Anderlecht - Ajax 01-10-2009
Moderator: mods
Re: Anderlecht - Ajax 01-10-2009
Beetje laat met je wissels Jol. Jezus man. Zag je dit nou niet aankomen.
- Ajaciedjuh
WP_LeGeNd schreef:Onkunde

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
We gaan een 1-1 nederlaag leiden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jij wel? Anderlecht zou in de HCE rechts in de rijtjes staan. Ajax moet zich heel diep schamen.jamie schreef:Beetje laat met je wissels Jol. Jezus man. Zag je dit nou niet aankomen.
Afgelopen... wat een deceptie weer....
Pantelic wat een flutser! zo gaan we niet eens naar de volgende ronde
Pantelic wat een flutser! zo gaan we niet eens naar de volgende ronde
Ja dusjamie schreef:Pas maar op, die Belgen gaan nog scoren.
- Ajaciedjuh
K-zooi. We hadden veel meer verdiend. Kansen gemist en na de 0-1 (en ook nog 10 man) nooit de wedstrijd meer mogen verliezen.
Ajax is 2 klasse beter, maar we missen weer teveel kansen.
Ajax is 2 klasse beter, maar we missen weer teveel kansen.
-
- AT Toto winner 10/11
Laat ze maar naar huis lopen. Jol voorop. Die heeft met zijn dikke lijf lui op de bank zitten slapen nadat het 0-1 werd. Belachelijk.
Suarez en Pantelic de allerslechtsten vandaag.
Schandalig tegen zo'n zwakke ploeg.
Schandalig tegen zo'n zwakke ploeg.
Kansloos!!!!
Waarom zo vreselijk nonchalant? Waarom dat rare wisselbeleid?
Waarom zo vreselijk nonchalant? Waarom dat rare wisselbeleid?
15 mei 2011.
Zagreb wint met 0-3 bij Timisoara. Wordt een nog een lastig verhaal op deze manier...
- martijn401
Onnodig dit. Dit mag je niet uit handen geven. .Prutsers, Jol incluis, die had veel eerder moeten wisselen.
- InnerHarbour
- Ajaciedjuh
Wel een beetje overdreven reacties hier. Ajax was gewoon veel beter, maar we hadden de kansen moeten benutten. 1-4 was een terechte uitslag geweest.
We bleven niet voetballen na de 0-1. Dat is de grootste fout.
We bleven niet voetballen na de 0-1. Dat is de grootste fout.
Het is echt lelijk kut voetbal onder Jol. We mogen dan misschien wel wat wedstrijden winnen maar dit is niet om aan te zien. Waar is het Ajax voetbal gebleven. Ik ben na bijna elke wedstrijd dit seizoen in een kut humeur.
Dit Ajax heeft niet zoveel ... helemaal nix eigenlijk... in Europa te zoeken hoor. We moeten maar blij zijn dat Ajax geen CL speelt.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
Nogmaals, wat een overdreven reacties. Ik neem aan dat het uit teleurstelling is. Puur objectief had Ajax gewoon verdiend te winnen.
Ongelofelijk, wat een stelletje debielen! Kan je nu echt tegen 10 man niet die voorsprong vasthouden? Nonchalant, niet opletten, niet scherp en na een beetje druk panisch lopen te ballen. Ooit gehoord van de term 'de bal in de ploeg houden'. Amateuristisch gewoon. Pantelic vond ik echt helemaal niks, Sulejmani is zelfs uit vorm veel gevaarlijker. Stekelenburg had wel een paar mooie reddingen, maar heb toch een slechte smaak in mijn mond bij hem.
Ik denk dat ik alleen nog maar teletekst ga volgen, want ik kan hier niet meer tegen. Al jaren ditzelfde amateuristische gepruts. Professioneel een wedstrijd uitspelen zie je sinds 96 niet meer.
Ik denk dat ik alleen nog maar teletekst ga volgen, want ik kan hier niet meer tegen. Al jaren ditzelfde amateuristische gepruts. Professioneel een wedstrijd uitspelen zie je sinds 96 niet meer.
Als u niets goeds te doen hebt, blijf dan in bed en verslaap uw tijd. Dat is beter dan opstaan en iemand kwaad doen
Godverdomme, wat heb ik hier weer de pest over in
- Jinne
- Site Admin
Godverdomme, voor het eerst sinds lange tijd weer zin om met dingen te gooien. Want dat was dit ook: een weggeflikkerde overwinning. Kut zooi!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Op de Belgische tv vonden ze dat Anderlecht werd weggespeeld. Dat vond ik eigenlijk ook. Beetje rare reacties hier.
Het Belgengeluk kent gewoon geen grenzen deze week. Jammer, maar het zij zo.
Het Belgengeluk kent gewoon geen grenzen deze week. Jammer, maar het zij zo.
Dit is ietwat overdreven vind je niet?jamie schreef:Het is echt lelijk kut voetbal onder Jol. We mogen dan misschien wel wat wedstrijden winnen maar dit is niet om aan te zien. Waar is het Ajax voetbal gebleven. Ik ben na bijna elke wedstrijd dit seizoen in een kut humeur.
Als die scheids trouwens gewoon zijn werk had gedaan had je in de 4e min een pingel gehad.
15 mei 2011.
Code: Selecteer alles
Team Pld W D L GF GA GD Pts
Anderlecht 2 1 1 0 2 2 0 4
Dinamo Zagreb 2 1 0 1 3 2 +1 3
Ajax 2 0 2 0 1 1 0 2
Timişoara 2 0 1 1 0 3 −3 1
Laatst gewijzigd door WP_Legend op do okt 01, 2009 10:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een gelul; laten we het maar houden op teleurstelling. Ajax heeft een goede wedstrijd gespeeld maar het dit keer helaas niet afgemaakt. Zoveel kansen, een penalty niet gekregen, dit is pech. Maar schamen: onzin.wimpey schreef:Jij wel? Anderlecht zou in de HCE rechts in de rijtjes staan. Ajax moet zich heel diep schamen.jamie schreef:Beetje laat met je wissels Jol. Jezus man. Zag je dit nou niet aankomen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus