wat een avond en seizoen. Ik ben inmiddels 38 jaar, maar mijn kont is in de beste vorm ooit. Het was in de knockoutfase billenknijpen tegen Legia, tegen Kopenhagen, tegen Schalke en tegen Lyon. Allemaal door op uiteindelijk 1 doelpunt verschil of uit gescoorde goals.
En Sar die spreekt Onana wel uit als een boer, maar ook wel vaderlijk...![]()
Pff en iedereen is zo lyrisch hier over deze speler.. Gelukkig nog 2* in het Ajax shirt en daarna adieu..Historicus schreef:+1.brigade zuid schreef:Ik baal van mezelf dat ik niet euforisch ben. Ik vind dat de wedstrijd waardeloos verlopen is en al die kansen die elke keer maar gemist worden.
Heb me vooral aan dat lakse spel van Traore zitten ergeren.
Zeker niet iedereen, beide buitenspelers zijn niks en heb ze ook nooit veel gevonden.mattie schreef:Pff en iedereen is zo lyrisch hier over deze speler.. Gelukkig nog 2* in het Ajax shirt en daarna adieu..
Welkom terug!wimpey schreef:Gekkenhuis! Op het veld, in de stad gisteravond. Waanzin. In een ramvolle kroeg niet alle details meegekregen, maar Ajax bleek wel weer een aardige keeper en spits te hebben.
Ik zie hartstochtelijk voetbal, met een gezonde portie Cruijffiaanse bluf. Prima trainer, die Bosz. Alleen moet ie in Stockholm niet 3 wissels weggooien. Veltman en Younes kunnen er geen klote van. En veel beweging om Schöne heen is voor hem dodelijk. Ajax heeft duidelijk betere spelers dan die 3 op de bank zitten, dus dat gaat in Zweden geen probleem vormen. Toch?!
Onze „Eurofighter“ Viergever viergeven we z’n slechte avond maar. Traoré schijnt in de belangstelling van Lyon te staan. Deed geen lekkere sollicitatie gisteren. Deed denken aan Spud Murphy in Trainspotting.
Goed, nu dus Man U. Dat speelt nog net zo stroperig en zielloos als onder Van Gaal. Die grote sterke mannen zijn technisch vrij matig. Zet ze onder druk en ze raken de kluts kwijt. Gewoon de juiste 11 opstellen en je eigen ding doen.
Inderdaad, ik heb zo hard gelachen toen hij ermee kwam maar chapeau, hij had eindelijk een keer gelijk.Raymon schreef:Onzer AT Cruijff had dit volgens mij voorspeld.999 schreef:Tja, als je in het begin van het seizoen zou hebben gezegd dat AJAX vanavond de stap naar de EL finale kan gaan maken zouden ze je in een dwangbuis naar de eerste de beste psychiatrische afdeling hebben vervoerd.
Dat ergert mij ook, vooral ook omdat het ons zwakker maakt dan nodig. Maar zijn laatste 20 minuten waren ook echt heel ergerlijk, hij liep meerdere keren in de weg bij een mooie aanval omdat hij niet snapte wat er gebeurde, en hij had meerdere keren dat hij wel de controle had, maar de bal gewoon op de verkeerde plek voor zichzelf neerlegde zodat de snelheid uit de aanval was. Hij heeft het alles bij elkaar uitstekend gedaan, maar het is heel frustrerend als bij een Ajax-aanvaller het spelinzicht foetsie is in zo'n belangrijke fase.999 schreef:Ik erger me aan degene hier die zich aan het spel van Traore ergeren.Er moet toch blijkbaar altijd minimaal een pispaaltje bij AJAX gezocht worden.
Met stokpaardjes en al.Raymon schreef: Welkom terug!