FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 02-08-2009
Komt die Atouba er nog in??? ik zou hem graag eens aan het werk zien!
Ik wil niet de huilebalk uit hangen, maar die scheidsrechter doet er dan ook wel alles aan (om aan beide kanten) een goed doorlopend spel op te houden.
Wat dacht je van de aanname van Suarez bij 2 grote kansen? Mag ook gerust benoemd worden. Maar ja, de heilige Suarez. San Luis...joey schreef: Als Rommedahl een iets betere techniek had gehad, stond Ajax allang ruimer voor. Rommedahl slaagt er overtuigend in om veelbelovende situaties zo uit te spelen dat er niets uit voortkomt.
Volgens mij deed Suarez precies hetzelfde, namelijk door een beroerde techniek een zekere goal verpesten. Maar daar hoor ik je dan weer niet over.
I think I lost my fucking headache
Suarez is vandaag heel matig. Maar hij kan beter. Rommedahl niet.
Gut, Sulejmani. Was al vergeten dat hij meedeed.
O wacht, 2-0. Daarvoor was geen techniek nodig.
Gut, Sulejmani. Was al vergeten dat hij meedeed.
O wacht, 2-0. Daarvoor was geen techniek nodig.

Laatst gewijzigd door joey op zo aug 02, 2009 3:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Rommedahl... man van de wedstrijd!
Geweldige goal van prutser rommedahl
I think I lost my fucking headache
Dennis!!!!!!!!!!!!!! Bekroning voor prima wedstrijd.
Wat een actie van Suarez en doelpunt van Rommedahl.
Laatst gewijzigd door goodfella op zo aug 02, 2009 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
0-2. Rommedahl. Nice.
0-2 Rommedahl!!

Rommelpot MOM
- Ajaciedjuh

He, he ...... MOTM Rommedahl
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Waardeloos die Rommedahl.joey schreef:Suarez is vandaag heel matig. Maar hij kan beter. Rommedahl niet.
Suárez met de goede assist.
En nu galleryplay.
Hebben jullie ondanks dit ook niet het idee dat soms zowel de supporters, als de spelers op het veld even vergeten dat al een competitie wedstrijd is? Er wordt niet altijd hard doorgelopen of doorgejaagd bij bepaalde passes waarna je ze ziet denken oh shit, dit is al de competitie en geen voorbereidings wedstrijd.
Assist + goal. En bij vrijwel alle gevaarlijke akties betrokken. Netjes.Ajaciedjuh schreef:![]()
![]()
![]()
He, he ...... MOTM Rommedahl
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Speelt een goede wedstrijd, maar ben benieuwd of hij altijd zo kan spelen. Het is namelijk 9 van de 10 keer zwaar, zwaar onder de maat.wimpey schreef:Waardeloos die Rommedahl.joey schreef:Suarez is vandaag heel matig. Maar hij kan beter. Rommedahl niet.
Mooie assist, trouwens. Lekker begin van het seizoen zo, want Groningen kan werkelijk waar niets.
Inderdaad, het komt allemaal wat plichtmatig over. Met name van de kant van Groningen. Daarom is het ook zo vreemd dat het kaarten regent.Daniel_vT schreef:Hebben jullie ondanks dit ook niet het idee dat soms zowel de supporters, als de spelers op het veld even vergeten dat al een competitie wedstrijd is? Er wordt niet altijd hard doorgelopen of doorgejaagd bij bepaalde passes waarna je ze ziet denken oh shit, dit is al de competitie en geen voorbereidings wedstrijd.
Suarez toch maar weer met de assist, maar verder laat hij weinig zien.
Willem, voor mij staat als een paal boven water dat Rommedahl niet kan voetballen. Als hij 'uitblinkt' (zijn gedraaf nog íets oplevert) zegt dat genoeg over het niveau van de wedstrijd.
Laatst gewijzigd door joey op zo aug 02, 2009 3:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Handige speler om erbij te hebben. Als je wilt counteren, of zoals nu tegen 2 enorm statische CV's speelt.Peter schreef: Speelt een goede wedstrijd, maar ben benieuwd of hij altijd zo kan spelen. Het is namelijk 9 van de 10 keer zwaar, zwaar onder de maat.
Mooie assist, trouwens. Lekker begin van het seizoen zo, want Groningen kan werkelijk waar niets.[/quote]
Qua assists doet Luis het prima. Z'n omgang met kansen is als vanouds ver benedenmaats. Lekker om Grunn nu te treffen, die worden echt nog wel beter met wat aankopen.
Lekker niveau weer.Grunn fans schreef:Alle Joden zijn homo!!Ajax fans schreef:Alle Boeren zijn homo!!

Tsjah, waar ligt het aan he?Peter schreef:
Mooie assist, trouwens. Lekker begin van het seizoen zo, want Groningen kan werkelijk waar niets.
De eerste helft hielden beide teams elkaar in de greep op het middenveld. 2e helft is Ajax gewoon beter dan Groningen. Groningen krijgt zojuist haar eerste kans.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik denk dat het gewoon ligt aan de kwaliteit. Ik heb vooraf al gezegd dat ik het huidige Groningen heel matig vind. Zo'n Koç wordt opgehemeld, maar is heel erg matig (en vederlicht).
Ajax vind ik degelijk.
Ajax vind ik degelijk.
Voor mij is De Zeeuw de MotM. Die jongen speelt een gedegen pot in wat pas zijn eerste (!) wedstrijd voor Ajax is.
Voor de rest zou ik er weinig conclusies aan verbinden. Ajax is niet echt getest vanmiddag. Het spel is niet bepaald denderend. Maar goed, ik geloof ook niet dat Ajax is gekomen om iets te laten zien, Ajax wilde gewoon de punten. Ajax op zijn PSV's dus.

Voor de rest zou ik er weinig conclusies aan verbinden. Ajax is niet echt getest vanmiddag. Het spel is niet bepaald denderend. Maar goed, ik geloof ook niet dat Ajax is gekomen om iets te laten zien, Ajax wilde gewoon de punten. Ajax op zijn PSV's dus.
Laatst gewijzigd door joey op zo aug 02, 2009 3:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.