Ajax - PSV 01-12-2012
Moderator: mods
Re: Ajax - PSV 01-12-2012
Met spelers van Vitesse gaat Milan geen hoge ogen gooien. Met spelers van Ajax ook niet. Een Eriksen kan die crack over 4 jaar zijn. Nu nog niet. Net als El-S ook nog geen topper is.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zie Eriksen niet naar Italie gaan. Zal Engeland of Spanje worden. Zou Eriksen wel bij Dortmund willen zien spelen eigenlijk. Zou hem op het lijf geschreven zijn.Jöhnk schreef:Voor welke positie(s) zoekt Milan?
Denk zelf met name een spits, een dynamische aanvallende middenvelder en een centrale verdediger. Wellicht ook een rechtsback, maar De Sciglio is goed aan het doorbreken.Jöhnk schreef:Voor welke positie(s) zoekt Milan?
Peter?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit dus. Milan volgt Alderweireld en Eriksen al een tijdje.Frisse schreef:Denk zelf met name een spits, een dynamische aanvallende middenvelder en een centrale verdediger. Wellicht ook een rechtsback, maar De Sciglio is goed aan het doorbreken.Jöhnk schreef:Voor welke positie(s) zoekt Milan?
Peter?
Ze kunnen me zo aanstellen bij dat Milan.
Hebben ze inmiddels weer wat geld om te investeren dan? Voor Alderweireld en Eriksen zit je toch al snel op respectievelijk 7 en 13 miljoen, denk ik.

Hebben ze inmiddels weer wat geld om te investeren dan? Voor Alderweireld en Eriksen zit je toch al snel op respectievelijk 7 en 13 miljoen, denk ik.
- peter
Nee, ze hebben geen rooie cent. Misschien dat er wat beweging komt in de winterstop en dat ze Robinho en/of Pato weten te 'lozen'.
Zou mijn inziens een verkeerde keuze zijn.Beide spelers moeten naar een elftal gaan wat er al staat ..
Blij met de punten ...
- peter
Ze zaten dus voor Eriksen en de Jong op de tribune, zo lees ik in de GdS.Frisse schreef:Denk zelf met name een spits, een dynamische aanvallende middenvelder en een centrale verdediger. Wellicht ook een rechtsback, maar De Sciglio is goed aan het doorbreken.Jöhnk schreef:Voor welke positie(s) zoekt Milan?
Peter?
Krijg je straks een middenveld met Urby links. Nigel centraal, Eriksen op 10 en Siem beetje rechtshalf ofzo.Peter schreef:Ze zaten dus voor Eriksen en de Jong op de tribune, zo lees ik in de GdS.Frisse schreef:Denk zelf met name een spits, een dynamische aanvallende middenvelder en een centrale verdediger. Wellicht ook een rechtsback, maar De Sciglio is goed aan het doorbreken.Jöhnk schreef:Voor welke positie(s) zoekt Milan?
Peter?
IK GELOOF!!!!!!