Schalke 04 - Ajax
Moderator: mods
Re: Schalke 04 - Ajax
Ik weet dat de huid en de beer enzo, maar vanavond de halve finale halen is toch wel heel fijn hoor... de weg naar de finale ligt dan echt open want Vigo of Genk is het kaliber wat we kunnen winnen. En dan wacht waarschijnlijk man united in de finale in Zweden. Dat zou toch heel gaaf zijn , een finale man united - Ajax. Dat is een affiche waar heel Europa naar kan kijken.
Zlatan vs Sanchez.
Ziyech vs pogba
Kluivert vs blind
Klaassen vs Rooney.
Poen tegen opleiding. Een mooier contrast kan niet.
Maar eerst dus vanavond... HEUUEEUJJEUUJJ
Zlatan vs Sanchez.
Ziyech vs pogba
Kluivert vs blind
Klaassen vs Rooney.
Poen tegen opleiding. Een mooier contrast kan niet.
Maar eerst dus vanavond... HEUUEEUJJEUUJJ
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Behalve dat Blind nooit speelt tegenwoordig.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Ontzettend veel zin in vanavond, ouderwets Europa Cup avondje!!! Ajax zit momenteel in een goede flow, ik verwacht dan ook weinig problemen omdat ik er van uit ga dat Ajax zeker 1 keer scoort!
Unibet ziet het trouwens ook zonnig in voor Ajax: 1.20 als we doorgaan, 4.50 mocht Schalke door gaan.
Wat betreft de eindzege: Man Utd is favoriet met 2.25, Ajax staat 4e met 9 keer je inzet.
Unibet ziet het trouwens ook zonnig in voor Ajax: 1.20 als we doorgaan, 4.50 mocht Schalke door gaan.
Wat betreft de eindzege: Man Utd is favoriet met 2.25, Ajax staat 4e met 9 keer je inzet.
-
Aan de andere kant: Schalke mag ook niet te veel risico nemen, want een tegendoelpunt is bijna funest, dan moet Schalke er vier maken. Met drie snelle spelers voorin houdt Schalke misschien vier man achter.GangstaRiB schreef:Ik hoop het ten zeerste. Een vroege 1-0 is killing. Dat is het ergste wat ons kan overkomen.beelzebub schreef:Na vanavond moeten we het topic hernoemen naar: Schalke 0-4 Ajax
Ajax is erg jong, de paniek, schrik kan toeslaan als we snel een tegendoelpunt krijgen, al viel de schade tegen Kopenhagen uiteindelijk mee.
Bijgeloof: er kunnen toch geen drie Duitse clubs sneuvelen in één ronde?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ga je nou mijn humor overnemenbeelzebub schreef:Na vanavond moeten we het topic hernoemen naar: Schalke 0-4 Ajax

