AZ - Ajax 25-10-2009
Moderator: mods
- SylvievdVaart
Re: AZ - Ajax 25-10-2009
Doet Pelle fraai.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Wat een heerlijke tweede helft heb ik gezien. Echt heel goed.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
2-4...hmm...slechte regie trouwens. Totaal de goal gemist.
Och, dit is lekker, zeg.
Naar mijn gevoel lang geleden dat wij een goede dreun hebben uitgedeeld aan een concurrent.
Naar mijn gevoel lang geleden dat wij een goede dreun hebben uitgedeeld aan een concurrent.
- SylvievdVaart
Twee-vijffie dan maar?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Leo Driessen moet zich kapot schamen.
Géén enkel positief woord over voor Ajax.
Géén enkel positief woord over voor Ajax.
15 mei 2011.
- SylvievdVaart
Gefeliciteerd allemaal! 

-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 3:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dank je, Syl.
Motm, Urby.
Motm, Urby.
Een uitstekend resultaat. De 1e helft was niet best maar gelukkig is het op tijd herstelt. Zo beginnen we goed aan een op papier in ieder geval lastige periode.
Ajax - Zagreb 2-1
AZ - Ajax 2-4
Ajax - Feyenoord
Zagreb - Ajax
Twente - Ajax
Dat bekerpotje tussendoor interesseert me niet. Enoh nog niet geschorst dus die is er in ieder geval tegen Feyenoord gewoon bij. Als we deze wedstrijden kunnen winnen gaan we alles bij elkaar natuurlijk toch met een prima uitgangspositie de winter in.
Ajax - Zagreb 2-1
AZ - Ajax 2-4
Ajax - Feyenoord
Zagreb - Ajax
Twente - Ajax
Dat bekerpotje tussendoor interesseert me niet. Enoh nog niet geschorst dus die is er in ieder geval tegen Feyenoord gewoon bij. Als we deze wedstrijden kunnen winnen gaan we alles bij elkaar natuurlijk toch met een prima uitgangspositie de winter in.
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Urby? Vind ik niet. Die was heel erg zwak in de eerste helft, namelijk.
Ja? Ik ben benieuwd.Jöhnk schreef:Motm, Urby.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Verschil in de tweede helft was de felheid. Waar Dembele in de eerste helft rustig Anita voorbij kon als hij wilde, had Dembele in de tweede helft (en met hem de andere AZ'ers) onmiddellijk 3 man om hem heen als de bal naar hem toe ging.
I think I lost my fucking headache
Cruciaal. Heerlijk. Ging uit m'n pan!
Klopt, maar dat reken ik Jol aan. (Feest, kom er maar in.)Peter schreef:Urby? Vind ik niet. Die was heel erg zwak in de eerste helft, namelijk.
Het verschil was dus dat Dembele in de eerste helft steeds 1 op 1 met Anita aangespeeld werd. Kwam dat door de tactiek of door de inzet? Of allebei?LucaS schreef:Verschil in de tweede helft was de felheid. Waar Dembele in de eerste helft rustig Anita voorbij kon als hij wilde, had Dembele in de tweede helft (en met hem de andere AZ'ers) onmiddellijk 3 man om hem heen als de bal naar hem toe ging.
In de eerste helft liepen de middenvelders zich een ongeluk. In de tweede helft had ik dat idee veel minder, maar zat men er toch korter op.
Gabri was de linking pin. Speelde prima. Je zag trouwens meteen na rust dat Ajax het tij had gekeerd.Laudrup schreef:Goh wat ben ik blij dat Gabri er weer bij is zeg![]()
![]()
![]()
Zwakke coaching van Koeman trouwens. Liet het gebeuren.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
Heerlijke tweede helft! Ajax totaal overheersend, AZ van de mat geveegd. Opvallende rol voor Urby, die in zijn vrije rol telkens de goede dingen deed. Heb genoten van het Gallery Play.
De omzetting van Jol heeft de wedstrijd doen kantelen, alle ballen werden snel door Ajax veroverd en AZ kwam niet meer aan voetballen toe.
Lekker dat Gabri terug is, speelde erg nuttig.
Jammer dat Anita zijn verdiende doelpuntje niet wist te maken. Tegen Feyenoord dan maar.
De omzetting van Jol heeft de wedstrijd doen kantelen, alle ballen werden snel door Ajax veroverd en AZ kwam niet meer aan voetballen toe.
Lekker dat Gabri terug is, speelde erg nuttig.
Jammer dat Anita zijn verdiende doelpuntje niet wist te maken. Tegen Feyenoord dan maar.
Ajax!
Feest schreef:Geachte KNVB,
Het geld voor benzine is op.
Doe maar een reglementaire 3-0 nederlaag.
Gr. Feyenoord

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
JAAAAAAAAAAAAAAAA !! GOED GEDAAN AJAX!!
God ik zag de bui alweer helemaal hangen in de rust, maar ik ben hééééél blij met de tweede helft. Ajax is gegroeid sinds PSV-uit! YES, 2-4!
God ik zag de bui alweer helemaal hangen in de rust, maar ik ben hééééél blij met de tweede helft. Ajax is gegroeid sinds PSV-uit! YES, 2-4!

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
en dan te bedenken waaronder ik dat 90% of meer de bui al zagen hangen... Ongelooflijk.
Ik moet wel zeggen geeft wel moed voor volgende week.
Ik moet wel zeggen geeft wel moed voor volgende week.
Weer op zoek naar een Interim coach..