FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Demosthenes » do aug 25, 2016 6:55 am

Onder Jol gebeurde er wel iets, maar er moest een revolutie komen om Ajax terug te brengen aan de top. De afgang gisteren is het resultaat.

Iedere twee, drie weken is het de slechtste wedstrijd ooit, leuk als we zo doorgaan. Vijf tot zeven jaar zou het duren, de zeven magere jaren komen eraan?

Niet scherp zijn? Kan gebeuren, het is maar een wedstrijd voor plaatsing voor de CL :confused.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Sandro » do aug 25, 2016 7:00 am

Voor het eerst gescoord op Russische bodem! :whistling.gif: :blush.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Toppie » do aug 25, 2016 7:09 am

Het plan Cruijff (met alle respect als voetballer) heeft op alle fronten gefaald er lopen nu alleen maar sport promotion Rob Jansen aanhang die denken als voetballer ook als TH te kunnen werken ik zeg wegwezen dat zooitje heeft niks met voetbal te maken 130 miljoen op de bank en 15 euro op het veld tsja het is gewoon schrijnend. :blackcat.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 7:19 am

Ik ben altijd benieuwd naar de commentaren van Bosz en consorten. Geven ze ons echt een analyse of sturen ze ons met een kluitje in het riet.


De boodschap is: We waren angstig, durfde niet te voetballen. Bal breed, breed ,breed en Ja dan speel je de russen in de kaart. Een gewone pass kon er niet vanaf. Als je dat soort fouten maakt, heb je niks in de CL te zoeken.

Okay, het was geen excuus, dat zagen we ook. Dit gebeurde ook al onder FdB. Tegen de graafschap stond de druk er ook vol op en kon men plotseling ook niet meer passen en een vrije man zoeken. Of, diep gaan.

Beste TH, heeft het misschien met de leeftijd te maken? Er staat geen één ouwe rot in het veld
bij psv, (als voorbeeld) staan er wel 3 !!! in elke linie 1. Dan houd je rust. Aangezien het vorig seizoen ook al was, is het TH aan te rekenen. Zij hebben het probleem niet erkent en er op geacteerd.

Als iemand nog steeds zegt dat leeftijd niet uitmaakt :1evil.gif:
'je hebt ook 21jarige die tegen die druk kunnen en een hoop hebben meegemaakt' Ja, tuurlijk, alleen die komen niet en spelen niet bij Ajax.

Dit probleem fix je niet in 1 week transfertijd. helaas....
Ze dachten met Westerman zo iemand te hebben gescoord, maar dat is een Heitingaatje.
oftewel: wederom falen TH....

Bosz zal vast zaken anders doen waardoor het niet lekker loopt, maar niet waarom ze zo dik door het ijs gaan.
vandaar ook me vergelijking met FdB. Daar was ook geen durf en lef. Het stond iets verdedigender opgesteld waardoor je niet in de messen liep als je alles fout deed.

Naast durf en lef zal het ook liggen aan spelers die het gewoon niet zien. Ons middenveld is niet creatief omdat ze de kansen niet zien.
Aangezien we Ziyech niet gaan kopen en we al 5 punten achter staan en geen CL spelen, zeg ik: Knal die Nouri er maar in en laat hem zijn ding doen in Ajax 1. Normaliter is Ajax 1 niet om te experimenteren maar aangezien we alles al in de stront hebben laten zakken, kunnen we dit net zo goed proberen. Dolberg in de spits, want die mag ook meters maken nu.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Duke » do aug 25, 2016 7:20 am

Bosz: 'We hadden vanavond niets in te brengen'

Peter Bosz reageerde na afloop van de pijnlijke nederlaag in Rusland teleurgesteld. Hij stelde dat Ajax niet met lef durfde te voetballen. ,,We zijn terecht uitgeschakeld.”

