Feyenoord - Ajax 28-10-2012

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Feyenoord - Ajax 28-10-2012

Bericht door GangstaRiB » ma okt 29, 2012 8:40 pm

wimpey schreef:Vind de reacties hier wel érg negatief! De 2-2 was een wereldgoal, net als de goal van Eriksen. Een aantal technisch zeer gecompliceerde balbehandelingen aaneen, gevolgd door een fantastische afronding.

Je ziet dat Ajax iedere wedstrijd sterke fasen heeft, maar ook dat het verval binnen een wedstrijd vaak spontaan en groot is. Zodra een tegenstander het over een andere boeg gooit (fysiek), dan hebben we het lastig.

Ik vind trouwens wel dat er schot in zit. Schöne pakt het goed op, Eriksen is dichter bij het vijandelijke doel nadrukkelijker aanwezig dan op het middenveld. Van Rhijn blijft defensief een liability en Blind kwam gister voor rust defensief tekort tegen Verhoek. Wat Poulsen in Ajax-1 te zoeken heeft, is me onduidelijk. Echt, zo spelend kan ik het ook nog wel. Alibivoetbal. Sulejmani nooit meer in Ajax-1. Fout van FdB. Sana voerde tenminste nog zijn defensieve taken uit.

Verder is natuurlijk te hopen dat de vogelvrijverklaring van onze spelers weer beeindigd wordt. Vorig weekend mocht die Bruns van Heracles zowel Siem als Toby in het gezicht rammen. Gisteren mochten Immers en Clasie (3*) fysiek geweld gebruiken.

Vorig weekend boorde Blom ons 2 punten door de neus, gisteren had Ajax van de kakkies niet te vrezen totdat Nijhuis zich ermee ging bemoeien. Die 2e van Moisander vond ik wel okay (Leerdam kreeg voor precies hetzelfde geintje niets), die 1e was een lachertje. Been over de grond en speelt enkel de bal. Denk ook effe terug aan H'veen - Ajax, dat ging qua onafhankelijke refereeing ook al nergens over. Daar mag vanuit de club richting Zeist best iets van gezegd worden. Op duidelijke toon.
Wat een calimero-geneuzel. Als je de betere bent moet je zorgen dat je niet in hachelijke situaties terecht komt waarbij een scheidsrechter een 2de geel kan trekken.

Deze selectie ontbeert gewoon kwaliteit. Dat is een keuze geweest voor dit seizoen, hopelijk zien de beleidsmakers de gevolgen. Poulsen en Sana zijn puur verdriet. Het is natuurlijk ook pure armoede dat we niet eens een spits kunnen opstellen. Sta je dan met je begroting van 100 miljoen. Heb je 1 brekebeentje voor de spitspositie. Je mag het niet zeggen, want we moeten zogenaamd het grotere geheel zien, maar van het beleid klopt niet zoveel (als je voor het hoogste wil gaan).
Whitey on the moon.

Arthur

Bericht door Arthur » ma okt 29, 2012 9:27 pm

Inderdaad, GangstaRiB, dat mag je niet zeggen. Dus hou je mond!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di okt 30, 2012 12:34 am

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:Vind de reacties hier wel érg negatief! De 2-2 was een wereldgoal, net als de goal van Eriksen. Een aantal technisch zeer gecompliceerde balbehandelingen aaneen, gevolgd door een fantastische afronding.

Je ziet dat Ajax iedere wedstrijd sterke fasen heeft, maar ook dat het verval binnen een wedstrijd vaak spontaan en groot is. Zodra een tegenstander het over een andere boeg gooit (fysiek), dan hebben we het lastig.

Ik vind trouwens wel dat er schot in zit. Schöne pakt het goed op, Eriksen is dichter bij het vijandelijke doel nadrukkelijker aanwezig dan op het middenveld. Van Rhijn blijft defensief een liability en Blind kwam gister voor rust defensief tekort tegen Verhoek. Wat Poulsen in Ajax-1 te zoeken heeft, is me onduidelijk. Echt, zo spelend kan ik het ook nog wel. Alibivoetbal. Sulejmani nooit meer in Ajax-1. Fout van FdB. Sana voerde tenminste nog zijn defensieve taken uit.

