Ajax - Vitesse 02-11-2013
Moderator: mods
Re: Ajax - Vitesse 02-11-2013
Eens, een kliek bij Ajax, dat willen we niet. Diversiteit in opvattingen is belangrijk!
I think I lost my fucking headache
Dus ook mensen die staan voor afbraakvoetbal of kick&rush. Of die dan net niet omdat deze opvattingen jou niet aanstaan?
Ik zeg toch diversiteit, dan zitten daar sowieso mensen tussen die niet volledig aansluiten bij mijn opvattingen. Maar natuurlijk kan je alles onderuit halen door het in het extreme te trekken.
Door het in het extreme te trekken, probeer ik iets duidelijk te maken. Je hebt eensgezindheid nodig, anders kun je niet werken.
Wat een onzin, je hebt gezonde discussies nodig, verschillende invalshoeken waarna je gezamenlijk tot een besluit/strategie komt. Maar wellicht heb je het tegen Yopi, die was tegen een kliek.
Die strategie is allang bepaald, door de ledenraad. Inderdaad na discussie. En later is die strategie geadopteerd door de RVC. Dat wil dan ook zeggen dat mensen die zich in de strategie kunnen vinden zich bezig houden met de uitvoering ervan, en niet mensen die heimelijk iets anders willen. Dat werkt namelijk niet.
Dat laatste is natuurlijk ook wat jij wil: heimelijk iets anders. Prima, maar zeg dan niet dat je voor overleg bent.
Dat laatste is natuurlijk ook wat jij wil: heimelijk iets anders. Prima, maar zeg dan niet dat je voor overleg bent.
Laat maar zitten Johnk, je hebt volkomen gelijk.