,,Ik had al vrij snel in de gaten dat we angstig waren in het veld. Vanaf de eerste minuut waren we slordig in balbezit. We durfden niet met lef te voetballen. En dat was nodig om hier een goed resultaat te halen. De druk stond er natuurlijk op bij deze wedstrijd, al hebben we jongens die al het een en ander hebben meegemaakt.”

Bosz vervolgt: ,,Dit was een totaal andere wedstrijd dan de heenwedstrijd (1-1, red.). We hadden in Amsterdam alleen meer moeten scoren. Vanavond hadden we niks in te brengen. We zijn terecht uitgeschakeld en Rostov terecht door naar de Champions League.”

Gigantische kans laten liggen
,,Het was na afloop stil in de kleedkamer. Ik heb op dat moment bewust weinig gezegd. Iedereen weet dat we het slecht gedaan hebben en dat we een gigantische kans hebben laten liggen. We waren gewoon niet goed genoeg. Over twee duels was Rostov beter. En als we zo spelen als vandaag dan hebben we ook helemaal niks te zoeken in de Champions League.”
www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Ramona » do aug 25, 2016 7:27 am

Ik lees nergens iets over racistische uitingen, waarover de stadionspeaker blijkbaar herhaaldelijk sprak?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door zeux » do aug 25, 2016 7:29 am

En dan dient de kans op ervaring zich aan - Siem - en dan durven ze niet.
Misschien staat er geen 150 miljoen cash op de bank, zoals Iniesta zegt (hoeveel wel?), maar kan Ajax werkelijk niet een risico van een aantal miljoen op Siem nemen? In de wetenschap dat het lastig is om spelers van kwaliteit én ervaring naar A'dam te krijgen.
psv durft het dus wel.
Laatst gewijzigd door zeux op do aug 25, 2016 7:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Khraa » do aug 25, 2016 7:29 am

Waarom is er altijd het geneuzel over het gemis aan lef of zoals Klaassen zei dat het om de instelling ging. Chronisch gebrek aan kwaliteit in alle lagen van de organisatie. Zelfreflectie is die droeftoeters ook behoorlijk vreemd.

De revolutie heeft gefaald. Tijd om grote schoonmaak te houden.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door zeux » do aug 25, 2016 7:31 am

Die revolutie was een accident waiting to happen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Sandro » do aug 25, 2016 7:35 am

Waarom is er altijd het geneuzel over het gemis aan lef of zoals Klaassen zei dat het om de instelling ging.
Omdat dat het makkelijkste excuus is?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 7:55 am

Sandro_Calaaabro schreef:
Waarom is er altijd het geneuzel over het gemis aan lef of zoals Klaassen zei dat het om de instelling ging.
Omdat dat het makkelijkste excuus is?

Gebrek aan lef vind ik geen slap excuus. Het is een andere beschrijving van: We zijn niet goed genoeg.
When the going gets tough, Ajax chickens out!

Dat is pure kwaliteits-armoede. Vervolgens vraag je het aan de speler die zojuist een wanprestatie heeft geleverd. Dat hij niet zegt: ik ben niet goed genoeg, snap ik. Dit is maximale zelfreflectie die je kan verwachten. ze gaan zichzelf echt geen nekschot geven.

Je hoopt dat Bosz naar het TH loopt en zegt: De selectie is kwalitatief één bak ellende! verbeter, nu!!!


Wij op AT roepen nu al jaren dat jeugdig talent alleen kan landen als het omringd wordt door ervaren krachten.
Dat de foutjes die ze absoluut gaan maken, de off-days etc gedeeltelijk wordt opgevangen door andere spelers.

Het is schoppen tegen een looie deur
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Khraa » do aug 25, 2016 8:07 am

Maximale zelfreflectie?

Ik heb gisteren meerdere malen ballen gezien over 10 meter die niet aankwamen, het dan hebben over lef is potsierlijk.

