Dat denk ik eerlijk gezegd juist wel. Spelers geven dat zelf overigens ook duidelijk aan.Yopii schreef: ↑wo okt 02, 2024 3:57 pmVoorlopig zijn onze spelers dus juist niet fit.Marillion schreef: ↑wo okt 02, 2024 2:44 pmHet gaat erom dat je probeert om spelers zo goed mogelijk en zo lang mogelijk beschikbaar te hebben. Wat valt daar niet aan te snappen?
Als ik het nou een versimpel en je de volgende keuze voorleg. Een speler heeft lichte klachten. Het zou verstandig zijn om de komende twee wedstrijden over te slaan. Het alternatief is dat je de gok neemt en de speler laat spelen. Helaas is de blessure nu erger geworden en missen we hem niet twee maar 8 wedstrijden. Wat kies je dan?
Je doet alles maar af als onzin als het om fitheid gaat maar in het moderne voetbal is het gewoon een basisvoorwaarde. Inmiddels kunnen we ook constateren dat het niet opstellen van Traore, Fitz Jim en Henderson niets te maken had met onderschatting van RKC want ze zitten nu niet eens bij de selectie. Tot zover ook de fabel dat Farioli vooral interesse in de Europese duels heeft omdat het hem beter uitkomt.![]()
Dat een aantal jongens last heeft van, ik denk veelal relatief lichte, blessures is iets anders. Dat zou je zelfs prima kunnen verklaren vanuit het feit dat een aantal spelers veel meer werk moet verzetten en meer minuten moet maken dan in de voorgaande seizoenen.