Ik vrees dat we eind juni al aan de bak mogen...Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ga wel die kant op, maar met frisse tegenzin. Dat dit seizoen maar snel voorbij mag zijn. Nog drie thuiswedstrijden deze maand en dan kijk ik in aankomende juli wel eens hoeveel er van deze selectie nog intact blijft, wie de trainer is en wie de dagelijkse leiding binnen de club heeft. En wat voor Schubbekutteverweggistanclub we gaan loten in de zoveelste voorronde.Mr. Ajax schreef:Iemand nog een beetje zin in vandaag? Of is de vraag stellen hem al beantwoorden?
Ajax - Heracles Almelo 08-04-2018
Moderator: mods
Re: Ajax - Heracles Almelo 08-04-2018
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
In dat geval hoop ik dat we bijvoorbeeld een Israëlische club loten. Ik snak naar een relaxed voetbaltripje met lekker weer. En komen we bij Mr. Ajax natuurlijk even een bakkie doen!
Deal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:In dat geval hoop ik dat we bijvoorbeeld een Israëlische club loten. Ik snak naar een relaxed voetbaltripje met lekker weer. En komen we bij Mr. Ajax natuurlijk even een bakkie doen!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
24 en 31 juli zijn de eerste Europese wedstrijden voor Ajax. Wat kut is, want dan ben ik op vakantie in de VS en zo ga ik m'n eerste thuiswedstrijd missen sinds februari 2007. The streak is over..
..en dat door een dame die ik nog niet eens een half jaar ken.
..en dat door een dame die ik nog niet eens een half jaar ken.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Waar in de VS zit je op die speeldagen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Thijs schreef: ..en dat door een dame die ik nog niet eens een half jaar ken.
Pijnlijk...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha godverdomme, dat laatste zinnetje moet m'n huisgenoot zijn geweest die dit heeft toegevoegd!
Altijd je laptop vergrendelen, dat blijkt maar weer.
@Jinne, geen idee nog. Ik vermoed Palm Springs en Death Valley, laatste zal wel slechte wifi hebben.

Altijd je laptop vergrendelen, dat blijkt maar weer.
@Jinne, geen idee nog. Ik vermoed Palm Springs en Death Valley, laatste zal wel slechte wifi hebben.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Haha... mooie kerel... die ten Hag
De wedstrijd gister is geen dreun en reclame voor FOX...
We kunnen AZ op 8 punten zetten...
Allemaal waarheden... geen speld tussen te krijgen...
Maar klinkt wel grappig
De wedstrijd gister is geen dreun en reclame voor FOX...
We kunnen AZ op 8 punten zetten...
Allemaal waarheden... geen speld tussen te krijgen...
Maar klinkt wel grappig
Ik toch wel benieuwd als Keizer was blijven zitten ,hoe de stand er dan had uitgezien ?

Was da nie gwoon buitenspel van Neres?
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lionel schreef:Gaaaaaaap
Zelfs nu duurt het ruim 60 min dat er 1-0 op de score bord staat.. Alle positieve geluiden vanaf de tribune daar kan ik mij totaal niks van voorstellen..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Waarom niet?
Dat zijn supporters die achter hun club staan en zien dat dat negatieve gedoe geen zin heeft...

Dat zijn supporters die achter hun club staan en zien dat dat negatieve gedoe geen zin heeft...

- mattie
Kan iemand mij deze wissel uitleggen ?
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
Pff KNVB hoofdklasse niveau voetbal.. Wat een schande ook nu weer
Was trouwens rustig in de arena... de successupporters zijn maar ergens anders hun vertier gaan halen?
- mattie
Javiskamp schreef:Was trouwens rustig in de arena... de successupporters zijn maar ergens anders hun vertier gaan halen?
Hallo kijk naar Buiten , daar schijnt het zonnetje

