Wil de echte Messi opstaan anders weet ik het ook niet meer.

Moderator: mods
Alli speelde in de 2e helft als 10, die kreeg De Jong nog aardig in de tang. Ik zie Moura niet aan voor een speler die zomaar even het Ajax-middenveld weet te ontregelen. Alli en Eriksen dan weer wel.GangstaRiB schreef:Moura zakt naar het middenveld en Son in de spits. Doen ze volgens mij in de PL ook.Ajax Rules schreef:Son kan ook in plaats van Moura.
Gewoon je eigen spel blijven spelen. Ajax is beter. Niet op twee gedachten gaan hinken om de voorsprong te verdedigen. De Spurs bij de strot pakken en de nek omdraaien.999 schreef:Reken je nu niet rijk ...
zelfs dan, de overwinningen in madrid in turijn zal ik nooit vergetenelliquido schreef:Vooraf in augustus teken je hiervoor, ( behalve als we komende week 3x verliezen)
Zo! dat is wel een ding ja!Ajaciedjuh schreef:Vandaag in Telesport: ramadan gaat in.... hoe gaan Ziyech, Mazraoui en Labyad hier mee om. Ajax laat ze vrij hierin. Fysiek is het onmogelijk om te combineren.
Onwetendheid vraagje: er zijn toch mogelijkheden om deze periode later te doen?
Lekker rustig overal hoor.El Clavo schreef:O ja die kut ramadan weer. Ik zou bijna zeggen, niet opstellen.
Totdat het suikerfeest begint. Houd uw dochters binnen en sluit de bioscopen.Lionel schreef:Lekker rustig overal hoor.El Clavo schreef:O ja die kut ramadan weer. Ik zou bijna zeggen, niet opstellen.
Haha ik word er al helemaal gestoord van. Dezelfde situatie als met Lyon/Stockholm speelt zich nu af. Vanochtend appt de eerste al dat hij alvast een ticket had geboekt 'omdat hij rust in z'n hoofd wil'.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Fok man. Woensdag is nog ver weg. Ik wil gewoon zekerheid. Heb al vliegtickets naar Madrid geboekt, de vliegticketprijzen bleven stijgen, dat wordt voor een beetje een normale vlucht onbetaalbaar, als ik dat pas op 8/9 mei ga doen. Als verzekering geld ingezet op winst Spurs, speel dan (redelijk) break-even.
Met Bosz op de foto gaan lijkt me een ultiem non-ramadan ding. :-)Jinne schreef:Hakim heb ik al eens met een cocktailtje en Peter Bosz op de foto gezien tijdens een vorige Ramadan dus die volgt het niet zo streng.
Lijkt me wel vreselijk vermoeiend...zeux schreef:Ik kan natuurlijk niet over jullie tijd beschikken, maar 1750 kilometer is toch te doen als je met zn vieren rijdt? Kost je in totaal natuurlijk wel vijf dagen... Twee heen, één daar, twee terug.
Mail je Menno Pot voor een geschikte playlist van 20 uur aan voetbal(Ajax) gerelateerde plaatjes.
Ik heb bij de 1-4 van 5 maart 2019 deze afstand gereden.Lionel schreef:Lijkt me wel vreselijk vermoeiend...zeux schreef:Ik kan natuurlijk niet over jullie tijd beschikken, maar 1750 kilometer is toch te doen als je met zn vieren rijdt? Kost je in totaal natuurlijk wel vijf dagen... Twee heen, één daar, twee terug.
Mail je Menno Pot voor een geschikte playlist van 20 uur aan voetbal(Ajax) gerelateerde plaatjes.
Heel goed. Niet jinxen.Thijs schreef: Voor Lyon-uit had ik Stockholm al geboekt en in die slotfase met 3-1 achter heb ik daarvoor mijn excuses aangeboden aan God/hogere macht. Dus ik durf het nu niet aan.
Met ons Marokkanen moet je sowieso op je dochters letten. Die zijn namelijk gek op ons.El Clavo schreef:Totdat het suikerfeest begint. Houd uw dochters binnen en sluit de bioscopen.Lionel schreef:Lekker rustig overal hoor.El Clavo schreef:O ja die kut ramadan weer. Ik zou bijna zeggen, niet opstellen.