Voorbereiding seizoen 2009 - 2010
Moderator: mods
Re: Voorbereiding seizoen 2009 - 2010
Jep toch dat tegendoelpunt... foutje van Alderweireld. mooi afgemaakt door Vilakazi!
-
Lekker verdedigd Toby................... NOT.
Whitey on the moon.
- Daily Blind
3-1 timingfout Toby
Da's maar goed ook... al die tegendoelpunten. Ziet Jol dat er echt wat moet gebeuren in die verdediging.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Penanty Cape Toen.
Lichte overtreding let it Sno
En het is 3-2.
Lichte overtreding let it Sno
En het is 3-2.
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op za jul 04, 2009 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Whitey on the moon.
Sno... onbehouwen boer... pfft net vennegoor soms! Pingel voor Cape Town dus...
3-2
3-2
- Daily Blind
erg zwaar bestraft..
-
Wielaert staat achterin en we krijgen er gelijk 2 tegen. 

Whitey on the moon.
-
Jol is best kritisch. Hij maakt toch wel duidelijk dat hij zeer ontevreden is dat er 2 goals in de tweede helft vallen. Sneer richting dat team dus.
Whitey on the moon.
Als je alleen op basis van vandaag zou oordelen is van de tweede groep eigenlijk alleen Siem de Jong zeker, met als eventuele achtervang/aanvulling Alderweirelt (hoewel hij niet scherp was) en Bodul. Bij de beoordeling zal de jeugd het voordeel van de twijfel krijgen.
Dus Luque, Ogararu, Rommedahl, Silva, Bakircioglu, Sno kunnen direct gaan pakken.
Dus Luque, Ogararu, Rommedahl, Silva, Bakircioglu, Sno kunnen direct gaan pakken.
Hoe speelde Bodul?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Onopvallend, niet bijzonder.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Tja, oefenwedstrijdje, waarin dat Cape Town de eerste helft geen kans heeft gehad.Tweede helft weer die fouten, waarbij het me opvalt dat de speler die gehaald is om de achterhoede te regelen, te sturen blijkbaar niet weet wat dat betekend ..
Blij met de punten ...
Verdedigend is het al jaren kut ,dus die 2 tegendoelpunten verbazen me niks
- Ajaciedjuh
Het volgende kan ik opmaken uit de uitspraken van Jol:
'We hebben maar 1 buitenspeler in onze selectie (Zeegelaar)'.
Dit betekent exit voor Rommedahl, Kennedy, Luque (al is ook een bericht in de media gekomen, dat Jol hem eerst zelf wil beoordelen) en Martina.
'Aanvoerder heeft hij gekozen. Wil er nog met de speler over hebben'
Opvallende uitspraak, omdat Jol eerst aangaf dat er geen leiders in de selectie zitten. Wel staat vandaag in de krant dat hij nog 2 spelers met ervaring wil aantrekken. Of hij 1 van deze spelers bedoelt (dan moeten ze daar dus ver mee zijn) of toch iemand in de huidige selectie.
Het zou mij niet verbazen als de 3e keeper de aanvoerder wordt: Van de Sar (en meteen de aanvoerder). Hier is misschien wel de wens de vader van de gedachte.
Verder is wel interessant welke posities wel ongeveer vast staan:
------------------- Keeper
-- VD Wiel ----- RCV ---- Vertonghen ----- LB
--- RM --------------- MM ----------- LM
---- Suarez -------- Spits --------- LB
Het kan zo zijn dat we met 2 aanvallers gaan spelen, dan komt er een extra plekje op het middenveld bij.
Kortom, zeer weinig. Zegt ook genoeg over de kwaliteiten van deze selectie.
'We hebben maar 1 buitenspeler in onze selectie (Zeegelaar)'.
Dit betekent exit voor Rommedahl, Kennedy, Luque (al is ook een bericht in de media gekomen, dat Jol hem eerst zelf wil beoordelen) en Martina.
'Aanvoerder heeft hij gekozen. Wil er nog met de speler over hebben'
Opvallende uitspraak, omdat Jol eerst aangaf dat er geen leiders in de selectie zitten. Wel staat vandaag in de krant dat hij nog 2 spelers met ervaring wil aantrekken. Of hij 1 van deze spelers bedoelt (dan moeten ze daar dus ver mee zijn) of toch iemand in de huidige selectie.
Het zou mij niet verbazen als de 3e keeper de aanvoerder wordt: Van de Sar (en meteen de aanvoerder). Hier is misschien wel de wens de vader van de gedachte.
Verder is wel interessant welke posities wel ongeveer vast staan:
------------------- Keeper
-- VD Wiel ----- RCV ---- Vertonghen ----- LB
--- RM --------------- MM ----------- LM
---- Suarez -------- Spits --------- LB
Het kan zo zijn dat we met 2 aanvallers gaan spelen, dan komt er een extra plekje op het middenveld bij.
Kortom, zeer weinig. Zegt ook genoeg over de kwaliteiten van deze selectie.

Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo jul 05, 2009 10:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Qua positie klopt het wel, maar als je het middenveld als totaal neemt, is in ieder geval Aissati zeker. Enoh en Urby zitten er ook wel bij.
Heb alleen de laatste twintig minuten gezien en prompt ging het fout.
Weet Jol meteen waar hij aan toe is. Het stond verkeerd en de verdediging + Sno liepen lekker te knoeien. In aanvallend opzicht was het op het laatst ook helemaal niets meer. Terwijl ik er eens lekker voor ging zitten, want als je het goed doet buit je tegen een tegenstander van dit formaat het verschil in kwaliteit juist op het einde van de wedstrijd uit.
Het is maar vriendschappelijk voetbal, ik weet het. Het zegt dus nog weinig. Maar toch...

Weet Jol meteen waar hij aan toe is. Het stond verkeerd en de verdediging + Sno liepen lekker te knoeien. In aanvallend opzicht was het op het laatst ook helemaal niets meer. Terwijl ik er eens lekker voor ging zitten, want als je het goed doet buit je tegen een tegenstander van dit formaat het verschil in kwaliteit juist op het einde van de wedstrijd uit.
Het is maar vriendschappelijk voetbal, ik weet het. Het zegt dus nog weinig. Maar toch...
Het stinkt aan alle kanten!
Heb je ook gezien wie er in het veld stond in de tweede helft? Voornamelijk bankzitters. Het viel mij ook tegen, maar er werd voor Jol wel veel duidelijk.
Die bankzitters horen beter te zijn dan de spelers van ACT.
Ajax is erg afhankelijk van Suarez.
Ajax is erg afhankelijk van Suarez.
Het stinkt aan alle kanten!
Sinouh natuurlijk.Ajaciedjuh schreef: 'Aanvoerder heeft hij gekozen. Wil er nog met de speler over hebben'

Ik ben gisteren op de toekomst geweest, was weer eens leuk!
De wedstrijd zelf was vrij gezapig. Ajax CT stelde niet veel voor en had niks in te brengen. Na de 3-0 geloofde Ajax het wel en gaven ze het nog bijna weg.
De wedstrijd zelf was vrij gezapig. Ajax CT stelde niet veel voor en had niks in te brengen. Na de 3-0 geloofde Ajax het wel en gaven ze het nog bijna weg.
Denk dat Oleguer ook wel zeker is van zijn plekje. Zeker als straks daar die Obradovic komt zal Vertonghen gewoon op het middenveld gaan spelen. Oleguer hoort ook gewoon te spelen. Speelde een prima 2e seizoenshelft
IK GELOOF!!!!!!
Het eerste doelpunt van CT(met die mistiming van Aldeirwereld), was trouwens ook een fout van Vermeer. Met een verdediger die vanaf die kant de sliding inzet kan de bal nooit meer in de rechterhoek en is de linkerhoek voor de keeper.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Dat is knapKhraa schreef:Het eerste doelpunt van CT(met die mistiming van Aldeirwereld), was trouwens ook een fout van Vermeer. Met een verdediger die vanaf die kant de sliding inzet kan de bal nooit meer in de rechterhoek en is de linkerhoek voor de keeper.

BTW, er staat nu een samenvatting op Ajax.tv.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."