ik zit de laatste tijd pas rustig als Ajax voor staat,

Moderator: mods
Ah mooi Mano dan ben jij dus diegene die een heel rustig weekend, kalm zaterdagavondje en ontspannen laatste 10 minuten van Groningen - Ajax heeft gehadMano schreef:ik hoop dat je gelijk hebt.![]()
ik zit de laatste tijd pas rustig als Ajax voor staat ,
Vitesse heeft recent vaak gewonnen in de Arena. Een 0-2, 0-1, 0-4 en 1-2 schieten me zo te binnen. Ze zijn beter dan jij ons wilt doen geloven.Wouter schreef:Lafbek Slutsky gaat voor een 5-4-1-opstelling met Buitink als eenzame spits. Zo kansloos. Ajax voetbalt daar zo doorheen. Vitesse zou alleen een kansje maken als ze er vroeg op klappen en Ajax een slechte dag heeft. Gefeliciteerd met de overwinning vast.
Vind het ook niks. Dolberg springt niet eens op bij luchtduels. Staat er lekker naar te kijken. Daar word ik echt gek van. Ik zie dan nog liever die Traore.wimpey schreef:
Ik denk dat het weer een zware pot wordt. Lees dat Ajax met Dolberg begint, vraag me af of dat verstandig is. Waar Huntelaar Ajax energie geeft, lijkt het er wel op alsof Dolberg's verkramping aanstekelijk werkt.
Dolberg lijkt iedere motivatie voor Ajax-wedstrijden te ontberen.Mr. Ajax schreef:Vind het ook niks. Dolberg springt niet eens op bij luchtduels. Staat er lekker naar te kijken. Daar word ik echt gek van. Ik zie dan nog liever die Traore.wimpey schreef:
Ik denk dat het weer een zware pot wordt. Lees dat Ajax met Dolberg begint, vraag me af of dat verstandig is. Waar Huntelaar Ajax energie geeft, lijkt het er wel op alsof Dolberg's verkramping aanstekelijk werkt.
De aanvoerder is ook bekend met de recente statistieken:wimpey schreef: Vitesse heeft recent vaak gewonnen in de Arena. Een 0-2, 0-1, 0-4 en 1-2 schieten me zo te binnen. Ze zijn beter dan Wouter ons wilt doen geloven.
Het lijkt echt aan zijn karakter te liggen. Jammer, want talent heeft ie dus zeker wel, maar het houdt een keertje op.zeux schreef:Dolberg lijkt iedere motivatie voor Ajax-wedstrijden te ontberen.Mr. Ajax schreef:Vind het ook niks. Dolberg springt niet eens op bij luchtduels. Staat er lekker naar te kijken. Daar word ik echt gek van. Ik zie dan nog liever die Traore.wimpey schreef:
Linssen, Serero en Odegaard zijn aardige spelers, Bero ook wel. Maar de achterhoede is heel kwetsbaar. Of ze nou twee of drie prutsers centraal achterin zetten. Daarnaast gaat die rare Rus Bero rechtsachter zetten. Krankzinnig.wimpey schreef:Vitesse heeft recent vaak gewonnen in de Arena. Een 0-2, 0-1, 0-4 en 1-2 schieten me zo te binnen. Ze zijn beter dan jij ons wilt doen geloven.Wouter schreef:Lafbek Slutsky gaat voor een 5-4-1-opstelling met Buitink als eenzame spits. Zo kansloos. Ajax voetbalt daar zo doorheen. Vitesse zou alleen een kansje maken als ze er vroeg op klappen en Ajax een slechte dag heeft. Gefeliciteerd met de overwinning vast.
Toch gaat het echt wel schelen dat Büttner geschorst is en er ipv een schopper gewoon een 'voetballer' met een werkend brein in de hersenpan meedoet.Wouter schreef: Linssen, Serero en Odegaard zijn aardige spelers, Bero ook wel. Maar de achterhoede is heel kwetsbaar.
Dit wordt loodzwaar.Ajax speelt dinsdagavond een competitiewedstrijd tegen Vitesse in de Johan Cruijff ArenA. Het is maar de vraag of trainer Erik ten Hag een beroep kan doen op zijn sterkste elftal.
