Oh, ga je nu opeens Co Adriaanse citeren?Lionel schreef: Simpel gevalletje scorebordjournalistiek.

Je kletst de laatste dagen zeldzaam veel uit je nek, Rishi.
Misschien een idee dat je een tijdje een AT pauzetje gaat nemen?
Moderator: mods
Oh, ga je nu opeens Co Adriaanse citeren?Lionel schreef: Simpel gevalletje scorebordjournalistiek.
Je bedoelt dat Daley Blind maar 3 potjes voor Groningen heeft gespeeld?Cruijff schreef:Oh, ga je nu opeens Co Adriaanse citeren?Lionel schreef: Simpel gevalletje scorebordjournalistiek.
Je kletst de laatste dagen zeldzaam veel uit je nek, Rishi.
Misschien een idee dat je een tijdje een AT pauzetje gaat nemen?
Ik heb geen Frenkie dominante rol van Jorginho gezien woensdag. Zijn enige actie die mij bijgebleven is was het in de ballen knijpen van batsjoui. Ajax is niet overlopen door het middenveld van Chelsea, al helemaal niet in de omschakeling. Alle kansen ontstonden vanaf links omdat Zyiech continu zijn man liet lopen.Lionel schreef:
Simpel gevalletje scorebordjournalistiek.
In de omschakeling doet Donny het goed omdat Ajax dan met 4 man voorin staat. Juist omdat hij dus een luie spits is.
Frenkie was vorig jaar ook bij (overdreven) 0 kansen betrokken maar leek me toch echt de motor van dit Ajax..
Precies.Trab schreef:Ik heb geen Frenkie dominante rol van Jorginho gezien woensdag. Zijn enige actie die mij bijgebleven is was het in de ballen knijpen van batsjoui. Ajax is niet overlopen door het middenveld van Chelsea, al helemaal niet in de omschakeling. Alle kansen ontstonden vanaf links omdat Zyiech continu zijn man liet lopen.Lionel schreef:
Simpel gevalletje scorebordjournalistiek.
In de omschakeling doet Donny het goed omdat Ajax dan met 4 man voorin staat. Juist omdat hij dus een luie spits is.
Frenkie was vorig jaar ook bij (overdreven) 0 kansen betrokken maar leek me toch echt de motor van dit Ajax..
Denk niet dat Martinez dat aankan, als enige controleur.Iniesta schreef:Ben wel benieuwd hoe Ziyech Beek Martinez zou uitpakken. Alleen is dat beter te testen als Ziyech echt fit is.
Marillion schreef:Dat is misschien waar maar doe mij dan toch maar die vier doelpunten. Die uitwedstrijd van vorig seizoen ligt nog te gevoelig. Ik heb dan liever dat het straks bij Chelsea een keer echt mis gaat.
Nee, echt niet.Cruijff schreef:
Stel dat je er min of meer per ongeluk 4 inschiet, wat ook als je brroerd speelt zomaar kan als Feyenoord heel kut is, dan staat de JC Arena straks buitensporig hard te juichen terwijl aan onze "puzzel" nog geen ene klap verbeterd is.
Alles minder dan 3-0 moet je je kapot schamenToppie schreef:Als je niet wint moet je je kapot schamen :