Twee doelpunten... Hoeveel kansen zijn daarvoor nodig?joey schreef:Eén lichtpuntje: het kan nog. Twee doelpunten maken tegen deze ploeg is niet onmogelijk. We hebben geluk dat PAOK het niet allang afgemaakt heeft.
PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Moderator: mods
- Monkey Tonk
Re: PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
-
- AT Toto winner 10/11
Ik snapte de mensen hier ook niet die dachten dat Ajax dit wel recht zou gaan trekken. Hoe lang volg je Ajax als je dat denkt? Dit is jaarlijkse prik. En daar ga ik me dus niet meer over opwinden.joey schreef:Ik niet. Ik voel berusting. Het gaat precies hetzelfde als de vorige keren. Toen stelde de tegenstander zogenaamd ook niets voor. Wat zou het zijn? De stress?MVH schreef:Dat jullie nog zo rustig zijn. Ik kook van woede.
Maar die De Jong doet dus echt mee? Heeft hij uberhaupt één bal gehad? Hier bedel ik niets sarcastisch mee, ik heb hem écht niet gezien. Terwijl we toch wel in de aanval zijn geweest. Hoe kan dat, joh?
- Ajaciedjuh
Dan doen we het nu maar andersom. In Amsterdam hadden wij met 3-0 voor moeten staan in de rust en wint PAOK uiteindelijk onverdiend. Dat gaan wij dan ook maar doen. Ik zou alleen niet weten wie hem moet maken. Alleen Suarez heeft een reuze kans gehad. De rest hebben we lekker in de fuik gelopen.joey schreef:Eén lichtpuntje: het kan nog. Twee doelpunten maken tegen deze ploeg is niet onmogelijk. We hebben geluk dat PAOK het niet allang afgemaakt heeft.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En bij afvallende ballen is 'ie ook al niet te zien.
Zou leuk zijn als ze eens wat kansen zouden creeeren... al die lange ballen voor de pot, dat schiet niet echt op!
Emanuelson is de verpersoonlijking van jarenlang 'helemaal niets in Amsterdam'. Opzouten ermee.
En kan die gladde natte hoerennicht van een Van Gelder ook eens met z'n glimmende ROTkop van tv! Hij hoeft niet eens te sterven, als hij maar UIT BEELD gaat. Kutzooi.
Ik hoop maar voor Thijs dat z'n vriendinnetje al vlug wat in z'n mond gestopt heeft, want anders wordt het nooit meer wat met die relatie.
Ik hoop maar voor Thijs dat z'n vriendinnetje al vlug wat in z'n mond gestopt heeft, want anders wordt het nooit meer wat met die relatie.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Maar ja, wie wil hem hebben?D_skilled schreef:Emanuelson is de verpersoonlijking van jarenlang 'helemaal niets in Amsterdam'. Opzouten ermee.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Gratis op te halen, met nog een hele zooi anderen.Duke schreef:Maar ja, wie wil hem hebben?D_skilled schreef:Emanuelson is de verpersoonlijking van jarenlang 'helemaal niets in Amsterdam'. Opzouten ermee.
Op de bank heb je ook niemand die een wedstrijd een beetje open kan breken. In de breedte zijn we echt niks waard.
Ik zou De Jong (waar de fuck is hij?!) toch maar in de spits zetten om als aanspeelpunt te fungeren, want die missen we. Kunnen Suarez, Urby, en Sulejmani een beetje rond hem heen zwerven en komen.
Ik zou De Jong (waar de fuck is hij?!) toch maar in de spits zetten om als aanspeelpunt te fungeren, want die missen we. Kunnen Suarez, Urby, en Sulejmani een beetje rond hem heen zwerven en komen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, want als die grens een doelpunt geeft mag je niks zeggen...volgens Jack.
De Jong speelt verstoppertje. Ergerlijk.
-
- AT Toto winner 10/11
Die speler in een Ajax-shirt met halflang donkerblond haar is De Jong?
1-1!!!!
SUAREZ!
SUAREZ!
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat een kanjer!!!!!!!!!
- martijn401
Snelle goal dat hadden we nodig 

-
- AT Toto winner 10/11
LUIS!!!
Laatst gewijzigd door Scherrer op wo aug 04, 2010 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Je zag het. Zelfs de spelers van PAOK waren verrast door zijn aanwezigheid.Scherrer schreef:Die speler in een Ajax-shirt met halflang donkerblond haar is De Jong?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Speciaal @ Scherrer: Wat een vreselijk mooi doelpunt. Zo wil ik ze vaker zien!! 

Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
nu begint mn hartje het toch moeilijk te krijgen!
2-1!!! de jONG!!!