Vitesse - Ajax 3 augustus 2019
Moderator: mods
Re: Vitesse - Ajax 3 augustus 2019
Hoe staat Vitesse er eigenlijk voor?
Hun defensie was brandhout, dus meteen de druk er vol op zetten!

Slecht volgens mij, maar dat hoor ik net iets te vaak.
Wat hebben ze bij Vitesse met die zwarte strepen op hun thuisshirt gedaan? Ziet er echt niet uit.
Bij Ajax verwacht ik voorin Promes, Tadic en Ziyech. Die aanval is denk ik sowieso de eerste keuze en moet ook alvast wat speeltijd pakken richting de confrontatie met PAOK. Wellicht Tagliafico ook weer terug?
Bij Ajax verwacht ik voorin Promes, Tadic en Ziyech. Die aanval is denk ik sowieso de eerste keuze en moet ook alvast wat speeltijd pakken richting de confrontatie met PAOK. Wellicht Tagliafico ook weer terug?
Nil volentibus arduum
Er staat nu een ander centraal duo. Een van die twee schijnt beter te zijn dan De Ligt.wimpey schreef:Hoe staat Vitesse er eigenlijk voor?

Zijn jullie Kruiswijk kwijt? Barca zeker?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Vermoedelijke opstelling Vitesse: Pasveer; Karavaev, Doekhi, Obispo, Clark; Tannane, Bazoer, Serero, Bero; Matavz, Linssen
Sandro, de Groten der Aarde zijn kwetsbaar. Van Basten met zijn enkel, Robben de Man van Glas, en Kruiswijk met zijn rug...
Gelukkig hebben we met Onpasseerbare Obispo een nieuwe. Op het Vitesseforum zien ze dat nog niet zo, maar Aad heeft natuurlijk altijd gelijk.
Gelukkig hebben we met Onpasseerbare Obispo een nieuwe. Op het Vitesseforum zien ze dat nog niet zo, maar Aad heeft natuurlijk altijd gelijk.

Op het middenveld hebben ze er een paar staan die echt wel wat met een bal kunnen. In potentie dan. Matavz en Linssen voorin is ook oke. Met zo'n team moet er in de eredivisie echt wat meer te halen zijn voor die gasten.wimpey schreef:Vermoedelijke opstelling Vitesse: Pasveer; Karavaev, Doekhi, Obispo, Clark; Tannane, Bazoer, Serero, Bero; Matavz, Linssen
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Het AD verwacht Dolberg in het centrum en Promes op de bank vanwege de terugkeer van Ziyech. Ik ben benieuwd, eerlijk gezegd verwacht ik dat Dolberg het veld moet ruimen met Tadic in het centrum en Promes en Ziyech op de vleugels.
Hopelijk laten ze zich niet afleiden door de transferperikelen (Van de Beek, Neres en Schöne) én door de komende confrontatie met PAOK. Ik wil nu echt wel weer eens met een overwinning aan het seizoen beginnen.
Hopelijk laten ze zich niet afleiden door de transferperikelen (Van de Beek, Neres en Schöne) én door de komende confrontatie met PAOK. Ik wil nu echt wel weer eens met een overwinning aan het seizoen beginnen.
Nil volentibus arduum
Hoe doet die jongen het? Niet zo goed, dus?Wouter schreef: Gelukkig hebben we met Onpasseerbare Obispo een nieuwe. Op het Vitesseforum zien ze dat nog niet zo, maar Aad heeft natuurlijk altijd gelijk.
Zal in de jeugd wel uitgeblonken hebben, maar dat zegt ook niet alles. Tannane heb ik eens tegen de B1 van Ajax zien spelen, wat wás hij toen goed... (Mentaliteit is ook 'een dingetje').
-
Mij benieuwen of het AD dit seizoen wel in staat is om de correcte opstelling eens te voorspellen.Marillion schreef:Het AD verwacht Dolberg in het centrum en Promes op de bank vanwege de terugkeer van Ziyech. Ik ben benieuwd, eerlijk gezegd verwacht ik dat Dolberg het veld moet ruimen met Tadic in het centrum en Promes en Ziyech op de vleugels.
Het AD heeft Freek Jansen van VI gehaald, hij is nu de Ajax-watcher. Wie weet lukt het hem wel. 

Yopi, ik heb zelf geen oefenwedstrijden of trainingen gezien. Maar op het Vitesseforum vinden ze Hajek (de Tsjechische CV die ze ook gehaald hebben) beter en begrijpen ze niet dat Leo een voorkeur voor Obispo lijkt te hebben.
PSV zal wel geëist hebben dat die jongen wordt opgesteld. Hij is tenslotte beter dan De Ligt. 

Pleit niet in het voordeel van Obispo dat men hem bij mbesv blijkbaar minder vindt dan de geweldenaren die in de verdediging tegen Basel schitterden.
Precies, ze zijn daar waarschijnlijk allang klaar met hem, maar ze houden hem nog even voor het geval hij alsnog De Ligt in de schaduw stelt. 

-
Zeg Wimpey en Yopi, jullie manifesteren je wel steeds meer als AT’s Waldorf en Statler aangaande PSV. Wat kan die club ons nou schelen?
Vermaak ik me kostelijk mee, Weekend Cees.
Ik vind het wel prima dat Vitesse Obispo opstelt.
Maar wat Ajax betreft, ik ben echt benieuwd of Ten Hag zijn woorden kracht bij zet en Dolberg bij de huidige concurrentie gaat opstellen. Dat zou wat zijn, als je ziet wie er dan op de bank kunnen belanden.
Maar wat Ajax betreft, ik ben echt benieuwd of Ten Hag zijn woorden kracht bij zet en Dolberg bij de huidige concurrentie gaat opstellen. Dat zou wat zijn, als je ziet wie er dan op de bank kunnen belanden.
Ik vind het mooi dat een club op z’n muil gaat die zich in alles aan Ajax benchmarkt, Ceessie. Kosteloos vermaak, kleine geneugten enzo.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zeg Wimpey en Yopi, jullie manifesteren je wel steeds meer als AT’s Waldorf en Statler aangaande PSV. Wat kan die club ons nou schelen?
Dolberg is bezig aan z’n laatste kans. Die krijgt een serie wedstrijden om z’n vertrouwen op te bouwen, in de hoop dat hij 2016/17 doet herleven.Yopii schreef:Vermaak ik me kostelijk mee, Weekend Cees.
Dat hopen we allemaal.Maar nu heb je steeds het idee dat als Dolberg speelt je met tien man staat ...
Blij met de punten ...
Ik hoop het niet, maar verwacht wel dat Dolberg in de spits begint vandaag. Jammer, want ik denk niet dat hij meer toevoegt aan het elftal dan een uit het rijtje Promes, Ziyech, Neres en Donny (terwijl een daarvan - waarschijnlijk Promes - zal moeten gaan banken).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Neres is nog niet wedstrijdfit. Zal een puzzel worden, maar ik verwacht Promes, Tadic en Ziyech.