Spel dit jaar was KUT en met een komediant als trainer is het er niet beter opgeworden
Ik zit heerlijk op mijn balkonnetje hoor... en morgenavond als het weer zo mooi weer is weer...
En PSV maar bang zijn... gelooftie het zelf denk je?
Worden ze volgende week niet kampioen... dan de week er op wel... waarvoor zouden ze in godsnaam bang moeten zijn?
En PSV maar bang zijn... gelooftie het zelf denk je?
Worden ze volgende week niet kampioen... dan de week er op wel... waarvoor zouden ze in godsnaam bang moeten zijn?
Ten Hag: 'Ik denk dat PSV sowieso bang voor ons is. Dat lijkt me logisch'
Zondag 8 april 2018 om 19:22
Erik Ten Hag weet zeker dat hij zijn ploeg niet hoeft te motiveren voor de aanstaande topper tegen PSV van volgende week. Ajax reist met een achterstand van zeven punten af naar Eindhoven en kan het kampioensfeestje verpesten. Bij winst is PSV kampioen.
Ten Hag krijgt de vraag of Ajax niet wat meer goals had moeten maken tegen Heracles Almelo, om de druk bij PSV extra op te voeren. "Ik denk niet dat dat een rol speelt. Ik denk dat zij sowieso wel bang voor ons zijn. Dat lijkt me logisch", zegt Ten Hag tegen FOX Sports.
"Ze hebben gewonnen. Het was een fantastische wedstrijd om naar te kijken. Reclame voor het Eredivisie-voetbal. Ze hebben op een heel goede manier de wedstrijd gekanteld. Het lijkt me duidelijk dat er volgende week maar een ding is wat wij moeten doen", zegt Ten Hag over de 2-3 zege van PSV op AZ.
Ten Hag denkt niet dat zijn spelers gemotiveerd hoeven te worden voor volgende week. "Ik denk niet dat dat nodig is, toch? Het zou slecht zijn als we daar niet voor gemotiveerd zijn."
Ten Hag reageert op Cassierra-vraag: "Nog geen besluit over genomen"
Zondag 8 april 2018 om 19:32
Erik Ten Hag weet nog niet wat er volgend seizoen met Mateo Cassierra gaat gebeuren. De Colombiaanse spits maakt indruk bij Jong Ajax, maar krijgt in het eerste elftal van de Amsterdammers geen kansen.
Veel Ajax-fans vinden dat Cassierra vaker de kans moet krijgen in Ajax 1, omdat hij bij Jong Ajax bijna wekelijks uitblinkt. Het lijkt erop dat zowel Klaas-Jan Huntelaar als Kasper Dolberg ook volgend seizoen in Amsterdam speelt, wat de kansen van Cassierra niet ten goede komt. "Daar hebben we nog geen besluit over genomen", zegt Ten Hag op de persconferentie.
Ten Hag is wel tevreden over de manier waarop Cassierra zich ontwikkelt. "Hij maakt een heel goede ontwikkeling door. Bij Jong Ajax speelde hij ook een uitstekende wedstrijd en maakte hij een goed doelpunt. Wij zijn tevreden over zijn ontwikkeling."
Ten Hag krijgt de vraag waarom hij steeds kiest voor Siem de Jong als invaller. De Ajax-trainer heeft een duidelijk antwoord klaar. "Heb je vorige week de wedstrijd tegen FC Groningen gezien? Heb je de loopacties van Siem de Jong gezien? Dan is dat je antwoord. Dit seizoen heeft hij in drie, vier situaties een goal gemaakt."
mattie schreef:Kan iemand mij deze wissel uitleggen ?
Stegeman geniet van 'spelletje' met Ten Hag: "Eens kijken hoe ze reageren"
Zondag 8 april 2018 om 19:52
De competitiewedstrijd tussen Ajax en Heracles Almelo was zondag óók een duel tussen Erik ten Hag en John Stegeman. De twee trainers vochten een tactische strijd uit.
In de tweede helft probeerden Ten Hag en Stegeman elkaar de loef af te steken met een aantal wissels en tactische omzettingen. "Zij haalden een back (Rasmus Kristensen, red.) eruit, dus ik dacht: dan zet ik er een buitenspeler op, eens kijken hoe ze reageren", grijnst Stegeman tegenover FOX Sports.
"Nou, zij reageerden daar vrij snel op door Noussair Mazraoui te brengen. Zij gingen met drie man achterop spelen om onze twee spitsen te bespelen, dus gingen wij weer 4-3-3 spelen. Toen greep hij (Ten Hag, red.) ook weer terug met een wissel. Ja, het was even een tactisch steekspelletje. Het leverde niets op, maar we wilden alles of niets spelen."
De Heracles-trainer kan uiteindelijk leven met de 1-0 nederlaag. "Ajax was goed en heeft ook genoeg kansen gehad, daar moet je niet voor weglopen. We hebben het niet goed genoeg gedaan in de omschakeling."
Volgens Fox Sports zaten er een kleine 53.000 man in het stadion.Javiskamp schreef:Was trouwens rustig in de arena... de successupporters zijn maar ergens anders hun vertier gaan halen?
-
Neuh. Met name op tweede ring veel lege plekken. Maar ja. Als iemand een seizoenskaart heeft is wel betaald voor een lege stoel als je niet komt opdagen. Zuid was overigens extreem stil. Duidelijk dat iedereen naar het einde van dit waardeloze seizoen snakt.
Wat een droefenis
langste seizoen in tijden....

langste seizoen in tijden....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!