Heerenveen - Ajax 13-02-2010

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Heerenveen - Ajax 13-02-2010

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 11:33 am

Daar gaat het mij niet om. Ik zeg niet dat het niet ooit iets zou kunnen worden. Ik heb geen glazen bol dus daar waag ik me niet aan. Maar op dit moment voetbalt Ajax doodgewoon slecht, Ajax lijkt in niets op Ajax. Het is hangen en wurgen en hopen dat de extra klasse van bijvoorbeeld Suarez zich uitbetaalt. Ajax wint nooit eens een wedstrijd dankzij soepel positiespel.

Dat kan allemaal, en je kunt zeggen: oké, het gaat heel erg lang duren voor Jol de boel aan de praat krijgt, je kunt zeggen dat hij de juiste man is en dat we dus geduld moeten hebben. Maar dan past ons bescheidenheid: we zijn niet in de positie om te zeiken op andere clubs, want Ajax kan zijn eigen pretenties niet waarmaken, dat mag toch wel gezegd? Als we al tevreden zijn met dit voetbal, dan zijn we wel erg diep gezonken.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella

Bericht door goodfella » zo feb 14, 2010 11:48 am

Ach Joey, het spel van Twente deed pas echt pijn aan mijn ogen. Maar had die ploeg volgens jouw vriendin een gelukkige 1-2 in Arnhem ingecalculeerd? Vast wel. En de jeugdopleiding functioneert ook al 100 jaar niet, toch? :smallgrin.gif:

Maar er mag inderdaad wel eens iets van positiespel op de mat worden gelegd. Dat je zo'n Heerenveen in de laatste 20 minuten op een 0-5 nederlaag trakteert.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 14, 2010 12:07 pm

Niemand zegt toch dat er door Ajax goed gevoetbald wordt? Het voetbal is ronduit matig. De organisatie is wel in orde, maar van positiespel is totaal geen sprake. Hooguit bij 2 aanvallen per wedstrijd zie je iets van een vloeiende combinatie, dat is veel te weinig. Maar ja, ik zie ook veel positieve dingen. En het gebrek aan goed positiespel ligt in mijn ogen veel meer aan de spelers dan aan de trainer. Voorgaande jaren was het tenslotte niet veel beter, en zoiets bouw je niet in een half jaar op, maar heeft met een lange termijn visie te maken die je niet kunt realiseren als je het juiste materiaal niet hebt. Wie Ajax vorig jaar heeft gezien weet dat de prioriteit lag bij eerherstel, winnaarsmentaliteit, weerbaarheid, je niet naief af laten slachten. Het is de verdienste van Jol dat dit voor elkaar isb gekregen en stap voor stap zal Ajax nu verder moeten bouwen aan beter voetbal. Je hebt daarvoor wel wat meer types in de ploeg nodig die op balbezit kunnen spelen en die creativiteit kunnen brengen. Jongens als Eriksen, Lodeiro en Suk lijken uit het juiste hout gesneden, maar het is niet realistisch om van Jol te verwachten dat hij die jongens op 17-18 jarige leeftijd allemaal tot dragende spelers maakt. En dat zal wel moeten voor goed positiespel. Op dit moment zijn De Zeeuw en Suarez de dragende spelers, een dienende speler en een momentenvoetballer. Op termijn zullen andere jongens iets aan Ajax toe moeten voegen wat er nu niet in zit. Van Aissati en Sulejmani hadden we meer verwacht, Jol denk ik ook. Aan de kansen heeft het niet gelegen, ze hebben simpelweg de belofte niet ingelost.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 12:19 pm

goodfella schreef:Ach Joey, het spel van Twente deed pas echt pijn aan mijn ogen.
Van Ajax verwacht ik meer dan van Twente. Maar dat zal wel aan mij liggen. :blush.gif:

Wat mij verontrust, is dat ik Jol nooit hoor over de kwaliteit van het spel. Hij heeft het bij voorkeur over uitcounteren, de ruimte benutten als Ajax voorstaat, enz. Als een trainer werkelijk waarde hecht aan goed positiespel, dan weet je dat wel na driekwart jaar. Dat blijkt vanzelf uit zijn analyses.

Jol hecht duidelijk waarde aan fysieke kracht, mentale weerbaarheid, enz. Hij is een trainer die juist op die eigenschappen doorselecteert. Het is allemaal nogal.... F-achtig. Tot op heden kan ik niets aan hem ontdekken dat erop wijst dat hij bij Ajax past.

Beloki

Bericht door Beloki » zo feb 14, 2010 12:23 pm

Iets anders: vorig seizoen hield Ajax met Oleguer in de basis al veel vaker de 0 dan zonder Oleguer. Nu doet Oleguer 4 wedstrijdjes mee en houden we al weer 3x op rij de 0.

In Voetbal International had men het hier ook al over. Het lijkt alsof Toby en Verthongen beter spelen met Oleguer naast zich. Ik zou een defensie als deze dan ook helemaal niet zo gek vinden:

Wiel- Oleguer- Toby- Vertonghen

Vertonghen is defensief ook nog eens een stuk sterker dan Urby en Anita.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

999

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 12:24 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Ach Joey, het spel van Twente deed pas echt pijn aan mijn ogen.
Van Ajax verwacht ik meer dan van Twente. Maar dat zal wel aan mij liggen. :blush.gif:

Wat mij verontrust, is dat ik Jol nooit hoor over de kwaliteit van het spel. Hij heeft het bij voorkeur over uitcounteren, de ruimte benutten als Ajax voorstaat, enz. Als een trainer werkelijk waarde hecht aan goed positiespel, dan weet je dat wel na driekwart jaar. Dat blijkt vanzelf uit zijn analyses.

Jol hecht duidelijk waarde aan fysieke kracht, mentale weerbaarheid, enz. Hij is een trainer die juist op die eigenschappen doorselecteert. Het is allemaal nogal.... F-achtig. Tot op heden kan ik niets aan hem ontdekken dat erop wijst dat hij bij Ajax past.
Eriksen, Suk, Urby, Lodeiro, Sulejmani, Aissati en fysieke kracht.Laat me niet lachen.Maar vertel, wie zou jij dan graaf in de defensie zien behalve Anita ?.Volgens mij heb je zelfs een pleidooi gehouden voor twee fysiek sterke verdedigers ( naderhand draaide je weer 180 graden om toen er twee fysiek sterke verdedigers stonden ).

En wat dat mentale weerbaarheid betreft, jij wilde zelfs een mental coach aanstellen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 12:55 pm

999 schreef:Eriksen, Suk, Urby, Lodeiro, Sulejmani, Aissati en fysieke kracht.Laat me niet lachen.
Daar staat er zelden meer dan twee tegelijk van opgesteld. Gisteren zelfs...eh...
Maar vertel, wie zou jij dan graaf in de defensie zien behalve Anita ?.Volgens mij heb je zelfs een pleidooi gehouden voor twee fysiek sterke verdedigers ( naderhand draaide je weer 180 graden om toen er twee fysiek sterke verdedigers stonden ).
Nee hoor. Het feit dat Ajax bijvoorbeeld Bogarde had lopen nam niet weg dat het TEAM van LVG technisch voetbal speelde en geen fysiek voetbal. Het gaat om het principe: wil je de duels aangaan of ontlopen?
En wat dat mentale weerbaarheid betreft, jij wilde zelfs een mental coach aanstellen ..
Voor spelers die gestresst zijn, ja. Wat dat betreft loopt het voetbal erg achter. In andere takken van sport is het heel normaal om een mental coach in te schakelen.
Dat wil niet zeggen dat daar de meeste winst te behalen is. Mijns inziens moet Ajax voor alles eens gaan VOETBALLEN. Elke dag trainen op positiespel, automatismen inslijpen, baltempo opvoeren, bal hard inspelen, enz. Kortom, de principes van het Ajax-voetbal. (Of van wat ooit Ajax-voetbal was.)

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 14, 2010 1:07 pm

Zelden zo'n slecht Ajax gezien. Prima dat we de 3 punten hebben, maar dit was echt van Jupiler League niveau. De Zeeuw was echt om te huilen zo slecht.

Het veld? Ach, bij Ajax was er niets van lijn te ontdekken. Geen creativiteit, geen passing en vooral weer veel dom gedraaf. Vechtvoetbal zonder enig gogme.

999

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 1:14 pm

joey schreef:Daar staat er zelden meer dan twee tegelijk van opgesteld. Gisteren zelfs...eh...
Ach, jij wilt jeugdtalent toch opstellen wat nog geen jeugdig talent is ?.Dit zei je nog niet zolang geleden b.v. over Eriksen ..
joey schreef:Mee eens. Doe rustig aan met die jongens.

Eriksen komt goed tot zijn recht als er veel ruimte is, maar tegen een compact spelende tegenstander heeft hij het moeilijk. Aan talent ontbreekt het hem niet, maar we moeten geen wonderen verwachten.
Maar nu natuurlijk weer niet, nu moet Jol dus niet rustig aan doen met die jongens.

Nee hoor. Het feit dat Ajax bijvoorbeeld Bogarde had lopen nam niet weg dat het TEAM van LVG technisch voetbal speelde en geen fysiek voetbal. Het gaat om het principe: wil je de duels aangaan of ontlopen?
Tis dat je het zegt.Maar dan is het nog niet waar natuurlijk.Een veel gehoorde uitspraak van van Gaal in die tijd was dat hij graad zou zien dat AJAX het fysieke van Engelse clubs zou hebben.Frank de Boer was fysiek aanwezig, Danny Blind, Rijkaard, Reziger ( leerde het buffelen toen ie verhuurt werd ), zelf de Nigariaanen konden er wat van.Fysiek is trouwens bijna niet te vermijden tegenwoordig, kijk maar eens bij vrije trappen, corners enz.Het is eengevecht, knappe vent als je dat kunt ontwijken.Zlatan, Drogba, Roony noem ze maar op, als deze spelers het " fysieke " niet hadden konden ze het wel schudden in het huidige voetbal.
Voor spelers die gestresst zijn, ja. Wat dat betreft loopt het voetbal erg achter. In andere takken van sport is het heel normaal om een mental coach in te schakelen.
Dat wil niet zeggen dat daar de meeste winst te behalen is. Mijns inziens moet Ajax voor alles eens gaan VOETBALLEN. Elke dag trainen op positiespel, automatismen inslijpen, baltempo opvoeren, bal hard inspelen, enz. Kortom, de principes van het Ajax-voetbal. (Of van wat ooit Ajax-voetbal was.)
O, voor spelers die gestrest zijn, dat weer een nieuwe ..
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 14, 2010 1:22 pm

D_skilled schreef:Eens met Joey. Ik begin te twijfelen aan de kwaliteiten van Jol. We zijn ongeveer driekwart seizoen onderweg en er is nog steeds geen lijn te ontdekken in het spel van Ajax. Ik zie de hand van de trainer niet. Je begint je af te vragen waar ze de hele week op trainen, want ik kan niet een specifiek aspect eruit pakken en zeggen dat het aantoonbaar beter is geworden. Het aantal goals voor en tegen daargelaten, maar puur kijkend naar het spel. Tweede seizoenshelft heb ik nog geen goede wedstrijd gezien. Jol lijkt mij te veel peoplemanager en te weinig trainer.
Ik zie wel een lijn, maar die lijn bevalt me voor geen ene meter. Het is van een creatieve armoede van heb ik jou daar. Ros de bal naar voren en vecht de duels uit en bij een voorsprong counter je de wedstrijd uit.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 1:23 pm

999 schreef:Ach, jij wilt jeugdtalent toch opstellen wat nog geen jeugdig talent is ?.Dit zei je nog niet zolang geleden b.v. over Eriksen ..
Nou en? :confused.gif:

Ik stel gewoon vast dat we creativiteit tekort komen. Jol heeft zeven spelers gehaald, maar blijkbaar is er niet een bij die op dit moment dat probleem kan oplossen. Ook Aissati en Sulejmani krijgt hij (om welke reden dan ook) niet aan het ballen, terwijl Lodeiro, die op stel en sprong gekocht moest worden, nog niet mag meedoen.
Tis dat je het zegt.Maar dan is het nog niet waar natuurlijk.Een veel gehoorde uitspraak van van Gaal in die tijd was dat hij graad zou zien dat AJAX het fysieke van Engelse clubs zou hebben.Frank de Boer was fysiek aanwezig, Danny Blind, Rijkaard, Reziger ( leerde het buffelen toen ie verhuurt werd ), zelf de Nigariaanen konden er wat van.
Daar ben ik het niet mee eens. Een speler als Frank de Boer was echt geen sloper. Danny Blind? Een klein ventje. Ook Reiziger was geen beul. Het Ajax van LVG speelde in de eerste plaats goed positiespel, waardoor de ruimtes klein werden als de tegenstander de bal had en het gemakkelijk was om de duels te winnen.
Fysiek is trouwens bijna niet te vermijden tegenwoordig, kijk maar eens bij vrije trappen, corners enz.Het is eengevecht, knappe vent als je dat kunt ontwijken.Zlatan, Drogba, Roony noem ze maar op, als deze spelers het " fysieke " niet hadden konden ze het wel schudden in het huidige voetbal.
Ach, zo zijn er ook voorbeelden van kleine mannetjes die...
Met slimheid, een hoog baltempo en een goed tactisch concept kun je een hoop ondervangen. De beste spelers zijn de spelers met de beste techniek, niet de Ulrich van Gobbels.
O, voor spelers die gestrest zijn, dat weer een nieuwe ..
Nee hoor.
Het voetbal van Ajax kost veel te veel kracht.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 14, 2010 1:33 pm

Die Lodeiro is met een hoop tamtam binnengehaald, waarom deed hij eigenlijk niet mee?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 14, 2010 1:33 pm

joey schreef:...terwijl Lodeiro, die op stel en sprong gekocht moest worden, nog niet mag meedoen.
Die jongen is pas heel recent van de andere kant van de wereld gekomen. Kan die jongen even de tijd krijgen om zich aan te passen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 1:45 pm

Natuurlijk, Bertje.

We zullen zien wanneer Jol het aandurft met Lodeiro. Misschien in een gemakkelijke thuiswedstrijd of zo.

999

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 1:48 pm

joey schreef:Nou en? :confused.gif:

Ik stel gewoon vast dat we creativiteit tekort komen. Jol heeft zeven spelers gehaald, maar blijkbaar is er niet een bij die op dit moment dat probleem kan oplossen. Ook Aissati en Sulejmani krijgt hij (om welke reden dan ook) niet aan het ballen, terwijl Lodeiro, die op stel en sprong gekocht moest worden, nog niet mag meedoen.
Nou en ?.Nou het wordt met de dag mooier met je.Ook als het talent zelfs in jouw ogen nog niet rijp is om opgesteld te worden moet Jol ze toch opstelllen.En als Aissati en Sulejmani zelfs IN JOUW OGEN TEKORT KOMEN VOOR DIT AJAX moet Jol ze toch aan het voetballen krijgen.En als EEN directe versterking voor het eerste niet METEEN wordt opgesteld dan gaat het ALWEER MIS volgens jou ?.Lol ..
Daar ben ik het niet mee eens. Een speler als Frank de Boer was echt geen sloper. Danny Blind? Een klein ventje. Ook Reiziger was geen beul. Het Ajax van LVG speelde in de eerste plaats goed positiespel, waardoor de ruimtes klein werden als de tegenstander de bal had en het gemakkelijk was om de duels te winnen.
Dan zou ik je aanraden om toch een een keertje de beelden na te kijken, want de Boer trok, duwde en ging de duels aan of dat het zijn leven was.En Danny Blind precies hetzelfde.En wat heeft klein met niet fysiek kunnen zijn te maken ?.Zelfs je grote vriend J.C. had meer fysiek dan menigeen dacht.Al was dat natuurlijk niet zijn beste kwaliteit.Maar dat is meer dan tig jaar geleden.LVG zei het nog dat het een gods geschenk was dat Rijkaard vanuit zo'n sterke fysike competitie naar AJAX wilde komen.En Overmars ook zo'n klein fysiek sterk kut ( goed bedoeld ) ventje.
Ach, zo zijn er ook voorbeelden van kleine mannetjes die...
Met slimheid, een hoog baltempo en een goed tactisch concept kun je een hoop ondervangen. De beste spelers zijn de spelers met de beste techniek, niet de Ulrich van Gobbels.
Komt ie weer aan met zijn van Gobbel.Dat heeft er weer geen ruk mee te maken.Zelfs Messi hangt aan de halters.Zelfs Sneijder en V.d. Vaart, kleine spelers, die je bij AJAX het verwijt gaf dat ze Fysiek niet mee zouden kunnen in het buitenland.
Nee hoor. Het voetbal van Ajax kost veel te veel kracht.
Tja, het kost niks meer kracht als bij al die andere topclubs in europa .. maar goed, jij begint over dat Jol alleen fysieke spelers wil opstellen/halen vervolgens noem ik wat namen van spelers die ie bij de selectie haalde, meedoen die het dus helemaal niet van het fysieke moeten hebben en vervolgens begin je weer ergens anders over ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 2:00 pm