-
Ik verwacht dat Schalke voornamelijk fysiek gaat spelen. Hopelijk blijven onze jongens staan in dat geweld.Demosthenes schreef:Aan de andere kant: Schalke mag ook niet te veel risico nemen, want een tegendoelpunt is bijna funest, dan moet Schalke er vier maken. Met drie snelle spelers voorin houdt Schalke misschien vier man achter.GangstaRiB schreef:Ik hoop het ten zeerste. Een vroege 1-0 is killing. Dat is het ergste wat ons kan overkomen.beelzebub schreef:Na vanavond moeten we het topic hernoemen naar: Schalke 0-4 Ajax
Ajax is erg jong, de paniek, schrik kan toeslaan als we snel een tegendoelpunt krijgen, al viel de schade tegen Kopenhagen uiteindelijk mee.
Bijgeloof: er kunnen toch geen drie Duitse clubs sneuvelen in één ronde?
Whitey on the moon.
-
Ajax moet de bal snel laten gaan, dan zijn die Duitsers na een half uur "uitgeput", of er moet iets in de thee gedaan worden.Ik verwacht dat Schalke voornamelijk fysiek gaat spelen. Hopelijk blijven onze jongens staan in dat geweld.
Een Roemeense scheidsrechter, om de een of andere reden verbind ik Roemenië met corruptie.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Tja, nog maar een keer deze wedstrijd hoeft niet mooi te zijn om voor ons een goed resultaat te hebben.Als het lukt petje af, lukt het toch net niet, ook petje af voor deze groep en trainer ...
Blij met de punten ...
Ajax speelt ook voor rechtstreekse plaatsing kampioen van 2019 voor CL
Het sportieve succes van Ajax in de Euro League heeft ook een gunstige uitwerking op de coëfficiënt van het Nederlandse voetbal voor de Europese clubranking. Nederland is de directe plaats in de Champions League voor de kampioen van 2017/2018 al kwijt. Ajax, dat in zijn eentje al pakweg de helft van de Nederlandse punten van dit seizoen binnensleepte, zou Nederland bij Europees succes ook kunnen helpen aan de tiende plaats op de ranglijst waarop de toegang voor de kampioen van 2019 bepaalt wordt. Dan zou de kampioen van 2019 weer direct toegang kunnen verkrijgen voor de Champions League.
HR
Europees seizoen leverde al ruim 10 miljoen op, donderdag 4,5 miljoen op het spel
Jeroen Slop rekent in De Telegraaf voor dat het succesvolle Europese seizoen Ajax tot nu toe al ruim tien miljoen euro opleverde. Daarin zijn naast de UEFA-premies ook het geschatte deel voor Ajax vanuit de tv-gelden en de recettes van de thuisduels al meegerekend. Donderdagavond staat er nog eens zo'n 4,5 miljoen euro op het spel, bestaand uit een premie van 1,6 miljoen euro voor het bereiken van de halve finale, 2,5 miljoen aan recette van de thuiswedstrijd en zo'n 400.000 euro aan tv-geld.
Het sportieve succes van Ajax in de Euro League heeft ook een gunstige uitwerking op de coëfficiënt van het Nederlandse voetbal voor de Europese clubranking. Nederland is de directe plaats in de Champions League voor de kampioen van 2017/2018 al kwijt. Ajax, dat in zijn eentje al pakweg de helft van de Nederlandse punten van dit seizoen binnensleepte, zou Nederland bij Europees succes ook kunnen helpen aan de tiende plaats op de ranglijst waarop de toegang voor de kampioen van 2019 bepaalt wordt. Dan zou de kampioen van 2019 weer direct toegang kunnen verkrijgen voor de Champions League.
HR
Europees seizoen leverde al ruim 10 miljoen op, donderdag 4,5 miljoen op het spel
Jeroen Slop rekent in De Telegraaf voor dat het succesvolle Europese seizoen Ajax tot nu toe al ruim tien miljoen euro opleverde. Daarin zijn naast de UEFA-premies ook het geschatte deel voor Ajax vanuit de tv-gelden en de recettes van de thuisduels al meegerekend. Donderdagavond staat er nog eens zo'n 4,5 miljoen euro op het spel, bestaand uit een premie van 1,6 miljoen euro voor het bereiken van de halve finale, 2,5 miljoen aan recette van de thuiswedstrijd en zo'n 400.000 euro aan tv-geld.
-
Zo helpen we indirect PSV en Feyenoord ook weer he..... altijd die haat naar Amsterdam, maar directe toegang tot de CL wordt wel 'eventjes' geregeld door 020.
Alleen al daarom moeten we dit jaar kampioen worden. Feyenoord verdient het niet om aan die miljoenen te lurken.

Alleen al daarom moeten we dit jaar kampioen worden. Feyenoord verdient het niet om aan die miljoenen te lurken.
Whitey on the moon.
Volgens De T spelen we in het geel/groene uitshirt van vorig jaar. (Omdat Schalke al met witte broek speelt)
Kan je niks mee, die info, maar op zo'n wedstrijddag zit ik alle nieuwssites te continu te F-5'en.
Kan je niks mee, die info, maar op zo'n wedstrijddag zit ik alle nieuwssites te continu te F-5'en.

- InnerHarbour
Europees succes betekend de EC winnen neem ik aan, vreemd bericht overigens want ik meen mij te herinneren dat een tijdje geleden geschreven werd dat Ajax en Az de finale zouden moeten halen om zoiets voor elkaar te krijgen.elliquido schreef:Ajax speelt ook voor rechtstreekse plaatsing kampioen van 2019 voor CL
HR
YNWA
volgens mij ging dat over 2018. daar zijn we de rechtstreekse plek al kwijt (of ajax moet de EL winnen)
Hoe dan ook, wat zou het lekker zijn zeg als het lukt vanavond. De kwartfinale in Europa lukt een Nederlandse club ook de laatste jaren nog wel eens. Een halve finale is veel meer bijzonder.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Iedereen mag schalkse opmerkingen maken vandaag.Toppie schreef:Ga je nou mijn humor overnemenbeelzebub schreef:Na vanavond moeten we het topic hernoemen naar: Schalke 0-4 Ajax
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Schalkse opmerkingen, ik hoop dat ze na de wedstrijd inderdaad gemaakt worden, maar stel dat Ajax .... moet er niet aan denken.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dolberg begint op de Bank.. Schone terug..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Giacomo Puccini
Ben benieuwd of we veel inleveren op het middenveld met Schöne in plaats van Van de Beek. Aan de bal zal het weinig uitmaken, maar zonder bal vind ik Van de Beek een waardevolle, onderschatte speler.
Maar normaal gesproken wordt dit een heerlijk potje voor Ajax. Lekker vrijuit ballen. Scoren doen we sowieso.
Maar normaal gesproken wordt dit een heerlijk potje voor Ajax. Lekker vrijuit ballen. Scoren doen we sowieso.
Ajax!
-
Hey, René Eijkelkamp als analist.
- InnerHarbour
-
Ja, viel mij ook op. Misschien dat ie gehuild had omdat het 'm emotioneerde na zo'n lange tijd weer bij Schalke te zijn.InnerHarbour schreef:Bloeddoorlopen ogen, had er waarschijnlijk al een paar op.
- InnerHarbour