ADO Den Haag - Ajax 04-04-2010
Moderator: mods
Re: ADO Den Haag - Ajax 04-04-2010
Nou werd hij wel gewoon geslagen, toch?
I think I lost my fucking headache
Maar hij had ook gewoon die enorme kans vlak voor de rode kaart erin kunnen rammen.GangstaRiB schreef:Gelukkig speelt ie bij Ajax. Een echte winnaar. Gaat over lijken. Heerlijk zo'n voetballer.Jöhnk schreef:En Isaksson. De Zeeuw en keepers... Hij kijkt zo onschuldig he.joey schreef: Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.
Op de Twente manier. Ook wel eens lekker. 

Alsjeblieft niet De Jong. Stap nummer één moet sowieso zijn om zo snel mogelijk die kip zonder kop van het middenveld te trappen. Die loopt in het centrum zo ongeloof in de weg. Is geen fatsoenlijk voetbal te spelen met hem in het centrum. Zet Anita maar op het middenveld met De Zeeuw en Eriksen. Urby linksback.De Dominee schreef:Een optie. Gabri kan ook. De Jong kan controlerender spelen, Eriksen of Lodeiro erbij op 10. Lodeiro zelf is ook een optie tegen VVV thuis lijkt me.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik roep al sinds jaar en dag dat Siem in de weg loopt op 10. Hij scoort echter de laatste tijd belangrijke goals en is gevaarlijk met de kop.
Een rol als Demy staat hem wel, denk ik. Loopt ie ook niet zo in de weg de hele tijd.
Een rol als Demy staat hem wel, denk ik. Loopt ie ook niet zo in de weg de hele tijd.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh
Idd, Anita is de beste optie.Bertje schreef:Alsjeblieft niet De Jong. Stap nummer één moet sowieso zijn om zo snel mogelijk die kip zonder kop van het middenveld te trappen. Die loopt in het centrum zo ongeloof in de weg. Is geen fatsoenlijk voetbal te spelen met hem in het centrum. Zet Anita maar op het middenveld met De Zeeuw en Eriksen. Urby linksback.De Dominee schreef:Een optie. Gabri kan ook. De Jong kan controlerender spelen, Eriksen of Lodeiro erbij op 10. Lodeiro zelf is ook een optie tegen VVV thuis lijkt me.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Monkey Tonk
GangstaRiB schreef:Gelukkig speelt ie bij Ajax. Een echte winnaar. Gaat over lijken. Heerlijk zo'n voetballer.Jöhnk schreef:En Isaksson. De Zeeuw en keepers... Hij kijkt zo onschuldig he.joey schreef: Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.
Eerst liep Suarez op de keeper door. Dus die eraf. En dan herhaalt de Zeeuw het een paar minuten later op de reservekeeper. Niet zo gek dat die kwaad werd.
Ben blij dat Feyenooit en AZ onderling strijden om de 4de plek dan heeft Twente er last van
Suarez liep niet op de keeper door, Suarez speelt een vrije bal waar de keeper zich voor gooit
- Monkey Tonk
Het leek me op het randje. Er was een tijd dat spelers dan over een keeper heensprongen. Ik zie zo Cruijff nog in vogelvlucht.LucaS schreef:Suarez liep niet op de keeper door, Suarez speelt een vrije bal waar de keeper zich voor gooit
Maar Suarez krijgt bij mij niet het voordeel van de twijfel. Sinds ik hem expres een bal heb zien missen om op een speler in te schoppen. Ik hou niet van die geniepige trucjes. Gisteren dat Scholes hetzelfde bij United. Het ziet er allemaal heel onschuldig uit.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo apr 04, 2010 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Suarez had nog een kans de bal te bereiken. Dat bleek ook wel, want hij was eerder bij de bal dan de keeper. Swinkels beukt zelf tegen Suarez aan en blesseert zichzelf. Boe-hoe.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik ben daar wel verbaasd over. Het leek mij eerder een penalty dan dat Suarez ook maar iets deed dat niet in de haak was.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind het zo'n irritante lul he.. het is dat ie bij ons speelt.Jöhnk schreef:En Isaksson. De Zeeuw en keepers... Hij kijkt zo onschuldig he.joey schreef: Denk maar aan hoe hij ooit Stekelenburg in elkaar trapte. Een geniepig ventje, die Demy.
- Monkey Tonk
