PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016
Moderator: mods
Re: PAOK Saloniki - Ajax 03-08-2016
Je mist toch echt zo'n verbindingsspeler als Van de Beek. Wat voegt Gudelj nu eigenlijk toe? Behalve dat hij er in een aantal situaties in gaat als een meisje.
Na 10 seconden leek het mooi te beginnen, zo'n verdediger van die Grieken die na een luchtduel met Dolberg meteen auw auw auw roept. Vervolgens zijn Veltman en Viergever lekker scherp, binnen 2,5 minuten al 3 maal volstrekt onnodig balverlies. Geheel onnodig krijg je dus die corner tegen.
Vervolgens heeft het helemaal niets te maken met de tactiek, met de opstelling of de ambiance. Gewoon puur door een enorm nonchalance en door totaal niet opletten laat men die corner op een lachwekkende manier binnen.
Tijd om er een paar te wisselen. Om te beginnen Sierd de Vos die de show weer volledig om zichzelf laat draaien door onder meer de sirene van een brandweerauto na te doen en een vooraf bedachte term als "Dijsselbloem voetbal" er te geforceerd uit te gooien.
Na 10 seconden leek het mooi te beginnen, zo'n verdediger van die Grieken die na een luchtduel met Dolberg meteen auw auw auw roept. Vervolgens zijn Veltman en Viergever lekker scherp, binnen 2,5 minuten al 3 maal volstrekt onnodig balverlies. Geheel onnodig krijg je dus die corner tegen.
Vervolgens heeft het helemaal niets te maken met de tactiek, met de opstelling of de ambiance. Gewoon puur door een enorm nonchalance en door totaal niet opletten laat men die corner op een lachwekkende manier binnen.
Tijd om er een paar te wisselen. Om te beginnen Sierd de Vos die de show weer volledig om zichzelf laat draaien door onder meer de sirene van een brandweerauto na te doen en een vooraf bedachte term als "Dijsselbloem voetbal" er te geforceerd uit te gooien.
en we gaan dus lekker op dezelfde voet verder....
hopelijk krijgen we nog een pingel
hopelijk krijgen we nog een pingel
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik ben terug van m'n restaurantje, maar zie aan de commentaren dat t niks gaat worden vandaag.
Zie je dit elftal al in de CL. ballen ...
Blij met de punten ...
-
Dijks met een slimme overtreding op een ongevaarlijke plek

Whitey on the moon.
Mooi hoe jullie de hoge bloeddruk pillen fabriek steunen .. 

Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 03, 2016 8:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Bosz, doe iets! We kunnen het nog halen, maar niet zo.
er staat NIEMAND in het veld die creativiteit heeft.
nadeel, op de bank ook niet...
maar vooral hand op de knip houden
nadeel, op de bank ook niet...
maar vooral hand op de knip houden

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
CL of Europa league.... niks te zoeken. Ik weet niet op welke wolk Overmars leeft, maar Europees niveau is lichtjaren weg.999 schreef:Zie je dit elftal al in de CL. ballen ...
Whitey on the moon.
WHAAAAT?
kijkt hij naar een andere wedstrijd?
Dolberg 0 ballen gehad, waarom zou AEG ze wel krijgen?
kijkt hij naar een andere wedstrijd?
Dolberg 0 ballen gehad, waarom zou AEG ze wel krijgen?
Nou he... Alles aan hem irriteert me. Wat mij betreft de belichaming van 4 jaar kut voetbal van de Boer...999 schreef:Die Veldman ... slaat ook nergens op ...
-
Klaassen heeft éen keer de bal geraakt, dat was de penalty. Voor de rest doet ie voor spek en bonen mee. Snapt niks van z'n rol.
Whitey on the moon.
De scheidsrechter (en lijnrechter die er met zijn neus bovenop staat) zijn wel heel erg slecht.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nou zijn we nog steeds belachelijk slecht, maar ze krijgen iig geen kansen meer
I think I lost my fucking headache
is die loting niet pas overmorgen?
Wij ook nietLucaS schreef:Nou zijn we nog steeds belachelijk slecht, maar ze krijgen iig geen kansen meer
Blij met de punten ...
-
Veltman, Westerman, Viergever en Dijks. Dat is je probleem.LucaS schreef:Nou zijn we nog steeds belachelijk slecht, maar ze krijgen iig geen kansen meer
Whitey on the moon.
ze weten dat ze er nog 1 moeten maken als ze door willen??
of gokken ze op penalty's
of gokken ze op penalty's
Stel nu dat het zo blijft. Dan krijgen we nog minimaal 30 minuten van dit prachtige kijkspel voorgeschoteld. Als dat niet iets is om naar uit te kijken dan weet ik het ook niet meer.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
We hebben nog geen 1 kans gecreëerd. 
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
vd Vaart had makkelijk mee gekund in dit tempo.
Al frikandellen etend zelfs...
(niet dat ik hem terug wil, maar om niveau aan te geven...)
Al frikandellen etend zelfs...
(niet dat ik hem terug wil, maar om niveau aan te geven...)