Ik kijk echt niet langer ik kijk wel hoe die Italianen aan flarden word gereden door Max
Moderator: mods
Mogen we überhaupt verwachtingen hebben als we met een team spelen waarin een stuk of 6 spelers nog nooit met elkaar aan de aftrap hebben gestaan?Ajax Rules schreef:Ik denk juist dat er morgen gigantisch veel meer op het spel staat dan alleen de drie punten. We gaan morgen misschien wel vijf, zes of zeven debutanten zien (in de basis of als invaller).
Dat betekent dat we morgen niet alleen voor drie punten gaan spelen, maar een eerste indicatie gaan krijgen of we mee gaan doen om de titel. Als we winnen terwijl geen enkele debutant indruk maakt, dan ziet het er slecht uit voor dit seizoen.
Precies. Drie punten zijn echt een must.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑za sep 02, 2023 9:25 pmMogen we überhaupt verwachtingen hebben als we met een team spelen waarin een stuk of 6 spelers nog nooit met elkaar aan de aftrap hebben gestaan?Ajax Rules schreef:Ik denk juist dat er morgen gigantisch veel meer op het spel staat dan alleen de drie punten. We gaan morgen misschien wel vijf, zes of zeven debutanten zien (in de basis of als invaller).
Dat betekent dat we morgen niet alleen voor drie punten gaan spelen, maar een eerste indicatie gaan krijgen of we mee gaan doen om de titel. Als we winnen terwijl geen enkele debutant indruk maakt, dan ziet het er slecht uit voor dit seizoen.
Ziet er op papier prachtig en veelbelovend uit, maar hoog drukzetten (of überhaupt flitsend aanvallend voetbal) is mi hiermee niet mogelijk.elliquido schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:08 amIk zie een 5-3-2 ( of 3 -5-2) voorbijkomen op diverse socials
Is dat vloeken in de kerk of hebben we daar een perfect team voor met 2 zeer aanvalkende vleugelverdedigers en 2 controleurs?
Voorste 3 kunnen rouleren
Gorter
Sutalo hato avilla
Gaaei sosa
Mannsverk tahirovic
Akpom
Mikautadze brobbey
Uitwisselbaar
Bergwijn
Berghuis
Taylor
Vd boomen
Forbs
Waarom niet?Mr. Ajax schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:13 amZiet er op papier prachtig en veelbelovend uit, maar hoog drukzetten (of überhaupt flitsend aanvallend voetbal) is mi hiermee niet mogelijk.elliquido schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:08 amIk zie een 5-3-2 ( of 3 -5-2) voorbijkomen op diverse socials
Is dat vloeken in de kerk of hebben we daar een perfect team voor met 2 zeer aanvalkende vleugelverdedigers en 2 controleurs?
Gorter
Sutalo hato avilla
Gaaei sosa
Mannsverk tahirovic
Akpom
Mikautadze brobbey
Uitwisselbaar
Bergwijn
Berghuis
Taylor
Vd boomen
Forbs
Vanwege het veldbezetting in een 5-3-2/3-5-2. Dat is in mijn ogen niet geschikt voor dominant voetbal op de helft van de tegenstander.elliquido schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:32 amWaarom niet?Mr. Ajax schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:13 amZiet er op papier prachtig en veelbelovend uit, maar hoog drukzetten (of überhaupt flitsend aanvallend voetbal) is mi hiermee niet mogelijk.elliquido schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:08 amIk zie een 5-3-2 ( of 3 -5-2) voorbijkomen op diverse socials
Gorter
Sutalo hato avilla
Gaaei sosa
Mannsverk tahirovic
Akpom
Mikautadze brobbey
Uitwisselbaar
Bergwijn
Berghuis
Taylor
Vd boomen
Forbs
Dit zei ik laatst ook. Gezien de aankopen zou je het bijna denkenMr. Ajax schreef:Ziet er op papier prachtig en veelbelovend uit, maar hoog drukzetten (of überhaupt flitsend aanvallend voetbal) is mi hiermee niet mogelijk.elliquido schreef: ↑zo sep 03, 2023 10:08 amIk zie een 5-3-2 ( of 3 -5-2) voorbijkomen op diverse socials
Gorter
Sutalo hato avilla
Gaaei sosa
Mannsverk tahirovic
Akpom
Mikautadze brobbey
Uitwisselbaar
Bergwijn
Berghuis
Taylor
Vd boomen
Forbs
Wow zou dat wel eens zijn gebeurd, een speler die zijn debuut maakt voor Ajax en meteen aanvoerder is? Dus niet iemand die terug komt, maar echt voor het eerst hier speelt. En dan ook nog een buitenlandse speler.
Eng! Een buitenlandse speler! Daar gaat je DNA!
Inderdaad bizar maar het is ook een bizarre situatie. Weet niet wie eerder de band moet krijgen…
Akpom voor Brobbey, denk ik.