Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
....op loop ik op de zaken vooruit

Moderator: mods
Ja, nogal... Jij niet alleen trouwens. Iedereen is maar bezig met hotels in Stockholm en officieuze huldigingen en lijkt te vergeten dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden. Ik krijg daar een beetje een vervelend gevoel van. Tegen De Graafschap kon het ook niet meer fout, dachten we.Mano schreef:En ben wel klaar met die Guidetti, hoop dat ie nog een koekie krijgt van Pogba in de uitwedstrijd.
Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
+1Jöhnk schreef:Ja, nogal... Jij niet alleen trouwens. Iedereen is maar bezig met hotels in Stockholm en officieuze huldigingen en lijkt te vergeten dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden. Ik krijg daar een beetje een vervelend gevoel van. Tegen De Graafschap kon het ook niet meer fout, dachten we.Mano schreef:En ben wel klaar met die Guidetti, hoop dat ie nog een koekie krijgt van Pogba in de uitwedstrijd.
Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
Dat kun je zeggen, maar de selectie en de TS bestaat uiteindelijk uit mensen, en mensen zijn best gevoelig voor aandacht en complimenten. Dat was al zo toen de spelers van het Nederlands elftal in 2008 na twee wedstrijden dachten dat ze het EK hadden gewonnen, en dat is tegenwoordig met alle social media niet anders.Marillion schreef:Als supporters kunnen we gewoon speculeren over wat er zou kunnen gebeuren. Zolang de selectie en de technische staf maar niet blijft dagdromen.
Pogba pakte nog een domme gele kaart, volgende week geel zou hem een eventuele finale kosten!Mano schreef:En ben wel klaar met die Guidetti, hoop dat ie nog een koekie krijgt van Pogba in de uitwedstrijd.
Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
Ik vind beide potentiele tegenstanders niks. Celta is een ploeg die het ons heel lastig gaat maken. Dit keer zullen ze wel met hun eerste keus starten en die vervelende Guidetti kan wel voetballen natuurlijk. Man United zal op de bekende Mourinho-wijze een aantal bussen voor het doel parkeren en met counters eruit komen. Die heeft helemaal niks met de Europa League, maar winst betekent CL-plaatsing en dat laat ie niet lopen.Gaizka1985 schreef:Pogba pakte nog een domme gele kaart, volgende week geel zou hem een eventuele finale kosten!Mano schreef:En ben wel klaar met die Guidetti, hoop dat ie nog een koekie krijgt van Pogba in de uitwedstrijd.
Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
Ik was van beide elftallen trouwens niet onder de indruk.
Het is puur praktisch inderdaad, heeft niks te maken met 'jezelf helemaal rijk wanen'.Marillion schreef:Wat een onzin, hotels boeken is gewoon een praktisch iets. Als je het nu niet doet kun je straks alleen nog terecht tegen 500 euro per overnachting of meer. Als er uberhaupt nog plek is. Nu heb je een reservering en als het niet doorgaat dan zeg je 'm af.
Via flixbus.nl kan je voor 90 euro al in Stockholm zijn. Soms met overstap in Hamburg, soms met overstap in Berlijn. Dat je 24 tot 30 uur in de bus zit vertel ik er ook maar vast bij.Thijs schreef:Het is puur praktisch inderdaad, heeft niks te maken met 'jezelf helemaal rijk wanen'.Marillion schreef:Wat een onzin, hotels boeken is gewoon een praktisch iets. Als je het nu niet doet kun je straks alleen nog terecht tegen 500 euro per overnachting of meer. Als er uberhaupt nog plek is. Nu heb je een reservering en als het niet doorgaat dan zeg je 'm af.
Als je wacht tot de return zijn de vliegtickets niet meer te houden en betaal je 600+ EUR voor een ticket.
Nu kun je er nog voor 250 EUR komen, als je goed zoekt. En als je dan ook nog 50 EUR zet op Lyon dat met meer dan twee goals verschil wint van Ajax heb je het risico helemaal afgedekt, want dan vang je 275 EUR.
Dus zo zijn je kosten maximaal 300 euro, en 'win' je dus minimaal 200 euro als Ajax doorgaat.
En als het 5-2 wordt voor Lyon zit je (financieel) helemaal goed? Win je de weddenschap + profijt van het vroege boekenThijs schreef:Het is puur praktisch inderdaad, heeft niks te maken met 'jezelf helemaal rijk wanen'.Marillion schreef:Wat een onzin, hotels boeken is gewoon een praktisch iets. Als je het nu niet doet kun je straks alleen nog terecht tegen 500 euro per overnachting of meer. Als er uberhaupt nog plek is. Nu heb je een reservering en als het niet doorgaat dan zeg je 'm af.
Als je wacht tot de return zijn de vliegtickets niet meer te houden en betaal je 600+ EUR voor een ticket.
Nu kun je er nog voor 250 EUR komen, als je goed zoekt. En als je dan ook nog 50 EUR zet op Lyon dat met meer dan twee goals verschil wint van Ajax heb je het risico helemaal afgedekt, want dan vang je 275 EUR.
Dus zo zijn je kosten maximaal 300 euro, en 'win' je dus minimaal 200 euro als Ajax doorgaat.
Eens. EN het erge is dat de spelers daar volop aan meededen. Ze belijden met de mond wel dat het nog niet is gespeeld, maar hun acties laten wat anders zien.Jöhnk schreef:Ja, nogal... Jij niet alleen trouwens. Iedereen is maar bezig met hotels in Stockholm en officieuze huldigingen en lijkt te vergeten dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden. Ik krijg daar een beetje een vervelend gevoel van. Tegen De Graafschap kon het ook niet meer fout, dachten we.Mano schreef:En ben wel klaar met die Guidetti, hoop dat ie nog een koekie krijgt van Pogba in de uitwedstrijd.
Ajax - Manchester Utd.
mooi!!
Of gewoon de 4-1 vieren in een Europese halve finale?LucaS schreef:Naar het publiek zich vanaf het parkeerdek laten toejuichen en zingen en feest vieren alsof de beker al was gewonnen