Verder is natuurlijk te hopen dat de vogelvrijverklaring van onze spelers weer beeindigd wordt. Vorig weekend mocht die Bruns van Heracles zowel Siem als Toby in het gezicht rammen. Gisteren mochten Immers en Clasie (3*) fysiek geweld gebruiken.

Vorig weekend boorde Blom ons 2 punten door de neus, gisteren had Ajax van de kakkies niet te vrezen totdat Nijhuis zich ermee ging bemoeien. Die 2e van Moisander vond ik wel okay (Leerdam kreeg voor precies hetzelfde geintje niets), die 1e was een lachertje. Been over de grond en speelt enkel de bal. Denk ook effe terug aan H'veen - Ajax, dat ging qua onafhankelijke refereeing ook al nergens over. Daar mag vanuit de club richting Zeist best iets van gezegd worden. Op duidelijke toon.
Wat een calimero-geneuzel. Als je de betere bent moet je zorgen dat je niet in hachelijke situaties terecht komt waarbij een scheidsrechter een 2de geel kan trekken.

Deze selectie ontbeert gewoon kwaliteit. Dat is een keuze geweest voor dit seizoen, hopelijk zien de beleidsmakers de gevolgen. Poulsen en Sana zijn puur verdriet. Het is natuurlijk ook pure armoede dat we niet eens een spits kunnen opstellen. Sta je dan met je begroting van 100 miljoen. Heb je 1 brekebeentje voor de spitspositie. Je mag het niet zeggen, want we moeten zogenaamd het grotere geheel zien, maar van het beleid klopt niet zoveel (als je voor het hoogste wil gaan).

Gelul, we hebben wel een spits, eentje die ons de afgelopen twee seizoenen zo'n beetje naar de titel heeft geschoten. Dat is onze aanvoerder natuurlijk, alleen ziet De Boer hem liever op het middenveld. Dat is een bewuste keuze en daar valt ook wat voor te zeggen.

Nu ga je (en niet alleen jij) zeiken, maar afgelopen woensdag vond je het zeker te gek dat De Jong op het middenveld stond en Eriksen als (valse) spits. Er moet niet na elke wedstrijd een eenduidig conclusie worden getrokken hoor. En dat geldt voor beide kanten op.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di okt 30, 2012 8:37 am

Mr. Ajax schreef:[
Ik geef het hele seizoen al aan dat we een matige selectie hebben en dat we daar de prijs voor gaan betalen. En ga nou niet zeggen dat De Jong onze spits is. Dat is pas gelul.
Whitey on the moon.

999

Bericht door 999 » di okt 30, 2012 9:06 am

Mwah, we hebben het geluk gehad dat afgelopen twee seizoenen onze tegenstanders op het moment dat het moest het lieten afweten, zoals we nu het geluk hebben dat onze tegenstanders ook nu weer punten laten liggen.Kijk eens naar het geheel van dit elftal, kijk eens naar wat de Boer doet om er een basis neer te zetten.

We lachten andere clubs uit als ze spelers gingen halen met constructies zoals Poulsen en Babel, spelers die volgend seizoen weer weg zijn.We scholden Jol verrot toen hij Verhoeven er bij haalde, maar zwijgen nu bij Cillessen ( mag wat kosten ).We haalden toen ( en eerder ) onze schouders op als er spelers van het kaliber Sana en Schone werden gehaald maar vinden dat nu opeens normaalste zaak van de wereld.

We halen er een mentalcoach bij, maar die kan ook geen potten breken.Kortom we hebben een onevenwichtige selectie, met een trainer en TH die daar verantwoordelijk voor zijn, de trainer die gewoon ook nog steeds de verkeerde keuzes maakt ...

Maar kunnen we nog kampioen worden, tuurlijk, alleen weer met hulp van het aflaten weten van je tegenstanders, het door de hoeven zakken van je concurrenten.Maar zoals het er nu naar uitziet niet door een geolied team, een hecht geheel, maar weer met heel veel geluk.En is er van enige continuiteit kwa neerzetten elftal, kwa automatisme, en is het toe werken naar een selectie van AJAX ( jeugd, eigen ) spelers nog steeds ver te zoeken ...
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 9:09 am

De Jong zou onze spits moeten zijn, want in cruciale wedstrijden heeft hij bewezen dat hij daar de strijd voor ons kan winnen. Helaas hebben we een trainer, die ik over het grote plaatje genomen overigens hoog heb zitten die hem laat zwemmen / naar zijn positie laat zoeken. Helaas hield diezelfde trainer ook erg lang vast aan Anita als linksback en mogen Poulsen en Sulejmani blijven staan op momenten dat ze op geen enkele wijze een positieve inbreng hebben.

999

Bericht door 999 » di okt 30, 2012 9:10 am

Mwah, we hebben het geluk gehad dat afgelopen twee seizoenen onze tegenstanders op het moment dat het moest het lieten afweten, zoals we nu het geluk hebben dat onze tegenstanders ook nu weer punten laten liggen.Kijk eens naar het geheel van dit elftal, kijk eens naar wat de Boer doet om er een basis neer te zetten.

We lachten andere clubs uit als ze spelers gingen halen met constructies zoals Poulsen en Babel, spelers die volgend seizoen weer weg zijn.We scholden Jol verrot toen hij Verhoeven er bij haalde, maar zwijgen nu bij Cillessen ( mag wat kosten ).We haalden toen ( en eerder ) onze schouders op als er spelers van het kaliber Sana en Schone werden gehaald maar vinden dat nu opeens normaalste zaak van de wereld.

We halen er een mentalcoach bij, maar die kan ook geen potten breken.Kortom we hebben een onevenwichtige selectie, met een trainer en TH die daar verantwoordelijk voor zijn, de trainer die gewoon ook nog steeds de verkeerde keuzes maakt ...

Maar kunnen we nog kampioen worden, tuurlijk, alleen weer met hulp van het aflaten weten van je tegenstanders, het door de hoeven zakken van je concurrenten.Maar zoals het er nu naar uitziet niet door een geolied team, een hecht geheel, maar weer met heel veel geluk.En is er van enige continuiteit kwa neerzetten elftal, kwa automatisme, en is het toe werken naar een selectie van AJAX ( jeugd, eigen ) spelers nog steeds ver te zoeken ...
Blij met de punten ...

M..

Bericht door M.. » di okt 30, 2012 9:25 am

Ik vind het altijd zo makkelijk om te praten over geluk dat tegenstanders punten laten liggen. Er wordt toch niemand kampioen met 102 punten? Uiteindelijk wordt je altijd kampioen omdat de tegenstander meer punten laat liggen dan jij. Of dat nou ik oktober, maart of mei maakt hierin toch niet uit? Of heeft Ajax nu pech dat tegenstanders, ondanks slecht spel wel (misschien zelfs onterecht) punten pakt? Misschien houdt dat geluk ook (weer) op na de winter?

999

Bericht door 999 » di okt 30, 2012 9:38 am

Tja, bijna de gehele voetbalwereld, zelfs de betreffende clubs, waren het er over eens dat ONZE tegenstanders het lieten afwaten op het moment supreme, en niet eentje maar al die boven ons stonden.Tuurlijk, AJAX pakt zijn punten, een vereiste om in te halen.
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 9:54 am

Precies M de manier waarop PSV de 3 punten binnen heeft gehengeld tegen Willem II en PEC Zwolle is gewoon te bizar voor woorden. Tegen pak hem beet Heracles Almelo was ze dat niet gelukt.

Eigenlijk is 7 punten achterstand zo extreem nog niet, we hebben er weleens slechter voor gestaan. Helaas zie ik (qua mentaliteit) geen structurele verbetering. Na City thuis heb je gewoon weer onterecht de hoop dat die jongens nu wel de juiste mindset hebben. Helaas... gaan we het ooit leren? At the other hand? Stappen PSV en Twente eigenlijk niet net zo slap het veld in als dat wij doen?

@ 999: ik ben altijd tegenstander geweest van het aantrekken van Cillessen. Overigens denk ik dat als je nu kijkt hoe de hand al op de knip wordt gehouden bij een zoektocht naar een rechtsbuiten, een trainer ook niet meer de middelen gaat krijgen om miljoenen voor een (reserve) keeper uit te trekken.

Het publiek heeft toch echt wel invloed gehad, arbiters zien niet alles en beslissingen komen absoluut voor een deel tot stand wanneer er sprake is van heftig ageren + reageren van spelers op het veld of mensen op de tribune. Als Clasie zijn tokkie gedrag in de Arena had vertoond had hij al 3 of 4 akkefietjes vóór de rode kaart van Moisander kunnen gaan douchen.

Poulsen blijft een groot gevaar voor dit team, kijk eens hoe extreem dom hij balverlies lijdt waardoor Verhoek die 10000000% kans krijgt die een paar centimeter naast de paal rolt. Op dit soort weggeef flaters lijkt hij patent te hebben. Anita moet terug!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 30, 2012 10:00 am

Ik denk inderdaad dat we Anita het meeste missen. Hij vulde die positie heel anders in dan Poulsen nu doet. Veel meer druk zetten en alles vooruit inspelen. Met hem erbij zou het er een stuk beter uit zien.

Overigens vond ik het publiek in de Kuip (zoals gewoonlijk) erg meevallen hoor. Ik lees dan hier en daar weer berichten over een intimiderende sfeer maar dat is wat mij betreft gewoon flauwekul. Toen Ajax voor stond kon je zeer regelmatig de spelers horen op het veld en was het dus gewoon stil. Af en toe is er dan even wat opwinding maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat je daarvan als speler of scheidsrechter onder de indruk bent.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 10:06 am

Ik heb zondag tv gekeken, vorig seizoen zat ik in vak Z. Toen precies hetzelfde, vlak voor de aftrap en de eerste 10 minuten een flink opgefokt sfeertje. Dan komt Ajax op voorsprong, zien ze in de Kuip de bui al hangen en wordt het muisstil. Zo lastig is het niet om die Kuip in mineur te brengen, maar het valt me zo tegen dat Ajax telkens nalaat om de boel te killen. Nu had Ajax na rust naar 1-3 MOETEN uitlopen, vorig seizoen had 0-1 simpel tot 0-2 uitgebouwd kunnen en dus moeten worden. Eén simpele penalty tegen en onze jongens zijn direct de draad kwijt. De Ajax spelers zijn veels te lief voor de aartsrivaal. Ook toen we in seizoen 2006/2007 met 0-4 wonnen in de Kuip hebben we die gasten nog VEEEEEEL te veel gespaard.

Echt, ik wacht op de dag dat mijn 3 zoons in Ajax 1 spelen en without mercy hard en klinisch 0-20 op het scorebord zetten.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 30, 2012 10:11 am

En dat rondje van Guidetti was ook gewoon een aanfluiting want hij heeft het niet eens afgemaakt. Net over de middenlijn nam hij al de kortste weg naar de uitgang. Die verhalen over geweldige sfeer daar zijn gewoon een fabeltje. Altijd al geweest.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 10:14 am

Dat was inderdaad een erg genante vertoning. Nico Dijkshoorn verwoordde het gisterochtend erg scherp op de radio:

Het verschil tussen Ajax en feyenoord: bij feyenoord juichen ze met een heel stadion voor een reservespeler van Manchester City. Ajax wint van Manchester City en juicht dan.

ferry

Bericht door ferry » di okt 30, 2012 10:17 am

Marillion schreef:Overigens vond ik het publiek in de Kuip (zoals gewoonlijk) erg meevallen hoor. Ik lees dan hier en daar weer berichten over een intimiderende sfeer maar dat is wat mij betreft gewoon flauwekul. Toen Ajax voor stond kon je zeer regelmatig de spelers horen op het veld en was het dus gewoon stil. Af en toe is er dan even wat opwinding maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat je daarvan als speler of scheidsrechter onder de indruk bent.
Inderdaad. De cijfers wijzen ook uit dat het voor Ajax geen moer uitmaakt, die 'intimiterende' sfeer in de Kuip. Ajax heeft daar vaker van Feyenoord gewonnen dan andersom. (19x winst Ajax-18x feyenoord)

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 10:23 am

Het maakt wel wat uit Ferry, want de laatste jaren spelen we daar ontzettend vaak gelijk. In 2010 is er nog met 1-2 gewonnen, maar verder nemen we al 6 jaar lang telkens 2 of 3 punten te weinig mee. Ondertussen zijn nogal matige wedstrijden van Ajax in de Arena regelmatig met 2-0 of zelfs 5-1 gewonnen van fey.

