Sporting Portugal - AFC Ajax woe 15-09 21:00 CL
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Sporting Portugal - AFC Ajax woe 15-09 21:00 CL
Kan Dirk Kuijt niet vaste analist worden bij Ajax wedstrijden? Dat ze dit niet eerder bedacht hebben. Volgende keer wel graag John de Wolf als side-kick.
Ajax!
Leesbril zoek, maat?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()
Haha zeker niet afwezig. Moest voetballen. Daarna in de voetbalkantine gekeken. Maar al aangegeven dat hij vier goede spitsengoals heeft gemaakt maar ik blijf hem een beperkte spits vinden. Bij de vierde goal raakt hij de bal toch verkeerd?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()
We moeten Antony de hemel in prijzen. Die intikkers had KJH ook gemaakt.
IK GELOOF!!!!!!
-
Hahaha had je over het hoofd gezien gap.wimpey schreef:Leesbril zoek, maat?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()
-
Schuurs niet denk ikLionel schreef:Haha zeker niet afwezig. Moest voetballen. Daarna in de voetbalkantine gekeken. Maar al aangegeven dat hij vier goede spitsengoals heeft gemaakt maar ik blijf hem een beperkte spits vinden. Bij de vierde goal raakt hij de bal toch verkeerd?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()

Antony trekt z’n vorm bij de O.S. easy peasy door.
Als ie hopelijk fit blijft en op dit niveau zo blijft presteren, kon ie wel eens rap Loesoe zijn.

Als ie hopelijk fit blijft en op dit niveau zo blijft presteren, kon ie wel eens rap Loesoe zijn.
-
Maar wel voor tantoe doekoeswimpey schreef:Antony trekt z’n vorm bij de O.S. easy peasy door.![]()
De verdediging van Sporting was zo lek als een zeef. Haller stond steeds vogeltje vrij. Maar goed, wel leuk voor hem dat hij er 4 maakt.Lionel schreef:Haha zeker niet afwezig. Moest voetballen. Daarna in de voetbalkantine gekeken. Maar al aangegeven dat hij vier goede spitsengoals heeft gemaakt maar ik blijf hem een beperkte spits vinden. Bij de vierde goal raakt hij de bal toch verkeerd?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Giacomo Puccini
Dachten we begin vorig seizoen ook, dus even afwachten.
Ajax!
Dit dus. Zei het voor de wedstrijd al dat we moesten winnen want die lui misten vijf basisspelers waaronder twee centrale verdedigers.Trab schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:34 pmDe verdediging van Sporting was zo lek als een zeef. Haller stond steeds vogeltje vrij. Maar goed, wel leuk voor hem dat hij er 4 maakt.Lionel schreef:Haha zeker niet afwezig. Moest voetballen. Daarna in de voetbalkantine gekeken. Maar al aangegeven dat hij vier goede spitsengoals heeft gemaakt maar ik blijf hem een beperkte spits vinden. Bij de vierde goal raakt hij de bal toch verkeerd?Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑wo sep 15, 2021 10:08 pmIs het toeval dat Wimpey en Lionel afwezig zijn….?![]()
Haller mag vandaag en morgen alle credits krijgen. Laat hem dit doortrekken (dus de kansen afmaken) en je zult mij minder horen hoor. Prima zo. Maar ben benieuwd of dit zijn standaard niveau is of niet.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond overigens Timber de beste vanavond. Heeft misschien niet de uitstraling van De Ligt maar mijn god, wat een zekerheidje achterin.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ja, eens. Ik wil het feestje zeker niet bederven, maar Sporting miste vanavond wel een paar belangrijke spelers, waardoor kennelijk het gebruikelijke succesvolle spelsysteem niet op de mat gelegd kon worden. Die jongens schijnen echt veel beter te kunnen dan ze vanavond lieten zien. Achterin waren er bij hen ook veel blessures en dat was te zien. Desondanks profiteerde een lekker gretig en dynamisch Ajax prima van de ruimte die soms geboden werd of door Ajax zelf gecreeerd werd. Alle credits daarvoor. Genieten! Geweldige avond! Graag meer van zulke!