999 schreef:Nou en ?.Nou het wordt met de dag mooier met je.Ook als het talent zelfs in jouw ogen nog niet rijp is om opgesteld te worden moet Jol ze toch opstelllen.En als Aissati en Sulejmani zelfs IN JOUW OGEN TEKORT KOMEN VOOR DIT AJAX moet Jol ze toch aan het voetballen krijgen.En als EEN directe versterking voor het eerste niet METEEN wordt opgesteld dan gaat het ALWEER MIS volgens jou ?.Lol ..
Lees nog eens wat ik zeg.
Jol is verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie. Hij heeft zeven spelers gehaald. Geen excuses dus.
Aissati of Lindgren, dat is een keuze. Jol kiest voor het dichttimmeren van het middenveld. Dat kan, maar mooi voetbal hoef je dan niet te verwachten.
Dan zou ik je aanraden om toch een een keertje de beelden na te kijken, want de Boer trok, duwde en ging de duels aan of dat het zijn leven was.En Danny Blind precies hetzelfde.
Grapjas. De Boer was een technische verdediger (alles op inzicht en techniek) en Danny Blind moest het al helemaal van zijn inzicht hebben, want hij was klein en licht.
En wat heeft klein met niet fysiek kunnen zijn te maken ?.Zelfs je grote vriend J.C. had meer fysiek dan menigeen dacht.Al was dat natuurlijk niet zijn beste kwaliteit.
Dat lijkt me ook niet, zeg. Cruijff was niet te raken dankzij zijn enorme versnellling. Hij was er een meester in om de duels te ontlopen. Typisch Ajax.
LVG zei het nog dat het een gods geschenk was dat Rijkaard vanuit zo'n sterke fysike competitie naar AJAX wilde komen.En Overmars ook zo'n klein fysiek sterk kut ( goed bedoeld ) ventje.
Rijkaard was wel sterk, ja. Maar hij was een uitzondering in dat team.
Komt ie weer aan met zijn van Gobbel.Dat heeft er weer geen ruk mee te maken.Zelfs Messi hangt aan de halters.Zelfs Sneijder en V.d. Vaart, kleine spelers, die je bij AJAX het verwijt gaf dat ze Fysiek niet mee zouden kunnen in het buitenland.
Zo zie je maar dat het uiteindelijk om technische vaardigheden gaat. VDV met name heeft natuurlijk wel bijgeleerd. In zijn Ajax-tijd liep hij met een pens rond en deed hij niet de moeite om fit te zijn.
Tja, het kost niks meer kracht als bij al die andere topclubs in europa .. maar goed, jij begint over dat Jol alleen fysieke spelers wil opstellen/halen vervolgens noem ik wat namen van spelers die ie bij de selectie haalde, meedoen die het dus helemaal niet van het fysieke moeten hebben en vervolgens begin je weer ergens anders over ..
Goh, het is toch wat. :excited.gif:

Jawel, hersenloos draven kost onnodig veel kracht.
Jol gaat uit van een fysiek sterk team dat rent en draaft en poetst en veegt. Daarbij zet hij twee, hooguit drie artiesten. Op zich niet zo bijzonder, dat doen wel meer teams. Het past alleen niet bij Ajax.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 14, 2010 2:02 pm