Ajax mist jongens als Van der Vaart die absoluut schijt hebben aan de Kuip. Ik herinner me nog een jankende Demy de Zeeuw die na afloop klaagde dat het publiek zo vijandig was en letterlijk zei: "Ik heb met Go Ahead Eagles en AZ ook in de Kuip gespeeld en toen deden ze nooit zo agressief..." Pfffffffff :aai.gif:

999

Bericht door 999 » di okt 30, 2012 10:34 am

Nou, je zou toch een de teksten van de spelers van voor de wedstrijd eens moeten lezen.Het deed en doet ze niks dat publiek.
Blij met de punten ...

ferry

Bericht door ferry » di okt 30, 2012 10:34 am

Ze spelen ook gelijk tegen Heracles. Kwam dat door die schuimbekkende Heraclieden? :-)

Er wordt al sinds jaar en dag gesproken over die intimiderende sfeer in de kuip en als je naar de koele cijfers kijkt dan blijkt dus dat Ajax daar vaker van Feyenoord wint dan andersom het geval is. Je zou denken dat Ajax daar vaker verliest als ze zo onder de indruk zijn. Ik geloof niet dat ze nu zo onder de indruk waren. Het is meer gebrek aan kwaliteit dat ze de wedstrijd niet over de streep trekken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di okt 30, 2012 10:45 am

Idd voor de wedstrijd zijn die jongens altijd erg mans met hun teksten (Van der Wiel: "020 is de baas in 010") en vervolgens als een hoop stront spelen... Gezien het verschil tussen Ajax en Feyenoord (wij 3 sterren, zij eentje) vind ik 1 potje meer winnen dan verliezen een bedroevende balans. Heracles uit is geen vergelijking, in Almelo hebben we sinds hun promotie van 2005 tot en met 2011 elke wedstrijd gewonnen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di okt 30, 2012 10:55 am

Marillion schreef:En dat rondje van Guidetti was ook gewoon een aanfluiting want hij heeft het niet eens afgemaakt. Net over de middenlijn nam hij al de kortste weg naar de uitgang. Die verhalen over geweldige sfeer daar zijn gewoon een fabeltje. Altijd al geweest.
En Van Geel die een toespraak houdt op de middenstip over Guidetti..... Heeft verdorie een handvol wedstrijdjes voor die kakkerlakken gespeeld. Zoveel eer kreeg Kiprich niet eens.
Whitey on the moon.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 30, 2012 11:27 am

Straalt ook op hem af. Althans, dat zal hij wel hopen. Hij moet zichzelf natuurlijk wel een beetje in een positief daglicht zetten want anders valt het te veel op dat hij al weer een hele lading matige en zogenaamd goedkope spelers naar de kuip heeft gehaald. Hele nare man die Van Geel.
Nil volentibus arduum

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » di okt 30, 2012 11:42 am

Cruijff schreef: Gezien het verschil tussen Ajax en Feyenoord (wij 3 sterren, zij eentje) vind ik 1 potje meer winnen dan verliezen een bedroevende balans.
Dat is alleen in de Kuip he? In Amsterdam is de balans dik in het voordeel van Ajax.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Baseman

Bericht door Baseman » di okt 30, 2012 12:05 pm

Zelfs Van Hanegem maakt in zijn column melding van de stilte in de Kuip:
Een voetballend Feyenoord was te veel geweest voor Ajax, zeker weten

Op zaterdagavond ben ik naar Venlo gereden om de wedstrijd VVV-NAC te kunnen zien. Dat had ik beloofd aan Hai Berden, de voorzitter van VVV. Ik wilde eigenlijk een keer naar een wedstrijd van trainer John Karelse kijken. Maar die werd vorige week plotseling ontslagen.