Over Haller: hij blijft ook voor mij een beperkte spits, die echter in de Koller-rol volgens mij prima zou kunnen renderen. Ook bij Ajax. Dus als stevig aanspeelpunt, bal vasthouden voor aansluitende spelers en afleggen en daarna de 16 opzoeken. Dat begint zo langzamerhand steeds meer vorm te krijgen. Een tijdje terug plaatste ik op AT een filmpje met alle acties van Haller bij Eintracht. Het verbaasde mij toen hoezeer hij daar met zelfvertrouwen speelde en zelfs daardoor met flair die spitsrol invulde. Prima assists, goede doelpunten, alles ook vaak met een verrassend stuk handelingssnelheid. Die spits met zoveel flair hadden we nog niet gezien bij Ajax. Bij Ajax bleef hij eigenlijk maar een dood vogeltje, die heel geforceerd alles veel te moeilijk wilde doen. Ondanks inmiddels een rijtje mooie statistieken was het zo nooit overtuigend. Ik vermoed dan ook dat Haller best wel een gevoelige jongen is ondanks zijn postuur. En gemakkelijk vastloopt/blokkeert in zijn frustraties. Hopelijk is deze avond voor hem ook mentaal een doorbraak naar de spits vol zelfvertrouwen die hij ooit bij Frankfurt was.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- Ajaciedjuh
Sporting Portugal - AFC Ajax woe 15-09 21:00 CL
https://twitter.com/carlorobben/status/ ... 20004?s=21
https://twitter.com/br_dadepressao/stat ... 40354?s=21
https://twitter.com/br_dadepressao/stat ... 40354?s=21
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Maar wel zonde dat hij één van de drie Ajax spelers was die dan een gele kaart pakte.
Want ik heb zo het gevoel dat dit niet zijn laatste kaart in deze CL campagne gaat zijn.
Verder nog een voordeel bij het nadeel dat Klaassen en Nico niet speelden. Enorm grote kans dat minimaal één van hen bij een uitwedstrijd tegen Portugezen in het boekje van deze scheids zou zijn beland. En zonder hen ging het ook niet heel slecht

Dat is op zich een hele discussie waard, maar hij is echt wel fantastisch bezig. Majestic, zoals onze vrienden aan de overkant van de kanaal dat zeggen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Monkey Tonk
Ajax in het rood-wit in een CL uitwedstrijd = thuiswedstrijd
Graag volgende week tegen Besiktas deze lijn doorzetten, en die tegenstander niet onderschatten.
Die Haller is wel Zen hoor. Antony wereldklasse.
Graag volgende week tegen Besiktas deze lijn doorzetten, en die tegenstander niet onderschatten.
Die Haller is wel Zen hoor. Antony wereldklasse.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Rise up this mornin'
Smile with the risin' sun
Dit is lekker wakker worden hoor!!
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... 1NAOpYzNxE

-
Haller is wel heel onderkoeld als ie scoort he; een soort Dolberg.
Ik vond gister grootste winst de gretigheid en motivatie van Ajax. We hebben toch soms het gevoel gehad de laatste weken dat ze er weinig zin in hadden en dat ze niet vooruit te branden zijn, maar als je zag hoe fel ze gisteren waren, hoe gemotiveerd dan doet je dat wel goed. 

“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Sorry maar pas in November beschikbaar en laat Steek het maar afmaken.. Maar iemand die zich zo opstelt en door eigen schuld/falen NEVER
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Eens met mattie, Ajax moet zich niet meer laten piepelen door zaakwaarnemers. Bijtekenen en anders uit de selectie verwijderen. Desnoods Gorter voor de leeuwen gooien, zoals dat ooit met Onana ook gebeurde en geweldig uitpakte.
Ajax!
-
Alleen als iedereen geblesseerd is; zeg maar Gorter, Steek, Pasveer zou je er in mijn ogen aan kunnen denken.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko
Jij bent gek.
Onana is onze beste keeper. In vorm is er geen betere. Kan mij die transferperikelen nou schelen.
Gisteren zag je hoe belangrijk de keeper was. Voor hetzelfde geld telt die 2-3 wel.
Onana is onze beste keeper. In vorm is er geen betere. Kan mij die transferperikelen nou schelen.
Gisteren zag je hoe belangrijk de keeper was. Voor hetzelfde geld telt die 2-3 wel.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Nog eens kijken en nog eens... die assists van Gravenbergh (3) en Antony (4)... kippenvel, hoor.Trab schreef: ↑do sep 16, 2021 5:08 amRise up this mornin'
Eens met Nihad over Onana: rationeel blijven denken, graag. Deal met Onana: geen Africa Cup, gewoon het seizoen afmaken bij Ajax. We betalen hem, waarom zouden we hem dan niet opstellen?