Sandro schreef:Ik kan zo een hele trits spelers opnoemen die niet naar Ajax komen. Heb ik dan ook (weer) gelijk?brigade zuid schreef:Gaat naar Bayer, dus Alex heeft (weer) gelijk gekregen.

Moderator: mods
Sandro schreef:Ik kan zo een hele trits spelers opnoemen die niet naar Ajax komen. Heb ik dan ook (weer) gelijk?brigade zuid schreef:Gaat naar Bayer, dus Alex heeft (weer) gelijk gekregen.
Mr. Ajax schreef:Sandro schreef:Ik kan zo een hele trits spelers opnoemen die niet naar Ajax komen. Heb ik dan ook (weer) gelijk?brigade zuid schreef:Gaat naar Bayer, dus Alex heeft (weer) gelijk gekregen.
Kneusje...Sandro schreef:Ik kan zo een hele trits spelers opnoemen die niet naar Ajax komen. Heb ik dan ook (weer) gelijk?brigade zuid schreef:Gaat naar Bayer, dus Alex heeft (weer) gelijk gekregen.
Bruno Varela
Dominik Kotarski
Kjell Scherpen
Benjamin van Leer
Joël Veltman
Perr Schuurs
Lisandro Magallán
Lisandro Martínez
Kik Pierie
Carel Eiting
Zakaria Labyad
Dani de Wit
Klaas Jan Huntelaar
Lassina Traoré
Vaclav Cerny
Ryan Gravenberch
Jurgen Ekkelenkamp
Noa Lang
Sergiño Dest
Nicolas Kühn
Sven Botman
Jasper Ter Heide
Victor Jensen
Danilo Pereira
Dennis Johnsen
Brian Brobbey
Boy Kemper
Jurriën Timber
Quinten Timber
Siem zal niet meer in de plannen voor komen en zal weer verhuurd worden, denk ik. Dat Bande er niet bij zit is wel gek, aangezien gasten als Ter Heide (mocht/moest ie niet weg?), Jensen, Kemper, Botman en Pereira er wel bij zijn.wimpey schreef:Selectie voor De Lutte (ik mis de naam van Siem en Bandé). Zit nog flink wat kaf tussen het koren.
Bruno Varela
Dominik Kotarski
Kjell Scherpen
Benjamin van Leer
Joël Veltman
Perr Schuurs
Lisandro Magallán
Lisandro Martínez
Kik Pierie
Carel Eiting
Zakaria Labyad
Dani de Wit
Klaas Jan Huntelaar
Lassina Traoré
Vaclav Cerny
Ryan Gravenberch
Jurgen Ekkelenkamp
Noa Lang
Sergiño Dest
Nicolas Kühn
Sven Botman
Jasper Ter Heide
Victor Jensen
Danilo Pereira
Dennis Johnsen
Brian Brobbey
Boy Kemper
Jurriën Timber
Quinten Timber
Ook een mogelijkheid inderdaad. Alleen duurt het dan wel erg lang. Hij zou in januari (!) weer meer gaan trainen en dat werd dan telkens uitgesteld... Vandaar dat ik het 'gek' vind.raymon schreef:Misschien moet hij wel nog gewoon een apart programma volgen om volledig fit te worden? Ik denk dat de groep Lutte specifiek klaargestoomd wordt (samen met de internationals) om de CL voorrondes te spelen. Bande zal misschien wel rustiger gebracht worden.
Ik ook hoor maar kan me niet voorstellen dat ze 'm niet mee zouden nemen als hij volledig fit zou zijn. Komt hij niet meer in de plannen voor dan wil je 'm verkopen wat betekent dat hij wat moet laten zien en dat doe je niet door 'm dan maar te laten verpieteren op de Toekomst. Dus logischerwijs verwacht ik een andere reden.Mr. Ajax schreef:Ook een mogelijkheid inderdaad. Alleen duurt het dan wel erg lang. Hij zou in januari (!) weer meer gaan trainen en dat werd dan telkens uitgesteld... Vandaar dat ik het 'gek' vind.raymon schreef:Misschien moet hij wel nog gewoon een apart programma volgen om volledig fit te worden? Ik denk dat de groep Lutte specifiek klaargestoomd wordt (samen met de internationals) om de CL voorrondes te spelen. Bande zal misschien wel rustiger gebracht worden.
Ik vind het wel vreemd dat er met geen woord over wordt gerept op de Ajax website. Je zou toch verwachten dat ze daar even melding van maken.Marillion schreef:Het ligt inderdaad het meest voor de hand dat hij nog een ander programma volgt. Dat valt dan op zich wel een beetje tegen maar het heeft ook geen zin om die jongen mee te nemen als het voor hem niet het beste traject is.
Een van die Ajax volgers (categorie Mike Verweij zeg maar) kan daar vast wel even achteraan. Die moeten toch iedere dag weer ergens mee komen.
Dat zegt aan de ene kant iets over de mensen van de website, maar ook wel iets over Bande. Kennelijk ziet nauwelijks iemand het herstel van Bande nog als interessant of nieuwswaardig. Ik denk dat als de technische staf hem nog als belangrijke speler zou zien voor 2019-2020, er wel iets op de website had gestaan.raymon schreef:Ik vind het wel vreemd dat er met geen woord over wordt gerept op de Ajax website. Je zou toch verwachten dat ze daar even melding van maken.
Die valt ook komend seizoen alleen op bij huldigingen.Lionel schreef:Of ze willen niet teveel druk op hem leggen...
Voetbalkwaliteit is één ding, maar motivatie, ‘grit’, aanjaagfactor is iets heel anders. Mijn idee is dat De Ligt op mentaal vlak belangrijk was. Opjoeg en bij elkaar hield.Lionel schreef:Veel spelers waren afgelopen seizoen belangrijk.
Frenkie voor de opbouw van achteruit, Ziyech voor de creativiteit voorin.
Denk dat we het nu vooral anders gaan doen alsof ik de aankopen zie en als ze Bergwijn verwachten.
Dat laatste leek me vooral Tadic. Maar De Ligt had idd zo'n 'presence', zo'n air van onoverwinnelijkheid. Dat stelt de mensen om hem heen gerust. Net als Frenkie: geef hem de bal maar, dan kunnen we weer vooruit.zeux schreef: Voetbalkwaliteit is één ding, maar motivatie, ‘grit’, aanjaagfactor is iets heel anders. Mijn idee is dat De Ligt op mentaal vlak belangrijk was. Opjoeg en bij elkaar hield.