De mensen bij NAC zullen daar hun redenen voor hebben gehad, maar die hebben ze in hun persconferentie nooit goed kunnen uitleggen. Wat een vertoning was dat zeg, die drie mannetjes achter een tafeltje. Maar NAC won zaterdag ineens wel met 1-4 van VVV.

Was dat dankzij het vertrek van de trainer? Nee, dankzij de ongelooflijk slappe instelling van VVV. Ik hoopte op een degradatiewedstrijd, die kunnen soms best leuk zijn. Maar het werd slappe hap.

Eigenlijk was dat een dag later ook zo. Ik zat in de Kuip bij Feyenoord - Ajax. Een groter verschil dan tussen die twee wedstrijden is eigenlijk niet mogelijk, onderkant en bovenkant van de Eredivisie, maar toch zag ik parallellen.

Te weinig duels om de bal, klassieke duels om de bal, zonder overtredingen het uiterste geven om die bal te krijgen, te houden of te passen. Dat gebrek zag ik zowel in Venlo als in Rotterdam. De Kuip was, vooral in de tweede helft, hele periodes muisstil.

Dat is eigenaardig bij zo'n wedstrijd. Er gebeurde van alles op het veld, allerlei leuke dingen en misverstanden, maar er was weinig strijd op niveau. De Kuip werd er stil van, het publiek raakte teleurgesteld. Ajax was naar mijn idee met de verkeerde houding naar Rotterdam gekomen. Ze hadden hun gevoel uit de wedstrijd tegen Manchester City mee moeten nemen.

Daar was niets van over. Ik zag een angstig Ajax, vooral bezig met de bal op de eigen helft. Feyenoord begon aardig. Ik genoot van Boëtius, een konijn uit de hoge hoed van Ronald Koeman. Het lijkt wel of Koeman het er om doet.

De mensen verwachten zulke dingen van hem en dus komt hij ermee in zo'n grote wedstrijd. Grappig is dat. Het debuut van die jongen pakte goed uit en ik hoop dat hij nog heel lang zichzelf blijft. Onbezonnen, onbevangen, heerlijk om naar te kijken en dan nog scoren ook. Dat vergeet hij nooit meer en ik ook niet.

Voor het overige was het matig waar ik naar zat te kijken. Ik vond de wedstrijd in evenwicht toen Feyenoord voetballend Ajax probeerde te bestrijden. Dat gebeurde voor rust vooral. Na rust kwam er verkeerde agressie in de ploeg en daar bereik je tegen Ajax niks mee.

Met name Immers en helaas ook Clasie leken gefrustreerd. Uit een rare overtreding van Immers ontstond de 1-2 voor Ajax, daar was niets op af te dingen. Feyenoord had gewoon moeten blijven voetballen, daarin waren ze zeker niet de mindere van Ajax.

In het slot deed het me goed dat Pellè het verschil maakte. Hij is toch in alle opzichten een professional, ingehuurd om het verschil te maken en hij doet het nog ook. Zijn goal was formidabel en even daarna had hij pech met zijn kopbal. Verder dan 2-2 kwamen ze niet, Ajax en Feyenoord.

Voor Ajax zal het als winst voelen, ze hadden immers een zware wedstrijd tegen City in de benen. Ik gun ze dat puntje best, ze hebben het Nederlandse voetbal een grote dienst bewezen in de Champions League.

Voor Feyenoord vind ik het punt te weinig. Ze hebben niet voldoende geloofd in hun eigen mogelijkheden. Jammer is dat. Een voetballend Feyenoord was te veel geweest voor Ajax, zeker weten.

www.ad.nl

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 30, 2012 12:29 pm

Het is ook echt een fabeltje. Altijd al geweest. Zodra ze achter staan kun je daar gewoon een speld horen vallen. Net zoals in de meeste andere stadions in Nederland. Dat publiek is echt niets bijzonders.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di okt 30, 2012 1:29 pm

wimpey schreef: Ik vind trouwens wel dat er schot in zit.
Toe dan toch. We hebben 10 Wedstrijden gespeeld en er zegge en schrijven 4 gewonnen. Tegen City was het allemaal leuk en aardig maar waarom kan dat tegen Heracles dan niet.

Plaats reactie