Keep dreamingThijs schreef:Haha, je zal maar moeten winnen bij NEC om kampioen te worden en dan in de 93e minuut zo de 0-1 erin te keilen...Dan sta ik echt niet voor mezelf in, áls ik dan nog überhaupt wat puf heb om te bewegen.

Moderator: mods
Keep dreamingThijs schreef:Haha, je zal maar moeten winnen bij NEC om kampioen te worden en dan in de 93e minuut zo de 0-1 erin te keilen...Dan sta ik echt niet voor mezelf in, áls ik dan nog überhaupt wat puf heb om te bewegen.
Bert is geen fan, geloof ik. Die anti-de Jong-mantra kennen we inmiddels echter. Change of tune, Bert.Bertje schreef: Alsjeblieft niet De Jong.
Deze komt in m'n persoonlijke top-5 van slechtste Ajax-wedstrijden ooit. Waalwijk, Excelsior-thuis 2-2, ergens daartussen.joey schreef:Als Ajax dit nog een of twee keer flikt haal ik de kampioenswedstrijd niet.![]()
Ik ben een Suarez-fan. Geen blinde adoratie, maar fan ben ik wel. Maar ik kan de ogen niet sluiten voor z'n wanprestaties die al geruime tijd duren.Duke schreef:Ach, iedereen heeft zo z'n voorkeuren, wimpey.
Ondanks dat De Jong een slechte wedstrijd speelde, zette hij wel 2x een speler vrij voor de keeper: doorkoppen en Pantelic vrij voor de keeper (1ste helft). Steekpass op De Zeeuw (grote kans en uiteindelijk de rode kaart voor de keeper).wimpey schreef:Bert is geen fan, geloof ik. Die anti-de Jong-mantra kennen we inmiddels echter. Change of tune, Bert.Bertje schreef: Alsjeblieft niet De Jong.![]()
Deze komt in m'n persoonlijke top-5 van slechtste Ajax-wedstrijden ooit. Waalwijk, Excelsior-thuis 2-2, ergens daartussen.joey schreef:Als Ajax dit nog een of twee keer flikt haal ik de kampioenswedstrijd niet.![]()
Tilburg, Nijmegen en Almelo worden nog een zware klus op deze manier...
Ik heb trouwens onderhand medelijden met internationale scouts die door hun chefs op Suarez af worden gestuurd. Wat moet je als scout zijnde aan Fergie of Pep over die jongen vertellen?! Kan er geen hout van komt zo definitief en cru over...
Idd de kansen die Luis mist en egoisme straalt er de laatste wedstrijden weer van af.Alleen heeft die 1 groot plus punt hij heeft 1/3 van de doelpunten op zijn naam staan.Maar zelf reflectie heeft deze jongen ook weleens nodigwimpey schreef:Ik ben een Suarez-fan. Geen blinde adoratie, maar fan ben ik wel. Maar ik kan de ogen niet sluiten voor z'n wanprestaties die al geruime tijd duren.Duke schreef:Ach, iedereen heeft zo z'n voorkeuren, wimpey.
Hij kan niet doseren en mist voetbalintelligentie. Ik hoop trouwens dat ie nog jaren bij Ajax blijft, want voor ons is ie goud waard. Maar zou jij 'm als scout bij de europese top aanbevelen? Ik dus niet. Ik zou als scout Fergie of Pep niet aansporen om 25 miljoen voor die jongen op tafel te leggen.
Zo is het. Niet meer, niet minder.Ajaciedjuh schreef:Och, Suarez zit even in een minder periode.
Almelo wordt uberhaupt een zware klus.wimpey schreef:
We hoeven niet meer naar Almelo. Heracles komt naar ons toe. Niet dat thuiswedstrijden per definitie een makkie zijn, maar thuiswedstrijden zijn wel een heel ander verhaal. Ik maak me over elk willekeurig uitduel meer zorgen dan over Heracles-thuis, zoals ik me ook meer zorgen maakte over RKC-uit en ADO-uit dan over Groningen-thuis.Thom schreef:Almelo wordt uberhaupt een zware klus.wimpey schreef:
Dat is clubliefde.Ajax Rules schreef:Pfff...... zat gisteren bij een kerstbrunch bij de schoonfamilie. Continu mijn telefoon in de gaten houden .Op zich al genant als je voor het eerst op bezoek bent.
En toen om 2.20 eindelijk het sms-je gelezen op de wc dat Toby had gescoord. Wat een stress.
Ik ben het met je eens hoor, maar waarom vind jij zoiets nu opeens wel mazzel en bij Twente een kwaliteit?joey schreef:Dat is clubliefde.Ajax Rules schreef:Pfff...... zat gisteren bij een kerstbrunch bij de schoonfamilie. Continu mijn telefoon in de gaten houden .Op zich al genant als je voor het eerst op bezoek bent.
En toen om 2.20 eindelijk het sms-je gelezen op de wc dat Toby had gescoord. Wat een stress.![]()
![]()
Wat een mazzel hebben we gehad. Wat een onvoorstelbare mazzel. Ik ben er nog steeds niet helemaal van bijgekomen. Echt, dit was vragen om de genadeslag. PFFFFFFFFFFFF.
Nou, ik vind op zich wel dat één zo'n overwinning mazzel kan zijn (en waarschijnlijk ook ís), maar als het een ploeg tien of dertien keer lukt, dan is er meer aan de hand, moet er wel sprake zijn van een zekere kunde en kan er in elk geval niet alleen sprake zijn van mazzel. Wat dat betreft ben ik er dus meer van overtuigd dat Twente de kunst beheerst om te speculeren op één (late) goal dan dat ik daar bij Ajax van overtuigd ben.Jöhnk schreef:Ik ben het met je eens hoor, maar waarom vind jij zoiets nu opeens wel mazzel en bij Twente een kwaliteit?
Ik zat hier in het Hotel via AT de wedstrijd te volgen en maar F5 in te drukken totdat ik las dat Toby had gescoord en vervolgens het heel hotel bij elkaar heb geschreeuwd.joey schreef:Dat is clubliefde.Ajax Rules schreef:Pfff...... zat gisteren bij een kerstbrunch bij de schoonfamilie. Continu mijn telefoon in de gaten houden .Op zich al genant als je voor het eerst op bezoek bent.
En toen om 2.20 eindelijk het sms-je gelezen op de wc dat Toby had gescoord. Wat een stress.![]()
![]()
Wat een mazzel hebben we gehad. Wat een onvoorstelbare mazzel. Ik ben er nog steeds niet helemaal van bijgekomen. Echt, dit was vragen om de genadeslag. PFFFFFFFFFFFF.