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar als je vlak daarna de Zeeuw ook op de keeper ziet ingaan dan krijg ik de indruk dat die jongens er geen bezwaar tegen hebben om een keeper in puin te trappen. Zolang het er maar niet 'expres' uitziet. Ik had die keeper rood gegeven, maar de Zeeuw ook.\Bertje schreef:Suarez had nog een kans de bal te bereiken. Dat bleek ook wel, want hij was eerder bij de bal dan de keeper. Swinkels beukt zelf tegen Suarez aan en blesseert zichzelf. Boe-hoe.
In de situatie met Suarez ziet hij de keeper ook wel, hoor. Dus zoals hij erin gaat is het eerst de bal en dan de keeper.
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op zo apr 04, 2010 2:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Dit zijn evenzogoed wel geweldige potten voetbal, hoor... Alles erop en eraan. Echt genieten.
(... als het goed afloopt).
K.
K.
Still alive...
Precies.LucaS schreef:Ik ben daar wel verbaasd over. Het leek mij eerder een penalty dan dat Suarez ook maar iets deed dat niet in de haak was.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ja, ADO kan er weinig van maar deed er alles aan. Zoveel inzet zie je zelden in de eredivisie.Kowalczyk schreef:Dit zijn evenzogoed wel geweldige potten voetbal, hoor... Alles erop en eraan. Echt genieten.
K.
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Wegereef was weer zijn slappe, besluiteloze, warrige en schipperende zelf. Wat een slechte scheidsrechter is dat.LucaS schreef:Ik ben daar wel verbaasd over. Het leek mij eerder een penalty dan dat Suarez ook maar iets deed dat niet in de haak was.
Lullig voor Zwinkels dat het zo'n pijn deed, maar het was wel gewoon een strafschop. Bosschaart had er af gemoeten met rood voor het bij de strot grijpen van De Zeeuw (die zelf geel had mogen krijgen wegens theater).
Ook zo mooi: Enoh stapt uit, gaat voor de bal en neemt daarbij vol de man mee. Ik dacht: oef, daar krijgt 'ie geel voor. Wat krijgt 'ie? De vrije trap mee - en geel voor die Hagenees. Absolute waanzin. Later kreeg Enoh wél geel voor iets veel minder ernstigs (wel terecht geel, op zichzelf).
Die vermeende elleboog van Pantelic: volgens mij deed 'ie niks en was het niet opzettelijk. Maar als je het een elleboog vindt, moet je hem eraf sturen. Geel slaat echt helemaal nergens op in zulke gevallen.
Bosschaart hetzelfde: hij pakte De Zeeuw bij de keel. Als je dat ziet, is het rood. Maar Wegereef zag het... en gaf geel.
Ik vond ook dat Wegereef Den Haag belachelijk veel tijd gaf voor die keeperswissel. Toen Van den Bergh eindelijk onder die lat stond, waren we een lunchpauze verder. En Wegereef stond daar maar. Hartstikke mooi dat 'ie zeven minuten bijtrekt (dat zie je zelden), maar hij deed veel te weinig om het tempo in de wedstrijd te houden.
Nee, ik vond het niks, die Wegereef. Maar dat is vrijwel altijd zo: hij is voor mij hét ultieme voorbeeld van het Nederlandse, nivellerende 'polderfluiten'. Beetje gedogen, beetje praten, beetje plussen en minnen, belendende percelen nathouden, want hoe minder kaarten je geeft, hoe beter je 'de wedstrijd in de hand had' (typische Nederlandse consensus-misvatting).
K.
Still alive...
Die reactie van VdBergh in het interview 

Gelukkig hebben we deze gehad.Jesse schreef:Voor deze wedstrijd - van de resterende wedstrijden - ben ik het meeste bang.

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Als Ajax zo speelt, is elke wedstrijd moeilijk.
Klopt, maar Ajax lijkt aanzienlijk minder moeite te hebben met thuiswedstrijden. Daarnaast denk ik dat Willem 2 wat minder fel zal zijn dan Ado, iets waar Ajax ook moeite mee blijkt te hebben.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Precies, dan alleen nog NEC uit. De kampioenswedstrijd! 

Als Ajax dit nog een of twee keer flikt haal ik de kampioenswedstrijd niet.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, je zal maar moeten winnen bij NEC om kampioen te worden en dan in de 93e minuut zo de 0-1 erin te keilen...Dan sta ik echt niet voor mezelf in, áls ik dan nog überhaupt wat puf heb om te bewegen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!