Volgens Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf is de Ajax-selectie 'niet helemaal' fit na de slijtageslag van vorige week. "De Ligt is niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd tegen Groningen gekomen. Hij heeft een tik op het bovenbeen gehad. Hij heeft de wedstrijd kunnen volmaken, maar je zag hem na afloop wel een beetje strompelen en hij zal worden getest voor de wedstrijd tegen Vitesse", vertelt de journalist in de voetbalpodcast van de krant.
Verweij vervolgt: "Het is wel de verwachting dat hij kan spelen. Hij heeft het grootste deel van de training maandag ook meegedaan. En Daley Blind is niet okselfris. Hij heeft last van zijn hak, maar ook daarvan is de verwachting dat hij kan aantreden. Het is echt een wedstrijd waarvan Ajax zegt dat ze deze over de streep moeten trekken en dan hebben ze een week voor Tottenham Hotspur."
wimpey schreef:Dit wordt loodzwaar.Ajax speelt dinsdagavond een competitiewedstrijd tegen Vitesse in de Johan Cruijff ArenA. Het is maar de vraag of trainer Erik ten Hag een beroep kan doen op zijn sterkste elftal.
Volgens Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf is de Ajax-selectie 'niet helemaal' fit na de slijtageslag van vorige week."
Verweij vervolgt: "Het is wel de verwachting dat hij kan spelen. Hij heeft het grootste deel van de training maandag ook meegedaan. En Daley Blind is niet okselfris. Hij heeft last van zijn hak, maar ook daarvan is de verwachting dat hij kan aantreden. Het is echt een wedstrijd waarvan Ajax zegt dat ze deze over de streep moeten trekken en dan hebben ze een week voor Tottenham Hotspur."
Inclusief voorronde CL is dit natuurlijk een loodzwaar seizoen, hopelijk loopt het allemaal goed af qua blessures, maar geen onnodige risico's nemen wat mij betreft!wimpey schreef:Dit wordt loodzwaar.Ajax speelt dinsdagavond een competitiewedstrijd tegen Vitesse in de Johan Cruijff ArenA. Het is maar de vraag of trainer Erik ten Hag een beroep kan doen op zijn sterkste elftal.
Volgens Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf is de Ajax-selectie 'niet helemaal' fit na de slijtageslag van vorige week. "De Ligt is niet helemaal ongeschonden uit de wedstrijd tegen Groningen gekomen. Hij heeft een tik op het bovenbeen gehad. Hij heeft de wedstrijd kunnen volmaken, maar je zag hem na afloop wel een beetje strompelen en hij zal worden getest voor de wedstrijd tegen Vitesse", vertelt de journalist in de voetbalpodcast van de krant.
Wordt tijd dat anderen opstaan.wimpey schreef:Dit wordt loodzwaar.Ajax speelt dinsdagavond een competitiewedstrijd tegen Vitesse in de Johan Cruijff ArenA. Het is maar de vraag of trainer Erik ten Hag een beroep kan doen op zijn sterkste elftal.
De druk staat er vol op en Ajax mist aanjager Huntelaar. Ajax kan ook niet uit een schier oneindig reservoir aan kwaliteitsspelers putten he.InnerHarbour schreef:Stel je niet aan, thuis tegen Chelski 7, appeltje eitje voor Ajax.
Juist, Ajax ruikt de finish, die zitten in een flow. Als men in die betonbak nu eens sfeer maakt zonder die debiele vlaggetjes en al zingend achter de ploeg gaat staan lopen de spelers eroverheen.Cruijff schreef:
In de haven zouden ze in het Engels uitdrukken "it's not Juventus, Spurs or FC Groningen but Chelsea's 6th or 7th backup team"
Die hebben ook echte tegenstanders, jullie spelen tegen het zoveelste reserveteam van Abramovitsj uit de Mickey Mouse competitie. Oprollen, een week vrij -wat die Europese toppers niet hebben- en er dan vol in tegen die nagemaakte Argentijn en zijn diving squat.Monkey Tonk schreef:Europese toppers hebben natuurlijk een veel bredere selectie.