Een zekere functionele basistechniek is belangrijk, maar verder draait het in het moderne voetbal toch echt om snelheid, fysieke kracht, lengte en tactiek. Snelheid, kracht en lengte kun je wat mij betreft allemaal rekenen onder fysiek. In een gemiddeld topteam lopen een stuk of 8-9 mannen die fysiek uitermate sterk zijn, en maar een stuk of 2-3 technisch briljante spelers. Maar die minimaal twee briljante spelers heb je wel nodig om top te kunnen zijn. Ajax heeft alleen maar Suarez. Sulejmani en Aissati hadden eigenlijk nummer twee en drie moeten zijn, maar helaas. Hopelijk slagen Eriksen en Lodeiro wel.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo feb 14, 2010 2:05 pm

Niet mee eens, ik vind dat Ajax juist technisch en tactisch zwaar tekort komt. Fysiek valt het allemaal wel mee, zoals vorige week bleek tegen Twente.

999

Bericht door 999 » zo feb 14, 2010 2:07 pm

Ach zelfs in de tijd van Michels, die zijn spelers tot op het bot afpeigerde, was fysiek belangrijk.Misschien was dat wel juist de grote meerwaarde waardoor het technische overeind kon blijven.
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 14, 2010 2:12 pm

joey schreef:Niet mee eens, ik vind dat Ajax juist technisch en tactisch zwaar tekort komt. Fysiek valt het allemaal wel mee, zoals vorige week bleek tegen Twente.
Ik ben het hier mee eens, dus volgens mij ben je het dan ook met mij eens :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo feb 14, 2010 2:13 pm

Peter schreef:Zelden zo'n slecht Ajax gezien. Prima dat we de 3 punten hebben, maar dit was echt van Jupiler League niveau. De Zeeuw was echt om te huilen zo slecht.

Het veld? Ach, bij Ajax was er niets van lijn te ontdekken. Geen creativiteit, geen passing en vooral weer veel dom gedraaf. Vechtvoetbal zonder enig gogme.
Zie jij een oplossing dan? Het is altijd zeiken zeiken zeiken hier, maar met een oplossing komen, ho maar. Hoe zou jij dan spelen? Of wil je het weer met een nieuwe trainer gaan proberen....
15 mei 2011.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo feb 14, 2010 2:16 pm

Technisch en tactisch betere spelers?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 14, 2010 2:20 pm

Laudrup schreef: Zie jij een oplossing dan? Het is altijd zeiken zeiken zeiken hier, maar met een oplossing komen, ho maar. ....
haha... meen je dit nu serieus? we zitten hier gewoon op een forum een menig te geven over hetgeen we zien. Ik vind trouwens dat er hier vaakzat zinvolle suggesties worden gedaan waar Jol & co wat aan zouden kunnen hebben. :smallgrin.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 14, 2010 2:21 pm

Enganche schreef:Technisch en tactisch betere spelers?
Daar werkt Jol volgens mij wel aan, alleen met Aissati en Sulejmani kan hij geen wonderen verrichten (voorgaande trainers lukte het ook niet) en Eriksen, Jozefzoon en Lodeiro komen eraan, maar daar moeten we wel wat geduld mee hebben.

Wie dat niet kan opbrengen heeft het contact met de realiteit aardig verloren.
Ajax!

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo feb 14, 2010 2:28 pm

brigade zuid schreef:
Laudrup schreef: Zie jij een oplossing dan? Het is altijd zeiken zeiken zeiken hier, maar met een oplossing komen, ho maar. ....
haha... meen je dit nu serieus? we zitten hier gewoon op een forum een menig te geven over hetgeen we zien. Ik vind trouwens dat er hier vaakzat zinvolle suggesties worden gedaan waar Jol & co wat aan zouden kunnen hebben. :smallgrin.gif:
Prima mag je vinden. Ik vind dat sommigen hier echt alleen maar lopen te zeiken. Dat Ajax te wisselvallig is en niet goed speelt, dat klopt. Dat men dat aanhaalt is dan ook terecht. Maar wanneer er zaken wél goed gaan, dan hoor je ze opeens niet. Beetje jammer. Nee, meelijwekkend zelfs.
15 mei 2011.

Plaats reactie