Ik vind Poulsen Ajax' beste.Benji schreef: Hoesen valt positief op, Boerrigter en Eriksen ook. Boilesen en Ligeon voornamelijk aanvallend goed, defensief moeizaam.
Oefenprogramma 2013-2014
Moderator: mods
Re: Oefenprogramma 2013-2014
Klopt. Hij is op z'n best als hij niet genoemd wordt.wimpey schreef:Ik vind Poulsen Ajax' beste.Benji schreef: Hoesen valt positief op, Boerrigter en Eriksen ook. Boilesen en Ligeon voornamelijk aanvallend goed, defensief moeizaam.
- Ajaciedjuh
wimpey schreef:Ik vind Poulsen Ajax' beste.Benji schreef: Hoesen valt positief op, Boerrigter en Eriksen ook. Boilesen en Ligeon voornamelijk aanvallend goed, defensief moeizaam.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zometeen blijkbaar het debuut van Van der Hoorn! Ook Bazoer zou erin komen (voor Klaassen).
Klaassen was niet veel. Is het ritmegebrek of ligt het aan de kwaliteit?
- Ajaciedjuh
Het laatste half uur is bijna Jong Ajax.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ventje beweegt wel erg goed zonder bal. Hij ziét het spel wel.Benji schreef:Klaassen was niet veel. Is het ritmegebrek of ligt het aan de kwaliteit?
Bij Ajax zijn ze al jaren heel lovend over hem, maar ik vind dat zijn techniek niet op het niveau is dat de jeugdopleiding zou moeten afleveren. Hij heeft nog een hoop bij te leren of mist simpelweg de kwaliteit om een écht een speler voor Ajax te zijn inplaats van een nuttige kracht voor Groningen of Heerenveen.Benji schreef:Klaassen was niet veel. Is het ritmegebrek of ligt het aan de kwaliteit?
Yep. Vond hem trouwens niet heel slecht, al verprutste hij natuurlijk op merkwaardige wijze twee kansen (bij de tweede kans deed hij overigens ook het een en ander goed).wimpey schreef:Ventje beweegt wel erg goed zonder bal. Hij ziét het spel wel.Benji schreef:Klaassen was niet veel. Is het ritmegebrek of ligt het aan de kwaliteit?
Dat is ook altijd z'n kracht geweest. Vind hem aan de bal vandaag echter ronduit slecht. In de wedstrijden die ik hem de laatste jaren heb zien spelen was dat wel een stuk beter en in ieder geval functioneler.
Eriksen heeft wel echt aan uitstraling gewonnen.
Eriksen heeft wel echt aan uitstraling gewonnen.
Ik heb vandaag niets gezien maar dat was in de jeugd al zijn belangrijkste wapen wat mij betreft.wimpey schreef:Ventje beweegt wel erg goed zonder bal. Hij ziét het spel wel.Benji schreef:Klaassen was niet veel. Is het ritmegebrek of ligt het aan de kwaliteit?
Nil volentibus arduum
Benieuwd naar het debuut van Van der Hoorn! Misschien pikt hij ook nog even een doelpuntje mee!
Hopelijk dan wel.... ach laat ook maar.Cruijff schreef:Benieuwd naar het debuut van Van der Hoorn! Misschien pikt hij ook nog even een doelpuntje mee!

Sana kann er écht geen hol van. 

Jammer, mooie kopbal van Poulsen.
Boilesen daarentegen... 

- Ajaciedjuh
Boilesen heeft een geweldige voorzet.
Knap inderdaad de manier waarop hij die bal tegendraads richting het doel kopte. Scheelde weinig!Benji schreef:Jammer, mooie kopbal van Poulsen.
- Ajaciedjuh
Zeker in duel is het kansloos.wimpey schreef:Sana kann er écht geen hol van.
Dat zag je in 10/11 al. Lekkere speler. Ritme opdoen en dan staat ie er weer. Een bad-ass Defender zal ie niet worden, maar hij is veel variabeler dan Blind.Yopi schreef:Boilesen daarentegen...
Die gaat straks naar Groenendijk's team. Of Ajax moet hem kunnen verpatsen aan Djurgardens of Esbjerg ofzo.Ajaciedjuh schreef:Zeker in duel is het kansloos.wimpey schreef:Sana kann er écht geen hol van.
- Ajaciedjuh
De swung is uit de wedstrijd.
Precies, tijd voor wissels
- Ajaciedjuh
Toch handig als je zo snel bent als Ligeon. 

Eriksen steekt ver boven de rest uit.