Misschien is het een idee om hem voortaan de wedstrijdbespreking te laten doen of toch tenminste het praatje in de rust.

Moderator: mods
Is al ruim 70 jaar Ajacied, maar mag zijn teleurstelling niet uiten op de manier zoals hij dat wil? Ajax moet steeds kleurlozer worden? Gelukkig bevat onze selectie vooral grijze muizen, spelers die handelen naar wat de media voorschrijven.Marillion schreef:Hij moppert zijn hele leven al op deze manier als Ajax niet wint. Dat gaat niet meer veranderen. Sjaak kan echt niet tegen zijn verlies.
Tijdje terug was deze documentaire op tv. Ik heb er met veel plezier naar gekeken.
In diezelfde documentaire zaagt hij trouwens ook (toen Heracles) trainer Peter Bosz af.Demosthenes schreef:Is al ruim 70 jaar Ajacied, maar mag zijn teleurstelling niet uiten op de manier zoals hij dat wil? Ajax moet steeds kleurlozer worden? Gelukkig bevat onze selectie vooral grijze muizen, spelers die handelen naar wat de media voorschrijven.Marillion schreef:Hij moppert zijn hele leven al op deze manier als Ajax niet wint. Dat gaat niet meer veranderen. Sjaak kan echt niet tegen zijn verlies.
Tijdje terug was deze documentaire op tv. Ik heb er met veel plezier naar gekeken.
Sjaak:
Mag dat niet?In diezelfde documentaire zaagt hij trouwens ook (toen Heracles) trainer Peter Bosz af.
Echt een schande om zo te spelen en zo open huis te houden om vervolgens met 6-0 op de broek te krijgen.
Als trainer bij Heracles? Van mij mogen dat soort dingen allemaal.Demosthenes schreef:Mag dat niet?In diezelfde documentaire zaagt hij trouwens ook (toen Heracles) trainer Peter Bosz af.
Echt een schande om zo te spelen en zo open huis te houden om vervolgens met 6-0 op de broek te krijgen.
Mag dat niet, het bericht ging over een reactie van Sjaak Swart, mag dat niet, zo reageren op een 6-0 nederlaag van Heracles?Maar wanneer Ajax met 6-0 op de broek krijgt dan moeten we jou eens horen.Dan is de speelmethode achterhaald, is het niet meer 1917, de methode van Jany van der Veen niet meer toereikend etc etc etc.
http://www.ajaxshowtime.com/article/opi ... kYrK7xx.97Ruim een week geleden verspeelde Ajax op bezoek bij De Graafschap (11) een zeker lijkende landstitel en
oudAjacied Marco Van Basten kan nog steeds niet geloven dat de Amsterdamse club het kampioenschap
misliep. Volgens de voormalig spits, die ook trainer was bij Ajax, kan het niet zo zijn dat je stukloopt
tegen een club waar niets meer voor op het spel staat.
'Ploegen kunnen in een situatie terechtkomen dat je nog op drie fronten strijdt. Vaak is dat iets te veel van het
goede', schrijft Van Basten. 'Maar Ajax had geen bekertoernooi meer, geen Europa League. Ze konden zich
volledig richten op het kampioenschap. Daan kan het gewoon niet zo zijn dat het stukloopt tegen een ploeg die
nergens meer voor speelt. Wat Ajax in Doetinchem presteerde, zegt eigenlijk alles. Als je niet meer van De
Graafschap kan winnen...Dan ben je simpelweg te zwak.
Daags na de misère zag de oudspits een filmpje op het internet, waarin Sjaak Swart fel van leer trok. 'Hij was
boos op De Graafschap, op de scheidsrechter, op de lamlendige spelers van Ajax...Op wie niet? Hij zal er bij
best veel mensen irritatie mee oproepen, maar die instelling van hem is ook wat die club groot maakt', ziet Van
Basten het juist positief in. 'Je hebt dat soort mannen nodig. Materiaalman Sjakie Wolfs was vroeger net zo. En
Frank de Boer nu nog steeds. Op en top sportman. Die willen maar één ding: winnen en geen gezeik.'
Ja, iemand aan zijn falen herinneren is niet zo moeilijk, ieder mens heeft gefaald, maar het ging over De Graafschap - Ajax.Cruijff schreef:Marco heeft gelijk, maar vergeet niet. Zijn Ajax ging op z'n bek tegen Volendam en meerdere keren in één seizoen tegen Heerenveen. 'Het leek wel alsof ze voor het eerst in de regen speelden.'
Ben het met Marco eens dat dit haaks staat op elke vorm van topsport en dat het ongelooflijk flateren is, maar een ploeg met Urby, Sulejmani, Cvitanich en Daley Blind gecoacht door Van Basten had dit ook zo kunnen overkomen.........
Absoluut, deze is erger dan 2007. Ik zit nog steeds in de absolute negeermodus.Thijs schreef:Ik ben er nog steeds zo ongelofelijk ziek van, misschien kinderachtig van mezelf maar ik kan ook die filmpjes uit China nog totaal niet handelen.
Infantiel? Ik denk twee seizoenen achtereen in een topic Van Gaal bij MU achtervolgen, infantiel is, twee seizoenen hopen dat hij verliest, dat vind ik infantiel.InnerHarbour schreef:Infantiel. De Graafschap heeft gewoon zijn sportieve plicht gedaan. Het Ajax van dit jaar bestaat uit een stelletje faalhazen, ik zie geen reden om te willen dat de Graafschap eruit vliegt.
Je krijgt er het kampioenschap er niet mee terug.Ik heb niets met de gecreëerde 'boerensfeer', wel iets met het kampioenschap van Ajax