Ik heb gisteren geen middenveld gezien, alleen Bazoer zag je nog wel. Die draait echt elke keer terug naar de verdediging. Er draait niemand open. Is Serero al weg, want anders wordt dat nog een optie op het middenveld. Die draaide tenminste soms nog open. Alle middenvelders en aanvallers krijgen de bal wanneer ze met de rug naar het doel staan. Als trainer moet je zoiets ook tijdens de wedstrijd toch beter neer kunnen zetten. Je ziet als trainer toch dat de middenvelders niet meedoen? Dan zet je het op een bepaald moment toch iets anders neer?

Je zag bijvoorbeeld dat Tete bijna gedwongen werd lange ballen richting El Ghazi te spelen. Die ruimte lag daar ook, maar dan moet je zorgen dat Tete die bal niet hoeft te geven. Dat was iedere keer balverlies.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 25, 2016 8:13 am

.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op do aug 25, 2016 9:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door De Dominee » do aug 25, 2016 8:15 am

Hebben we gisterenavond gespeeld? Ik zat heerlijk op het strand met mijn vriendin. Absoluut genoten. Bij thuiskomst een blik op Twitter en ik wist dat ik niets gemist had.

Al enkele jaren met veel twijfel mijn SCC verlengd maar afgelopen zondag besloten dat dit toch echt de laatste keer was. Vraag me af hoe vaak ik dit jaar afreis naar de Arena... :blush.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Sandro » do aug 25, 2016 8:22 am

Mano schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:
khraa schreef:Waarom is er altijd het geneuzel over het gemis aan lef of zoals Klaassen zei dat het om de instelling ging.
Omdat dat het makkelijkste excuus is?

Gebrek aan lef vind ik geen slap excuus.
Tuurlijk wel. Zo klinkt het alsof er alleen wat aan de instelling hoeft te veranderen. Oftewel, het zou vanaf de volgende wedstrijd zo maar weer goed kunnen gaan als ze een betere instelling tonen. Kluitje in het riet.
Laatst gewijzigd door Sandro op do aug 25, 2016 8:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 8:23 am

Khraa schreef:Maximale zelfreflectie?
Zeg jij tegen je chef dat je er niks van kan en eigenlijk je baan niet aankan? :biggrin.gif:

Het is de taak van jouw chef om door jouw bullshit heen te kijken en jou te vervangen voor iemand die wel die baan aankan.


Dus wie faalt er nu echt?? :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door peter » do aug 25, 2016 8:25 am

zeux schreef:En dan dient de kans op ervaring zich aan - Siem - en dan durven ze niet.
Misschien staat er geen 150 miljoen cash op de bank, zoals Iniesta zegt (hoeveel wel?), maar kan Ajax werkelijk niet een risico van een aantal miljoen op Siem nemen? In de wetenschap dat het lastig is om spelers van kwaliteit én ervaring naar A'dam te krijgen.
psv durft het dus wel.
Want die had gisteren het verschil gemaakt? Die jongen is nog niet eens wedstrijdfit. Siem is exact hetzelfde als dat wat we al hebben ook.

Het ontbreekt bij Ajax aan kwaliteit en Bosz heeft geen enkel benul wat hij aan het doen is. Opbouwen via de opbouwend matige backs, bizarre veldbezettingen, geen diepgang, spelhervattingen laten we lopen (verdedigend en aanvallend), geen gogme, geen creativiteit, geen buitenspelers met een actie. Er klopt niets van.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 8:28 am

ik denk dat Bosz is geschrokken van het niveau.
Zaken waarvan hij dacht "dat snappen ze wel" lijken ze voorgekauwd te willen ontvangen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door zeux » do aug 25, 2016 8:32 am

Peter schreef:
zeux schreef:En dan dient de kans op ervaring zich aan - Siem - en dan durven ze niet.
Misschien staat er geen 150 miljoen cash op de bank, zoals Iniesta zegt (hoeveel wel?), maar kan Ajax werkelijk niet een risico van een aantal miljoen op Siem nemen? In de wetenschap dat het lastig is om spelers van kwaliteit én ervaring naar A'dam te krijgen.
psv durft het dus wel.
Want die had gisteren het verschil gemaakt? Die jongen is nog niet eens wedstrijdfit. Siem is exact hetzelfde als dat wat we al hebben ook.

Het ontbreekt bij Ajax aan kwaliteit en Bosz heeft geen enkel benul wat hij aan het doen is. Opbouwen via de opbouwend matige backs, bizarre veldbezettingen, geen diepgang, spelhervattingen laten we lopen (verdedigend en aanvallend), geen gogme, geen creativiteit, geen buitenspelers met een actie. Er klopt niets van.
Hij is niet exact hetzelfde. Het ging er over dat ervaring ontbreekt. Dat we met een (veel) te jong team in het veld staan. Dat is een probleem dat zich niet tot Rostov beperkt. Dus ik kijk naar het seizoen, niet die ene wedstrijd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9375
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Monkey Tonk » do aug 25, 2016 8:39 am

zeux schreef:Die revolutie was een accident waiting to happen.
Niet echt. Meteen een rij kampioenschappen. Het probleem was fase 2, waarin mensen niet meer op dezelfde lijn zaten. Aan de ene kant was het recente succes, en het vasthouden aan die formule. Aan de andere kant was de lijn Cruijff/Jonk. Het wegsturen van Jonk was een belangrijke graadmeter. Daarmee werd tegen de lijn Cruijff ingezet. En dus in feite tegen de revolutie. Geen enkele beweging heeft kans van slagen als mensen verschillende richtingen uit willen. Er is te lang doorgeborduurt op de lijn FdB, omdat die kampioenschappen opleverde. Daardoor zie je nu een vacuum. Bij een formule Cruijff kan het nooit voorkomen dat spelers geen begrip van ruimte hebben. Waar dacht je dat al die aanwijzingen van Cruijff op het veld over gingen? Ruimte. Positioneel begrip.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Khraa » do aug 25, 2016 8:44 am

Mano schreef:
Khraa schreef:Maximale zelfreflectie?
Zeg jij tegen je chef dat je er niks van kan en eigenlijk je baan niet aankan? :biggrin.gif:

Het is de taak van jouw chef om door jouw bullshit heen te kijken en jou te vervangen voor iemand die wel die baan aankan.


Dus wie faalt er nu echt?? :confused.gif:
Als ik een les verpruts, dan ga ik in ieder geval niet me verschuilen dat ik niet scherp genoeg begonnen was. Dan ga ik me of extra inhoudelijk verdiepen of didactisch een andere aanpak kiezen. Verbetering van jezelf begint met het onderkennen van de dingen die je niet goed gedaan hebt. Als ze echt denken dat het komt door een gebrek aan lef of scherpte, dan wordt het een heel lang seizoen.

Als ze niet denken dat het komt door lef of scherpte, dan moeten ze dat niet zeggen. Ongeveer iedereen die wel eens vaker een voetbalwedstrijd heeft gezien, kan zien dat dit niets met lef of scherpte te maken heeft. Het komt nogal dom en onnozel over

Je weet thuis niet te winnen Roda, je verliest van Willem II en je krijgt billenkoek van Rostov. Je hebt nog mazzel ook dat je regelmatig pingels krijgt. Wat nou scherpte en lef.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door peter » do aug 25, 2016 8:44 am

Grappig hoe de nadruk nu weer wordt gelegd op leeftijd. Siem heeft leeftijd en is dus iets wat we zoeken. Hij is niet fit, geen creatieve speler, geen 6 en wil niet in de spits. Maakt niet uit! Hij heeft leeftijd.

Ajax is te jong? Cillessen is 27, Viergever is 27, Veltman is 24, Schone is 30, Klaassen is 23, Gudelj is 24, Younes is 23. Dat is niet te jong. Nee, dat is een kwaliteitsissue. Pogba, Matuidi, Kante zijn 23, 29, 25. Het middenveld Klaassen, Gudelj en Schone is dus even oud. KWALITEIT.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 8:44 am

Hou op met dat Cruijf gebabbel...Niemand kan dat plan uitvoeren omdat het Cruijff's plan was. En een Cruijff plan snapt alleen cruijff. als het goed gaat is het Plan JC en als het fout gaat is het de verkeerde interpretatie van plan JC.
plan JC is dood, en we kijken nu naar voren.


