De Graafschap -Ajax 07-08-2011
Moderator: mods
Re: De Graafschap -Ajax 07-08-2011
Ooijer, het slot op de deur. Nu kan het niet meer fout. 

- Ajaciedjuh
De laat instromers kunnen dus nog 1 week extra opbouwen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Arthur schreef:Ach, die letterlijke zin wordt al jaren op AT gepost, maar je ziet meestal dat Ajax tegen betere tegenstanders ook beter speelt.
Dat zal wel nodig zijn.

Bijna elke bal wordt uitgebreid aangenomen en op het gemakje uit stand doorgespeeld. De Graafschap mist de kwaliteit om er kort op te zitten.
@Wimpey: nee, ik ben geen fan. Ik vind Sulejmani een irritante speler. Hij denkt dat hij beter is dan hij is. Zijn overzicht vind ik maar matig.
Het stinkt aan alle kanten!
Trainingspartijtje in de 2e helft. Al met al een leuk weekend. Nu moet Twente nog effe wat laten liggen.
Chris mag wel eens gaan scoren, goeie bal van Anita.
- Ajaciedjuh
Eriksen is nog niet scherp aan het begin van het seizoen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik zie het verschil met vorig seizoen niet.Ajaciedjuh schreef:Eriksen is nog niet scherp aan het begin van het seizoen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Ajaciedjuh
Tikkie Takkie 

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo aug 07, 2011 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik het dus niet mee eens. Met z'n arbeidsethos is weinig mis en hij ziet het spel ook wel. Hij mist wél de exceptionele kwaliteiten die je bij iemand met zijn prijskaartje verwacht.joey schreef: @Wimpey: nee, ik ben geen fan. Ik vind Sulejmani een irritante speler. Hij denkt dat hij beter is dan hij is. Zijn overzicht vind ik maar matig.
Wat hebben ze bij De G. in de rust in de thee gedaan: Ritalin?

Serero, de lichtvoetige one-touch man wordt mijn nieuwe held! Let op, hij hoort binnen no-time bij de allerbeste Ajacieden van de selectie...
Jongens zowel jullie als Ajax, gefeliciteerd! Na 1 wedstrijd zijn we weer koploper. En niet meer weg geven dit seizoen. Tegen de tijd dat PSV begint te draaien staan we al een punt of 8 los ofzo. De titel gaat tussen FCT en Ajax, maar Ajax trekt net als vorige seizoen aan het langste eind. Hopen dat ze die klus sneller zullen klaren.

Jongens zowel jullie als Ajax, gefeliciteerd! Na 1 wedstrijd zijn we weer koploper. En niet meer weg geven dit seizoen. Tegen de tijd dat PSV begint te draaien staan we al een punt of 8 los ofzo. De titel gaat tussen FCT en Ajax, maar Ajax trekt net als vorige seizoen aan het langste eind. Hopen dat ze die klus sneller zullen klaren.

AFCA!
- Giacomo Puccini
Inderdaad, Eriksen is (nog steeds) een pussy voor de goal. Moet hij keihard aan gaan werken, anders is hij ongeschikt voor de top.Le T. schreef:Ik zie het verschil met vorig seizoen niet.Ajaciedjuh schreef:Eriksen is nog niet scherp aan het begin van het seizoen.
Ajax!
Ja.Ajaciedjuh schreef:Speelt Eriksen nu in de spits!?
Ik denk dat Janssen in de punt naar achteren wel kan, Wimpey. Tegen De Graafschap was het echter verre van ideaal, voornamelijk door de veldbezetting van De Graafschap (4-4-1-1, met El Hasnaoui op Janssen). Zowel Anita als De Jong zal aan aardig wat speelminuten komen, denk ik. Je moet ook kunnen variëren. De kracht van Ajax is dat het aan voetballen kan toekomen via Janssen en Eriksen (en Sigthórsson). Dus moet je zorgen dat je tegen iedere tegenstander die spelers optimaal benut.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Communicatie, gasten. Alderweireld had hard moeten schreeuwen naar Ooijer.
Hahaha wat een corner
Vd Gijp, kom er maar in.Ronald! schreef:Hahaha wat een corner
- Giacomo Puccini
Boerrigter zie ik zijn basisplek aan Ebicilio, mits hij fit blijft, niet meer kwijtraken. Wat is die gast snel zeg, met de bal aan de voet even snel of sneller dan zijn tegenstander. En nog een prima techniek, voorzet en schot ook, redelijk sterk. Aanwinst!
Ajax!
Blind is tergend slecht
Serero is aan de bal echt een verademing, alles in 1x.
Belangrijkste is dat Anita moet spelen.
- Ajaciedjuh
Anita 

- Ajaciedjuh
MOTM Sulejmani
Ja, wat valt dat op, zeg.Benji schreef:Serero is aan de bal echt een verademing, alles in 1x.

Kon de rest dat ook maar.
Het stinkt aan alle kanten!
Uiteindelijk een zeer gemakkelijke middag, Ajax herpakte zich gelukkig aardig in de 2e helft.
Die snelheid waarmee die laatste aanval werd opgezet. Wat prachtig zeg.
Hopelijk begrijpt Frank nu dat Anita gewoon moet spelen.
Hopelijk begrijpt Frank nu dat Anita gewoon moet spelen.
15 mei 2011.