Hoe los je deze shit op.

iedereen ziet dat TH faalt, behalve de aandeelhouders want die krijgen tantième.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Le T. » do aug 25, 2016 8:45 am

Toppie schreef:Ik krijg steeds meer heimwee naar het seizoen van Jol met Pantelic en Suarez toen speelde we echt 10x beter maar voor alle Jol haters kijk even op YT toen was het kwa spelpositie 10x spectaculairder dan het zooitje van de laatste jaren. Ik ben bang dat we terug gaan naar de begin jaren 2000 :1evil.gif: :blush.gif:
Vooral die kwalificatie voor de CL toen, ik weet niet eens meer tegen wie en het was echt niet perfect, maar er werd heel hard ingepast, en heel veel met 1 of 2 keer raken gecombineerd. Een paar weken later kregen we het toen nog aanzienlijke Milan aan het bibberen.

Welke spelers van nu zouden goed genoeg zijn voor dat elftal? Met name qua creativiteit en 'mannelijkheid' is Ajax in de jaren van die flauwekulrevolutie twee niveau's omlaag gegaan. 5 jaar lang elke zomer kwaliteit laten vertrekken en middelmaat terughalen. Omdat ze niet eens goed genoeg zijn voor dit Ajax valt het niet zo op, maar dit is het gevolg van een indrukwekkende reeks miskopen die al niet erg ambitieus waren om mee te beginnen: Duarte, Van der Hoorn, Boerrigter, Viergever, Dijks, Janssen, Poulsen, Krkic, Schöne, Hendriks, Zimling, Sigthorsson, Hoesen, Zivkovich, Sana en dan ben ik er vast nog een paar vergeten. Als een normaal percentage van die aankopen goed of in ieder geval bruikbaar was geweest heb je gewoon na 5 jaar een veel sterkere selectie.

Maar Bosz is ook niet zonder fouten. Op zich goed dat hij Traore niet laat liggen want iemand als Dolberg kan en mag nog dalletjes krijgen van Bazoer-achtige diepte, maar Dolberg is een spits die typische spitsendingen doet. Als het niet loopt is dat een stuk makkelijker voetballen voor de rest dan Traore met zijn ingewikkelder plannetjes. Die vraagt gewoon meer afstemming en automatismen. Ik vind dat je van jonge spelers moet accepteren dat ze fases hebben waarin ze geen 6 halen, maar dan moet je ze er ook naast zetten, en Bazoer weer opstellen na zo'n wanprestatie is het verkeerde signaal aan de spelersgroep. Standaardsituaties zijn vrij goed trainbaar, en het klopt te vaak nog niet, dat had dan kennelijk uitvoeriger moeten worden geoefend.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FK Rostov - Ajax 24-08-2016

Bericht door Mano » do aug 25, 2016 8:49 am

Peter schreef:Grappig hoe de nadruk nu weer wordt gelegd op leeftijd. Siem heeft leeftijd en is dus iets wat we zoeken. Hij is niet fit, geen creatieve speler, geen 6 en wil niet in de spits. Maakt niet uit! Hij heeft leeftijd.

Ajax is te jong? Cillessen is 27, Viergever is 27, Veltman is 24, Schone is 30, Klaassen is 23, Gudelj is 24, Younes is 23. Dat is niet te jong. Nee, dat is een kwaliteitsissue. Pogba, Matuidi, Kante zijn 23, 29, 25. Het middenveld Klaassen, Gudelj en Schone is dus even oud. KWALITEIT.
Niemand zegt dat het geen kwaliteitsissue is? Dat staat allang vast!
Als jij Jonkies brengt omringd door net niet jonkies of kwaliteitloze oudjes, komen die Jonkies nooit van de grond.
Dat is de conclusie
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie